Gå til innhold

True blood


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor laster dere ned/ser de på nett?

Anonym poster: 97a63183c08b1a4b6f2ea61894c632cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette en serie som kan anbefales for en som egentlig ikke er storfan av "overnaturlige"filmer/serier?

Har liksom aldri forstått fasinasjonen med vampyrer, men denne serien lurer jeg på å gi et forsøk likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Er dette en serie som kan anbefales for en som egentlig ikke er storfan av "overnaturlige"filmer/serier?

Har liksom aldri forstått fasinasjonen med vampyrer, men denne serien lurer jeg på å gi et forsøk likevel...

Jeg har aldri likt slikt jeg heller.

Give it a try, og du vil gjøre deg selv en stor tjeneste :)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt slikt jeg heller.

Give it a try, og du vil gjøre deg selv en stor tjeneste :)!!!

Så bra :) Da skal jeg begynne på serien i dag - ligger syk og er snart ferdig med suits :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er en genial serie. Jeg vil definere den som en kontinuerlig grense-sprengende serie!Sjekk den ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

I forrige episode, som lafayette så blant annet, sydd sammen i munnen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo Jesus. Han som Lafayette var sammen med og som han drepte mens han var under en transe eller lignende.

Han hadde vel en beskjed til Lafayette, men var hindret fra å kunne gi den...synliggjort ved at munnen var sydd igjen. Uansett så får vi jo svar neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

True Blood har virkelig tatt seg opp i denne sesongen, synes de forrige sesongene har vært litt kjedelige. Men nå er det virkelig spennende :) Synes de high tec vampyrene er litt kjedelige til tider da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien har jo tatt en naturlig vending for at det ikke skal bli det samme hele tiden slik som mange andre serier (hvor man blir kjent med krakterene og så er det ørten sesonger hvor de bare løser et nytt fall hver episode) Dvs at i starten er alt nytt og spennende, man blir kjent med de forskjellige karakterene, introdusert for nye ting, hendelser, magiske mennesker for så å gå over til en litt mer politisk retning (som f.eks slik x-files til slutt ble)

Jeg liker serien veldig godt. Handlingen kan være litt platt til tider, men det er god underholdning hele veien syns jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en serie som kan anbefales for en som egentlig ikke er storfan av "overnaturlige"filmer/serier?

Har liksom aldri forstått fasinasjonen med vampyrer, men denne serien lurer jeg på å gi et forsøk likevel...

Gi det ett forsøk. Likte ikek true blood til å begynne med men etter 2-3 episoder så er jeg helt hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja og Diantha, som ikke puster når hun snakker hahaha

Semi-demon . Niece of Mr. Cataliades and sister to the late Gladiola. She works for Queen Sophie-Anne Leclerq as a messenger.

Ser siste boken kom i mai, da er det bare rett på iTunes å kjøpe på lydbok :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en realityserie hvertfall, hehe. Geniale konnotasjoner i serien, men mye er til tider svært overdrevet. Just the way I like it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Raindrops

Jeg synes denne sesongen virker bra hittil. Begynte å se den for et par dager siden og har sett alle episodene til nå. Egentlig var jeg drittlei hele true blood, etter sesong 1 gikk det bare nedover, men jeg synes det virker som om de har funnet litt tilbake til det som fanget meg i første sesong.

Liker også at de stort sett har sluttet å følge bøkene, det gjør ting mye mer interessant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...