Gå til innhold

Upassende mail fra foreleser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk. Da er det nok bare han som er nyutdannet og ikke helt tenker over hvordan innhold er formulert og hvordan mottaker tolker det. :roll:

Anonymous poster hash: a62e8...fd7

Det tror jeg nok kan stemme. Har opplevd noe lignende selv en gang da jeg skulle konte i et fag jeg hadde strøket på to ganger. Foreleseren sendte meg en mail og skrev bl.annet: Jeg håper det går bra med deg. Tror nok mange unge forelesere av vår generasjon er litt mer uformelle i omgangsformen enn de eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært redd for at han leste om dette på KG. Men jeg er litt paranoid :fnise:



Anonymous poster hash: 67f9e...45d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg synes dette var i overkant overanalyserende, og jeg synes ikke han ordla seg klønete ut fra det du skriver her.

Anonymous poster hash: c65f8...538

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er foreleser og kan godt skrive "håper det går bra med deg, bare ta kontakt om det er noe" etc til studenter dersom de har mye fravær pga sykdom eller andre årsaker. Men jeg er jo kvinne, så da er det sikkert lov?

Vi bryr oss jo om studentene våre og ønsker at de skal klare seg og ha det bra. Ikke noe unaturlig i det.



Anonymous poster hash: fc539...4b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er upassende her, er deg og dine holdninger.

Vær glad for at du har en foreleser som bryr seg.



Anonymous poster hash: d8ead...698
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er foreleser og kan godt skrive "håper det går bra med deg, bare ta kontakt om det er noe" etc til studenter dersom de har mye fravær pga sykdom eller andre årsaker. Men jeg er jo kvinne, så da er det sikkert lov?

Vi bryr oss jo om studentene våre og ønsker at de skal klare seg og ha det bra. Ikke noe unaturlig i det.

Anonymous poster hash: fc539...4b4

Dette er da helt greit. Det er vel heller setningen "jeg har ofte tenkt på deg..." som gir litt spesielle vibber.

Anonymous poster hash: 59760...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer ved et lite studieprogram og har fått tett og god kontakt, bade faglig og personlig, med forelesere av begge kjønn. Likevel må jeg innrømme at jeg hadde overanalysert selv om jeg hadde vært i din situasjon!



Anonymous poster hash: a88d0...fcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at TS lurer, jeg hadde selv reagert på den :fnise: Men godt at han bryr seg, man merker at det ikke er så mye av det fra foreleserne når man lurer på han har baktanker når han sier at han har tenkt på deg. Synes det skulle vært mer vanlig. Om han ikke mente noe med mailen så er det jo bare koselig da :)



Anonymous poster hash: 7809a...84d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ikke upassende på noen måte, men den kan tolkes som at den kan ha en åpning for noe... Det kommer helt an på hvordan "forholdet" er mellom dere ellers.

Så da kommer det an på svaret ditt nå. Du kan lukke det, eller beholde den lille åpningen hvis du vil. ;-)



Anonymous poster hash: fd4b6...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke formulere det så annerledes når man retter emnet rundt hva dere snakket om i telefonen.

Snakket dere om BDSM og straff i telefonen så vet du jo hva det betyr, men snakket du om sykdommen din og grunnen til fraværet, så handlet det jo om det. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok ikke han mente noe med det, han prøver sikkert bare å være hyggelig - han er jo ung, så kanskje han ikke helt har lært seg alle kodene enda.

Samtidig ser/hører jeg at du lett kan overanalysere det om du sier det med litt feil stemme i hodet :P

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...