Gå til innhold

Hjelp til å oversette en tekst til spansk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal levere inn en tekst til spansklæreren min, er det noen der ute som kunne vært en engel og oversatt teksten for meg? Går det siste året med spansk, og kunne virkelig tenkt meg en bra karakter. Sliter med å skrive tekster, men på prøvene scorer jeg alltid høyt.

Dette er teksten jeg så gjerne skulle fått oversatt:

Hei Manuel.

Hvordan går det? Jeg har en bror på 16 år som heter Sebastian. Sebastian har vært målvakt på fotballaget sitt i seks år. Han liker å spille fotball veldig godt. Sebastian ønsker å dra til Barcelona for å se neste kamp mellom Barcelona og Real Madrid. Han har aldri reist alene og vil gjerne at noen møter han på flyplassen. Kan du passe på broren min i Barcelona? Kan du også finne ut hvor mye billettene til kampen koster? Sebastian ønsker å oppleve andre ting når han er i Barcelona. Han vil gjerne reise rundt i byen å se noe nytt. Kan du anbefale noe som er verdt å besøke?

Hilsen din venn, Trine.

Hadde satt utrolig stor pris på om noen kunne tatt seg tid. Gjerne så enkelt som mulig, da jeg helst vil unngå at spansklæreren min begynner å lure:-)



Anonymous poster hash: 88aaf...aa6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg skal levere inn en tekst til spansklæreren min, er det noen der ute som kunne vært en engel og oversatt teksten for meg? Går det siste året med spansk, og kunne virkelig tenkt meg en bra karakter. Sliter med å skrive tekster, men på prøvene scorer jeg alltid høyt.

Dette er teksten jeg så gjerne skulle fått oversatt:

Hei Manuel.

Hvordan går det? Jeg har en bror på 16 år som heter Sebastian. Sebastian har vært målvakt på fotballaget sitt i seks år. Han liker å spille fotball veldig godt. Sebastian ønsker å dra til Barcelona for å se neste kamp mellom Barcelona og Real Madrid. Han har aldri reist alene og vil gjerne at noen møter han på flyplassen. Kan du passe på broren min i Barcelona? Kan du også finne ut hvor mye billettene til kampen koster? Sebastian ønsker å oppleve andre ting når han er i Barcelona. Han vil gjerne reise rundt i byen å se noe nytt. Kan du anbefale noe som er verdt å besøke?

Hilsen din venn, Trine.

Hadde satt utrolig stor pris på om noen kunne tatt seg tid. Gjerne så enkelt som mulig, da jeg helst vil unngå at spansklæreren min begynner å lure:-)

Anonymous poster hash: 88aaf...aa6

Kan du ikke bare gjøre leksene dine selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan bistå med feilretting. Legg ut oversettelsen.

Anonymous poster hash: 2b551...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoviseKringenBye

Vi kan bistå med feilretting. Legg ut oversettelsen.

Anonymous poster hash: 2b551...788

ᴉHola Manuel! ¿Qué tal? Tengo un hermano que tiene dieciséis años y se llama Sebastian. Sebastian juega fútbol en su equipo de fútbol desde hace seis años. Es un guardameta y se encanta. Sebastian quiere ir a la Barcelona ver el próximo partido entre Barcelona y Real Madrid. Nunca ha viajado solamente a ningún lugar y quiere que se quedan con algunos en la aeropuerto. ¿Puedes cuidar mi hermano en Barcelona? ¿Puedes averiguar cuánto costan las entradas de el partido? Sebastian quiere pasar muchas cosas nuevas cuando es en Barcelona. Quiere viajar en varios ver la cultura de Barcelona. ¿Puedes recomendar algunos cosas divertidos?

Un Beso, Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her får læreren din treff i plagiatkontrollen.



Anonymous poster hash: cd102...eab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...