Gå til innhold

karakter som privatist


Adonia

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan man får vite karakter på skriftlig eksamen man har tatt som privatist? og hvor lang tid det tar før sensur?

jeg er så spent! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_student85_*

Fra privatistweb:

"Alle ordinære privatister, som har vært oppe til eksamen, vil få tilsendt karakterutskrift i posten. Utsending av

karakterutskrift (kompetansebevis) vil skje for høstsemesteret i januar 2007 i uke 1 og 2 for vårsemesteret innen

utgangen av juni."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_student85_*

Jeg trodde det bare kom i posten? Ser ikke ut som om de har satt av no plass til karakterer no sted på privatistweb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det bare kom i posten? Ser ikke ut som om de har satt av no plass til karakterer no sted på privatistweb?

Logg deg inn, klikk på "Mine eksamner" og se til høyre, så har du et karakterfelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_student85_*

Se der jah! Usj nå kommer jeg til å måtte sjekke der ørten ganger om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunnen det er dårlig at det kommer så sent, mtp. alle de som skal ettersende til SO. Noen ønsker jo å få alle privatisktkarakterene på sitt gamle vitnemål for å kunne sende det med oppdaterte karakterer i stedet for å stole på at saksbehandler setter inn riktig karakter på rett sted når h*n regner ut poengene til søker. :forvirret: Når papirene kommer så sent, har en gjerne ikke tid til å få ordnet med nytt vitnemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunnen det er dårlig at det kommer så sent, mtp. alle de som skal ettersende til SO. Noen ønsker jo å få alle privatisktkarakterene på sitt gamle vitnemål for å kunne sende det med oppdaterte karakterer i stedet for å stole på at saksbehandler setter inn riktig karakter på rett sted når h*n regner ut poengene til søker. :forvirret: Når papirene kommer så sent, har en gjerne ikke tid til å få ordnet med nytt vitnemål.

Enig!

siste examen min er 20 juni..og ettersendingsfristen til SO er vel 1 juli? Kan bare glemme å skrive over det gamle vitnemålet ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det. Husker i fjor hvor mange jeg kjente som stresset og kavet med å få inn papirene i tide. Ekstra gøy når papirene kom vel sent. Jeg tok ikke noe som privatist men fikk kompetansebevis fra privat skole og tok en dag fri for å ordne med vitnemålet, jeg hadde ganske god tid i forhold til en del andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke legge karakterene inn på vitnemålet ved den gamle skolen, nei. Det holder å sende en bekreftet kopi av papirene en får fra privatistkontoret sammen med en bekreftet kopi av vitnemålet.

Er det et/noen fag som skal byttes ut med et/noen andre, så skriver en bare et brev ved siden av og forklarer hva som skal byttes ut med hva.

Er det bare forbedringer, så kan en bare skrive en lapp med at du har forbedret disse fagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...