Gå til innhold

Skal du ned 10-15 kg? Bli med her!


Gjest Silje1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest energystar

Hei, jeg vil være med... Men skal litt mer i vekt enn 15 kilo da..:)

 

Er 173 cm, og vil ned til 60 kilo. Veide 96 kilo.

 

Uke 1: 91,4

Uke 2: 88,4

Uke 3: 87,5

Uke 4: 86,4

Uke 5: 86,4

Uke 6: 85,6

uke 7: 84,5

uke 8: 83,7 (i dag)

 

Når jeg kommer til 80 kilo, skal jeg kjøpe meg en bukse.

Når jeg kommer til 65 kilo skal jeg spandere meg en Oslo tur for shopping.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil være med... Men skal litt mer i vekt enn 15 kilo da..:)

Er 173 cm, og vil ned til 60 kilo. Veide 96 kilo.

Uke 1: 91,4

Uke 2: 88,4

Uke 3: 87,5

Uke 4: 86,4

Uke 5: 86,4

Uke 6: 85,6

uke 7: 84,5

uke 8: 83,7 (i dag)

Når jeg kommer til 80 kilo, skal jeg kjøpe meg en bukse.

Når jeg kommer til 65 kilo skal jeg spandere meg en Oslo tur for shopping.

Utrolig bra jobbet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 71 kg

Uke 1: 69,3

Uke 2: 68,9

Uke 3: 67,8

Uke 4: 67

Uke 5: 66

Uke 6: 65,4

Uke 7: 65,2

Totalt: 5,8 kg

Heldigvis ente jeg med å gå hvertfall litt ned denne uken! Jeg har ikke vært helt strikt på kostholdet og etterpå er det tom. kaketid. SÅ neste uke, da skal jeg veie 64 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil være med... Men skal litt mer i vekt enn 15 kilo da.. :)

 

Er 173 cm, og vil ned til 60 kilo. Veide 96 kilo.

 

Uke 1: 91,4

Uke 2: 88,4

Uke 3: 87,5

Uke 4: 86,4

Uke 5: 86,4

Uke 6: 85,6

uke 7: 84,5

uke 8: 83,7 (i dag)

 

Når jeg kommer til 80 kilo, skal jeg kjøpe meg en bukse.

Når jeg kommer til 65 kilo skal jeg spandere meg en Oslo tur for shopping.

Så flink du er!

 

Veldig lurt å gi seg selv små belønninger. Jeg trenger en del nye klær, men har bestemt meg for å vente til jeg når 60kg. Veldig upraktisk å kjøpe klær som etter planene ikke kommer til å passe helt om noen måneder (hvis alt går etter planen...), og dessuten fungerer det veldig fint som motivasjon og belønning. 4-5 kg to go...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen!! Første trening på en uke pga ryggvondt.. nå har jeg prestert å forstue fingern, og kan ikke knyte hånda sammen...så får holde meg til kondisjon og bein, men bedre enn ingenting !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg og var 72.3. Begynte å ta litt tak i ting for en måned siden og har gått ned 1,5 kilo. Er ikke mye, men jeg ammer og hadde en plan om å ligge mellom 1,5 og 2,5 kilo pr måned i nedgang,,for at ikke for mye slaggstoffer skal gå over i morsmelka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har ikke besøkt dere på ei uke da... Hadde en behandling, var ubevisst og sånt.... ikke veldig pent å snakke om. Men selv om det var øøret som ble fikset, så fikk jeg forbud å trene FOR MYE.... det vil si ikke for høy blodtrykk osv ...  :trist:  Uff da, men bedre dette enn å sitte og ikke gjøre noe i det hele tatt! 
Har i det minste ine grønn kaffe tabletter - gjør meg energisk og ikke slapp i det hele tatt. Også: har hjulpet meg å holde min vekt siste uke på tross av mista treningstimer. Hvor spektakulært er dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min fjerde uke med regelsmessig trening og sunt kosthold. Har fremdeles ikke veid meg pga mangel av vekt. Usikker på om jeg har gått ned. Det eneste jeg merker at magefettet har blitt mindre. Har ikke like store valker og bulemage. Tok på meg en stram genser som jeg ikke har brukt på lenge, den var plutselig blitt stor ved magepartiet. Fikk også noen kommentarer fra en venn av meg om at jeg så slankere ut. Den personen vet ingenting om livsstilsendringene mine. Så dette var artig 😃 angrer på at jeg ikke har målt meg før jeg startet.

Endret av Adelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min fjerde uke med regelsmessig trening og sunt kosthold. Har fremdeles ikke veid meg pga mangel av vekt. Usikker på om jeg har gått ned. Det eneste jeg merker at magefettet har blitt mindre. Har ikke like store valker og bulemage. Tok på meg en stram genser som jeg ikke har brukt på lenge, den var plutselig blitt stor ved magepartiet. Fikk også noen kommentarer fra en venn av meg om at jeg så slankere ut. Den personen vet ingenting om livsstilsendringene mine. Så dette var artig angrer på at jeg ikke har målt meg før jeg startet.

Så flott å høre! :)) Det er nydelig når de andre begynner å legge merke til ditt fremskritt! Og utrolig motiverende! Heia!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fått veid meg. Måtte kjøpe meg vekt slik at jeg får litt oversikt over vektnedgangen. På 3,5 uke har jeg gått fra 73 kg til 69,5 kg. 3,5 kg. Og det beste av alt er at jeg ikke har vært superstreng. Har heller levd på den måten jeg vil leve resten av livet. Sunne og planlagte måltider, har til og med spist en del gode hjemmelagde middager med fet hjemmelagd saus, har i tillegg spist litt godter i helga. Deilig å se at man kan gå ned i vekt ved å endre mengden av maten, holde usunnheter til helga og ha minimum halvtime med aktivitet/trening hver dag.

Endret av Adelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg og var 72.3. Begynte å ta litt tak i ting for en måned siden og har gått ned 1,5 kilo. Er ikke mye, men jeg ammer og hadde en plan om å ligge mellom 1,5 og 2,5 kilo pr måned i nedgang,,for at ikke for mye slaggstoffer skal gå over i morsmelka.

...men det var litt deilig å oppdage at vekta sa 71,6 da jeg veide meg i dag, to dager etter. Det går vel litt i rykk og napp og så har man litt forskjellig vannnivå i kroppen.

Fant en bukse som har vært litt trang, men som nå var helt grei å ha på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!
Uffda, vekta viser 72,3 - det er litt nedgang der fra stand fra siste uke. Og jeg trodde eg villa ta mye på meg pga kirurgi jeg hadde siste uke. Utrolig hvor bekymret jeg var.... 
Men men. Det er på vei med grønn kaffe, 8. uke er det med pillene og je la merke bare til fremskritt og nedgang! Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Veier 63 kg, og er 168 cm høy. Gikk fra 53 kg til 67 (!) så nå er jeg klar for å gå ned resten:)

Anonymous poster hash: 9a638...eb7

Jeg er like høy som deg, og veide 53, gikk så opp til 67 og nå er jeg på 63 og vil ned igjen til 53:) hvordan har det gått?

Anonymous poster hash: 9a638...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like høy som deg, og veide 53, gikk så opp til 67 og nå er jeg på 63 og vil ned igjen til 53:) hvordan har det gått?

Anonymous poster hash: 9a638...eb7

Hahahahha døde litt nå, prøver å snakke til meg selv :)

Anonymous poster hash: 9a638...eb7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 175, veide 104,2kg på det meste. En god blanding av fett og muskler. Dette var i juni.

 

I dag veier jeg 87, neesten 86  :danse: Målet er 75, men kan være fornøyd med 80 også. Hadde vært morro og gått ned til 70 og, men det er ikke noe mål jeg har for øyet enda :)



Anonymous poster hash: ff561...0c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...