Gå til innhold

Studietråd - Hva har du gjort i dag?


FrøkenBaker

Anbefalte innlegg

Har ærlig talt ikke lest noe i dag :( Leverte en hjemmeeksamen på fredag også var det rett på arbeidshelg fra gårkveld, og når jeg kom hjem derfra i dag var jeg rett og slett for sliten. Heldigvis bare en eksamen igjen! Skal gå gjennom et kapittel nå da og skrive notater :)



Anonymous poster hash: e60b5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funnet frem bøkene, lastet ned fremgangsplan og tidligere eksamener....aaand that's it :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet et par setninger på eksamensoppgaven jeg skal levere mandag. F here I come.



Anonymous poster hash: 1773f...ef8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle være kjempeeffektiv i går, men så tok han idioten å massakrerte 7 mennesker i byen hvor jeg bodde i fjor.

Ble ikke så mye jobbing kan man si, men får prøve på nytt i dag!



Anonymous poster hash: 8d221...6d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest et halvt kapittel nå og har bare 2 og et halvt igjen før pensum er ferdiglest:D uheldigvis er eksamen allerede på tirsdag...

Jeg er dømt til å bli skippertaksmenneske når jeg har lesefag... Greier ikke å starte tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle være kjempeeffektiv i går, men så tok han idioten å massakrerte 7 mennesker i byen hvor jeg bodde i fjor.

Ble ikke så mye jobbing kan man si, men får prøve på nytt i dag!

Anonymous poster hash: 8d221...6d3

Herregud:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått opp i det minste. Begynte dagen med en datamaskin som av en eller annen grunn kun viste bakgrunnen når jeg slo den på. Så datainkompetent som jeg er tok det masse tid å få ordnet, men ordnet seg til slutt!

Dagens mål er å ta notater fra 60 sider, så får vi se hvor langt vi kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eksamen i dag, tror det gikk ganske greit, kanskje? :bond:

Flere som gikk etter bare en time, jeg var ikke ferdig med å lage tankekart engang, så blei ganske stressa, men klarte å skrive 12 sider med konkrete svar, ikke svada.

Jeg tør ikke å være fornøyd, for tenk om det ikke går så bra? Ååååh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt eksamen. Den sugde! :( Jeg blir veldig skuffa om jeg stryker, men jeg tror jeg må ta denne opp uansett. Holder nok ikke mål.



Anonymous poster hash: 6f860...5fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt veiledning på bacheloroppgaven og har endelig kommet opp på 8000 ord (som er max). Nå gjenstår kun litt pirk, samt fullstendig litteraturliste så blir det innlevering :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt eksamen. Ellers har jeg ikke gjort en dritt. Har vært ufattelig deilig, men må nok starte opp igjen i morgen.



Anonymous poster hash: 310f9...379
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da er vi i gang igjen. Og jeg har planer om å være en flott student. Jeg skal, jeg vil, jeg kan. Uansett, jeg må, siden jeg tar 60 poeng dette semesteret og ikke har tid til å somle. Hvis jeg bruker så mye tid som jeg har regnet ut at jeg skal bruke på lesing og andre studieteknikker, skal jeg i gjennomsnitt lære 6 sider pensum per time.

Og hvordan står det til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar 55 studiepoeng dette semesteret, og kan ikkje havna bakpå.

Har planar om å lesa jevnt og følgja leseplanen slavisk.

I dag har eg: stått opp 0530 og fått oversikt over dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist frokost med samboeren min og dratt tidsnok på skolen. Skal lese etterpå, og så dra på jobb til 23. Prøver å få døgnets timer til å gå opp... Er heldigvis motivert enn så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg ikke har gjort noe fornuftig ennå samtidig som at forelesningene tar opp ting jeg kan fra vgs fra før av. Kanskje derfor jeg ennå ikke har startet "seriøst". Men har planer om å starte "seriøst" fra i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglepetra

Jeg har kjøpt meg en planlegger, skrevet ut alle pensumlister og laget meg en timeplan og leseliste for semesteret. Timeplanen inkluderer forelesninger, lesetid, trening og fritid.

Har også kjøpt meg drikkeflaske, matboks og Kånken, i år skal jeg ikke sløse bort penger på dyr og usunn kantine mat, og ikke få vond rygg av tunge vesker.

Edit:

Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Føler jeg ikke har gjort noe fornuftig ennå samtidig som at forelesningene tar opp ting jeg kan fra vgs fra før av. Kanskje derfor jeg ennå ikke har startet "seriøst". Men har planer om å starte "seriøst" fra i dag ;)

Tror de færreste av oss har startet på alvor, det kommer etter hvert. August pleier å være måneden jeg kjøper pensum og notatbøker, eventuelt permer. Jeg kommer ikke ordentlig i gang med lesinga gør september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest 100 sider pensum, og er godt fornøyd med dagen, haha. Føler ikke helt skolen har kommet i gang, så har ikke dårlig samvittighet... enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en planlegger, skrevet ut alle pensumlister og laget meg en timeplan og leseliste for semesteret. Timeplanen inkluderer forelesninger, lesetid, trening og fritid.

Har også kjøpt meg drikkeflaske, matboks og Kånken, i år skal jeg ikke sløse bort penger på dyr og usunn kantine mat, og ikke få vond rygg av tunge vesker.

Edit:

Da bør du få deg sånne "pads" (husker ikke hva det heter :fnise:) til Kånken, for de skulderstroppene gnaaaaaaaager inn i skuldrene hvis du har tunge bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...