Gå til innhold

Mai-juni 2010


Gjest litaågo

Anbefalte innlegg

Kjenner meg også igjen på dette med at klærne strammer litt. Selv om det ikke er kommet noen mage enda føler jeg allikevel et visst ubehag ved bukser som strammer over magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte dager føles det ut som om jeg holder på å bli kvelt av buksa når jeg kommer hjem fra jobb. Da er ingenting bedre enn å ta på joggebukse og stor genser, så får ting vide seg ut der det vil! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om meg selv:

30 år, dette er vårt 2. barn. Har ei jente på 2 fra før.

Det gikk utrolig kjapt å bli gravid, satt på første forsøk, gitt. Nesten litt for fort... Men vi tar det som kommer! Foreløpig termin er ca. 25 mai.

Formen er fin, den kvalmen som var helt i starten er nå borte. Håper det holder seg sånn....

Og klærne, de passer fortsatt fint. Men jeg føler med veldig oppblåst på kveldene. Også har jeg nok mehov for litt mer søvn enn vanlig, noe som ikke alltid er like enkelt med en 2-åring i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våger jeg meg inn her. Har ventet på svar på den andre HCG prøven for å høre om stigningen var bra. Og det var den, så da senker jeg skuldrene litt.

Jeg er 22 år, sambo 23 og dette er vårt første barn. Jeg kastet pillene i Okotber 07, for nesten 2 år siden altså. Men ingenting skjedde. Etterhvert viste det seg at det er sambo som har dårlige svømmere og vi ble henvist til prøverør. Vi hadde flaks og det første forsøket ga full klaff og positiv test 22.9. De satte inn to egg, så jeg har en eller to spirer i magen. Termin er 2.Juni. Skal på tidlig ultralyd den 15.Oktober.

Kommer til å vente med å fortelle til familie til etter ultralyden. De vet ikke en gang at vi prøvde. Men noen venner av oss som visste om hele prosessen hr fått vite at det endelig har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da våger jeg meg inn her. Har ventet på svar på den andre HCG prøven for å høre om stigningen var bra. Og det var den, så da senker jeg skuldrene litt.

Jeg er 22 år, sambo 23 og dette er vårt første barn. Jeg kastet pillene i Okotber 07, for nesten 2 år siden altså. Men ingenting skjedde. Etterhvert viste det seg at det er sambo som har dårlige svømmere og vi ble henvist til prøverør. Vi hadde flaks og det første forsøket ga full klaff og positiv test 22.9. De satte inn to egg, så jeg har en eller to spirer i magen. Termin er 2.Juni. Skal på tidlig ultralyd den 15.Oktober.

Kommer til å vente med å fortelle til familie til etter ultralyden. De vet ikke en gang at vi prøvde. Men noen venner av oss som visste om hele prosessen hr fått vite at det endelig har gått bra.

Så moro at det ble positiv test på første forsøk! :happy:

Er imponert over at dere faktisk har klart å ikke si noe om prøving eller noe annet til familie! Ihvertfall når dere måtte ha prøverør. :) Blir en skikkelig overraskelse der da! Hehe.. Skjønner godt at dere venter til etter ultralyd - jeg prøver på det selv! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at det ble positiv test på første forsøk! :happy:

Er imponert over at dere faktisk har klart å ikke si noe om prøving eller noe annet til familie! Ihvertfall når dere måtte ha prøverør. :) Blir en skikkelig overraskelse der da! Hehe.. Skjønner godt at dere venter til etter ultralyd - jeg prøver på det selv! :roll:

Nja. Det har ikke vært så hardt egentlig. Foreldrene våre hadde nok mast litt vel mye om de visste, å det er egentlig greit å slippe midt oppi et slikt forsøk. Så jeg er glad vi har latt det være. Vi har hatt de støttepersonene vi har trengt, så har ikke sett noen grunn til å blande inn fler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale

Gratulerer så mye IrmaAdele :babysmokk: Så spennende da om det er en eller to der inne ;) Alle vi kjenner som visste om graviditeten trodde det var to inni her, men jeg ble litt lettet når vi fant ut det bare var en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn jeg også.

Jeg har nettopp testet positiv så jeg er vel 4 uker på vei. Den satt på første forsøk gitt. Og jeg som trudde dette vil ta i hvert fall noen måneder og at vi ville får et høst baby.

Foreløpig termin er 3. juni og det er 2 dager etter min 30 års dag. Kanskje det blir en bursdagsgave? ;)

Jeg er 29 år og samboeren er 31 år. Dette blir vårt andre barn. Vi har ei jente på 1,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen <3 <3

Jeg må stadig klype meg i armen for å være sikker på at det er virkelighet :rødme:

Litt om meg, jeg er snart 23 og sambo 23 og dette er vårt første :) Pillene ble kastet i april, og vi har aktivt prøvd siden juni.... og nå endeli var testen positiv :skratte: Har allerede vært hos legen og tatt en test der også (for sikkerhets skyld :fnise: )

Jeg har foreløbig termin 9 juni... (4+3) så jeg krysser fingrene for at spiren holder seg fast hos oss alle <3

Hos oss vet ingen andre bortsett fra sambo at jeg er gravid... Noen venniner tror at vi skal begynne å prøve i januar...så jeg må innrømme at det er ett stoort problem og holde kjeft :fnise: har lyst å skrike det ut til alle.. krysser fingrer og tær for at det går bra i ukene som kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Har fått bekreftet at jeg får oppfølging fra Rikshospitalet, og har fått time til tidlig UL den 2 november! :hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest litaågo
Har fått bekreftet at jeg får oppfølging fra Rikshospitalet, og har fått time til tidlig UL den 2 november! :hoppe:

Så flott! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...