Gå til innhold

Ikke klar for forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt litt på med en jente nå, tatt det veldig rolig, da hun nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Det er snakk om en uke siden det ble slutt.

Men jeg merker at hun plutselig får kalde føtter når ting går litt fort frem, hun sier hun ikke er klar for å hoppe i noe nytt forhold, men at hun gjerne vil se Ann hvordan det går og ta det som det kommer. Hun hadde ikke noe særlig følelser den siste perioden av forholdet derfor føler jeg at det blir som en unnskyldning. Kan det faktisk hende at hun ikke er klar for noe forhold?

Anonymous poster hash: 044a3...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter én uke er hun definitivt ikke klar.

Hvis du er interessert i noe seriøst med henne, burde REBOUND-lampen blinke med høye sirener nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun og hvor gammel er du? Var hun i et vanlig forhold, eller var hun samboer med fyren? Når startet dere å holde på, før eller etter hun gjorde det slutt?

Anonymous poster hash: 9ea05...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har holdt litt på med en jente nå, tatt det veldig rolig, da hun nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Det er snakk om en uke siden det ble slutt.

Men jeg merker at hun plutselig får kalde føtter når ting går litt fort frem, hun sier hun ikke er klar for å hoppe i noe nytt forhold, men at hun gjerne vil se Ann hvordan det går og ta det som det kommer. Hun hadde ikke noe særlig følelser den siste perioden av forholdet derfor føler jeg at det blir som en unnskyldning. Kan det faktisk hende at hun ikke er klar for noe forhold?

Anonymous poster hash: 044a3...7f3

skjønner henne godt jeg. Er snakk om en uke her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter én uke er hun definitivt ikke klar.

Hvis du er interessert i noe seriøst med henne, burde REBOUND-lampen blinke med høye sirener nå

Selv når dem ikke hadde følelser for hverandre siste perioden? De var knapt sammen i det hele tatt de siste månedene, noe jeg derimot var.

Vi er 22 år, de var samboere i 1 og et halvt år, men flyttet fra hverandre og har ikke bodd sammen i kanskje 3 måneder siden det ble slutt.

Vi var mye sammen osv før det ble slutt, men det var først etter at det ble offesielt slutt at vi begynte å gjøre ting som ikke er greit i et forhold.

Anonymous poster hash: 044a3...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 22 år, de var samboere i 1 og et halvt år, men flyttet fra hverandre og har ikke bodd sammen i kanskje 3 måneder siden det ble slutt.

Anonymous poster hash: 044a3...7f3

Ok, men litt forvirret her. Ble det slutt mellom dem for en uke siden, eller for 3 måneder siden?

Skjønte ditt første innlegg slik at hun gjorde det slutt med ham for en uke siden. Det var det jeg syntes var litt tidlig.

Innrømmer at "rebound" kanskje er litt overkill når man kommer fra et forhold så kort som halvannet år.. Dessuten er dere ganske unge, og ting går fort, og dere har ikke barn (?).

Men man må alltid passe seg for å bli en "rebound" hvis man har forventninger om noe seriøst. Du må få tilstrekkelige bekreftelser på at hun faktisk vil ha deg (at du er spesiell) og ikke bare vil ha noe annet enn det hun nettopp hadde.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble offisielt slutt for en uke siden, men følelsene har ikke vært tilstedet de siste månedene og de har tilbringer lite tid sammen. Hvis dere var interessert i noen og samtidig ikke klar for forhold.. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 044a3...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei ingen barn

Anonymous poster hash: 044a3...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...