Gå til innhold

cavalier king charles spaniel - hva slags børste?


Gjest princess123

Anbefalte innlegg

Gjest princess123

Hei!

Jeg skal få meg ei lita cavalierjente (henter henne om en uke), og har kjøpt klart alt av utstyr som jeg kan komme på, bortsett fra børste. Har noen av dere noen børstemerker/ typer å anbefale? Vet jo at de helst bør få ukentlig pelsstell og da spesielt på ørene.

Har forresten en ekstra tangle teezer liggende, kan den fungere? Jeg syns de på dyrebutikken var så veldig dyre, men kjøper de jo såklart hvis jeg ikke finner noen billigere med bra nok kvalitet.

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal få meg ei lita cavalierjente (henter henne om en uke), og har kjøpt klart alt av utstyr som jeg kan komme på, bortsett fra børste. Har noen av dere noen børstemerker/ typer å anbefale? Vet jo at de helst bør få ukentlig pelsstell og da spesielt på ørene.

Har forresten en ekstra tangle teezer liggende, kan den fungere? Jeg syns de på dyrebutikken var så veldig dyre, men kjøper de jo såklart hvis jeg ikke finner noen billigere med bra nok kvalitet.

Takk for svar :-)

Tangle Teezer høres ut som en glimrende ide :) Bruker den selv og er veldig fornøyd, det blir nok hunden også

Anonymous poster hash: 67d20...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...