Gå til innhold

Deres favorit salater


Fiolinisten

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å starte dagen med en god salat. Super enkelt å lage og kjempegodt. :jepp:
De som ofte går igjen her er tomat, agurk, sylteagurk, rødbeter, egg og eventuelt fetaost/hvitost i terninger.
Ellers er gresk salat ganske godt også.
Hva slags salater liker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Min favorittsalat er Agurk, tomat, Rødløk, kylling, bacon, parmesan og mangoeddik. Det er kjempegodt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det enkelt, gjerne bare grønn salat og tomat, med olivenolje og balsamico. Ellers bruker jeg ofte avokado, parmesan, og/eller mango i salaten.

Har ofte kylling eller laks som proteinkilde ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste salaten jeg vet om består av crispisalat, cherrytomat, rødløk, avokado, fetaost, cashewnøtter, kylling og balsamicoeddik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste salaten jeg vet om består av crispisalat, cherrytomat, rødløk, avokado, fetaost, cashewnøtter, kylling og balsamicoeddik.

Nam! :spise:

Anonymous poster hash: 206a3...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crispsalat, babyspinat, cherrytomat, paprika, agurk, fetaost, kylling eller tunfisk, kokt egg, litt rødløk og gjerne litt grønne oliven. Og balsamicodressing! Namnamnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

crispsalat/hjertesalat, agurk, kyllingbiter, brødkrutonger, fetaost, solsikkefrø og eventuelt hvitløksdressing



Anonymous poster hash: c0f49...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favorittsalat er rapidsalat, ruccola, kylling, pinjekjerner, fetaost, soltørket tomat, agurk, rødløk og avocado med pesto, en god kaldpresset olje og en dæsj balsamicoeddik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Babyspinat, ruccola, soltørket tomat, fetaost, asparges, stekte kyllingbiter, olivenolje, litt sitron, havsalt og pepper. Voila :)

Anonymous poster hash: d85af...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hakkede valnøtter, pinjekjerner eller cashewnøtter kan også være godt og gi litt crunch i salaten. Anbefales :)

Anonymous poster hash: d85af...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crispysalat, druer, nektarin (må være hard), kylling, små tomater, agurk, fetaost dersom den er gårdskjøpt, bacon, balsamico, asparges. Alt trenger ikke være med, men frukt og grønt og kjøtt er nam syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruccola,sorte oliven,cherrytomater,valnøtter,"salatkylling" og chevre som har fått noen dråper over seg med honning og som puttes i mikroen i 20sek slik at den blir mykere. Olivenolje og rødvinseddik som dressing.

Babyspinat/ruccola med cherrytomater,sorte oliven,pinjekjerner,parmesan i skiver,serrano skinke,rødløk og olivenolje over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinat , litt tomat, masse agurk, paprika, 150 g kidneybønner, 2 egg og 100 g skinke el lignenede...NAM! og mettende =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinat, ruccola, avokado, rødløk, pære og kylling med olivenolje, balsamico, salt og pepper. Nam!

Ellers bruker jeg ofte spinat, ruccola, agurk, tomat og paprika som base, og topper med hva jeg enn har tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...