Gå til innhold

Min kjære storebror


Fame

Anbefalte innlegg

Vi har ikke hatt kontakt på en stund. Jeg trodde du ikke var glad i meg lenger. Jeg tok kontakt med deg på nettet uten å få svar. Jeg ville så gjerne prate med deg; det var 2 år siden sist, men du svarte ikke. På mandag døde du. Fordi du ikke var flink nok til å passe på deg selv. Du så ikke på insulinsprøytene dine som viktig, "Jeg tar den i morgen" tenkte du sikkert. Du følte deg dårlig søndagskvelden og la deg til å sove, men våknet aldri. I dag var vi i møte hos begravelsesbyrå. Der fortalte moren din om hvor mye du snakket om meg og hvor stolt du var over å ha en sånn fin lillesøster. At du hadde planer om å ta kontakt igjen etter å ha kommet deg på beina. Og du var så nær! Du hadde begynt å se lyset i tunnelen og du hadde handlet inn møbler til den nye leiligheten så den skulle se innbydende ut til du inviterte meg på besøk. Jeg savner deg sånn. På mandag skal jeg se deg en siste gang før det blir begravelse neste fredag. Jeg gruer meg veldig til det. Selv om vi ikke hadde mye kontakt mot slutten så er du den beste storebroren man kan ha. Og du ble bare 35 år; du hadde altfor mye igjen av livet ditt. Jeg savner deg, og jeg tenker på deg hver dag.

Din kjære lillesøster <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

artworks-000059564429-9w9mhe-t200x200.jp

Herregud å jeg føler med deg nå Fame! Feller en tåre med deg jeg....Vet hvordan du har det nå. det høres ut som om du har betydd så mye for han.

Varm klem fra Dottisen! :hug::blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat vært og sett broren min nå. Så bare ut som om han sov. Var heldigvis ikke så vanskelig som jeg hadde trodd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye :(

Jeg har det på samme måte med storebroren min nå.

Bare venter på neste overdose, og den gangen han ikke overlever det. :/



Anonymous poster hash: 815ec...15d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Akkurat vært og sett broren min nå. Så bare ut som om han sov. Var heldigvis ikke så vanskelig som jeg hadde trodd

Jeg har aldri orket å se de jeg har mistet i livet mitt.....Men jeg har hørt de sier at det er veldig fredfult og veldig trøstende å se dem og ta en siste farvel.

Ønsker deg det beste Fame! Du er sterk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri orket å se de jeg har mistet i livet mitt.....Men jeg har hørt de sier at det er veldig fredfult og veldig trøstende å se dem og ta en siste farvel.

Ønsker deg det beste Fame! Du er sterk :hug:

Det var det. Jeg følte at jeg trengte å se han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det var det. Jeg følte at jeg trengte å se han

Ja det har jeg full forståelse for. Så godt det gikk så bra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg full forståelse for. Så godt det gikk så bra :blomst:

Like kjekk som han alltid har vært :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han hadde også vært på sykehuset dagen før han døde og spurt om insulin hvorav de svarte at han må få resept av fastlegen men der var der jo stengt. Så han skulle vente til mandag, men døde da altså natt til mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...