Gå til innhold

Nok er NOK!


Pialill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal prøve! :)

Tenkte å ta meg en lang tur når jeg har fått gjort mye lesing, alt får mye å gå gjennom til eksamen på tirsdag :( I dag har jeg også begynt første dag med shakes. Blir spennende, kommer vel til å ville spise tapeten av veggen her etterhvet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått overraskende bra i dag, jeg er på 3 dagen med shakes. Jeg er sulten innimellom, men følelsen kommer og går. Men føler meg ikke uvell :) dag 3 & 4 skal vistnok være de verste, så går jeg over i ketose. Så får se! drikker mye vann som anbefalt for å holde veskenivået oppe. Gleder meg litt til å komme på vekten i morgen ;)

Har nettopp kommet hjem fra en bodypumptime! Herregud så sliten jeg er! Klarer ikke å heve armene over hodet en gang :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinking. :) mamma har nettopp vært igjennom det samme, og det går visst bedre og bedre for hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Kjenner mange som har gjort det samme på jobben, så satser på at alle har rett :)

I morgen har jeg meldt meg på pilates! alltid hatt lyst til å prøve! Rett etter pilates har jeg avtalt en veiledningstime med PT, slik at jeg vet hvordan de ulike aparatene virker, kan jo være en fordel. Ikke alltid disse fellestimene passer :) Ikke kostet det noe heller :nigo:

TIl slutt skal jeg på møte med gjengen som også er meldt på samme program + veiing :)

Blir 3 timer i strekk i morgen det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Husk å spise (eller i ditt tilfelle få i deg energi mellom timene, ellers kommer du til å ende opp uten energi halvveis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to av timene i dag som er trening heldigvis :) Siste timen skal vi bare prate om hvordan fremgangen vår er og få litt veiledning ;) men tenkte å spise rett før trening og rett før møtet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I will! Grugleder meg til å treffe den personlige treneren i dag :sjenert: håper ikke jeg blir for sliten av pilates, men det er jo ikke akkurat kondisjonstrening, så skal vel gå bra :)

I dag har jeg kjøpt nye tursko! Salamon goretex :) så slipper jeg å gå med fjellskoene mine hele sommeren :jepp:

Går mye penger med til helsen for tiden da! Kjøpte nye treningsklær i går, 700 kr. Sko til 1200 i dag og joggesko til 1200 sist helg. Treningen koster 1200 i mnd, og "maten" kommer på ca 100 kr dagen. jaja, det er verdt det, investering i fremtiden min! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler for tett oppfølging og møter i forbindelse med vektnedgang :) også kroppsanalyse. Er vel kanskje det jeg trenger for å klare å gjennomføre ;) Når jeg er ferdig med dette, så betaler jeg 400 kr i mnd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pilates var veldig kjekt! Men auauau! magemusklene mine! og lårene! hehe... Den personlige treneren viste meg hvordan jeg skulle bruke aparatene og satt opp et enkelt treningsprogam for meg. En bra start.

Veiingen gikk greit nok, jeg har gått ned

fettprosent -1,3%

fettmasse -1,5 kg

fettfri masse +0,3kg

muskelmasse +0,3kg

BMI -0,4

Totalt på vekten har jeg gått ned 1,2 kg

I følge kroppsscan så har jeg gått ned 0,2 kg på venstre arm og 0,1kg på høyre. og 0,1 kg per fot. Litt morsomt egentlig :)

Og dette på en uke. Da har jeg gått på shakes i litt over 3 dager :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre hvordan det går med deg :-) Men jeg lurer veldig på en ting, hvordan har du tenkt til å spise etter disse fire ukene er endt? Jeg kjenner så utrolig mange som har gått på en smell etter disse shakekurene. Lov meg at du ikke gjør det da, hah, neida, men blir så glad av å se folk lykkes. Er du flink å lever et strengt lavkalori kosthold og trener etter endt kur så skal det gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter jeg er ferdig med "helfart" skal jeg på "halvfart" en uke eller to, for å bli vant til mat igjen.

Da skal jeg fortsette på shakes 3 ganger for dagen, og 3 måltider om dagen, bestående av: en knytteneve protein, en knytteneve varme grønnsaker og en håndflate vannholdige grønnsaker (salat).

Jeg tenker å øke treningsmengden min fremover. og skal absolutt opprettholde treningen når jeg begynner å spise normalt igjen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...