Gå til innhold

Drømmer om fødsler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, her en natt drømte jeg om en tidligere bekjent, kvinne, og at jeg måtte hjelpe henne med hennes fødsel. Helt syyk drøm! Hun hadde ingen mage, magen var helt flat, men vi var en slags fødestue og hun satt på en fødebenk. Vannet hennes gikk. Mye vann, og jeg tenkte at nå er det best ungen kommer ganske snart for å unngå komplikasjoner. Størrelsen på magen ble diskutert av en annen eldre kvinne som var der. Jeg ble sååå stressa i den drømmen fordi jeg har ikke erfaring fra fødsler. Og så kommer babyen ut, og jeg tenkte det var rart den fødende ikke gav uttrykk for smerter, og den eldre kvinna sa at mange kvinner som føder legger ikke merke til smerter. Ikke vet jeg. Og babyen var på størrelse med min hånd, og jeg tenkte at det må jo være derfor det ikke gjorde så vondt.

Anyway, plutselig må jeg reise med en ambulanse sammen med kvinnen til sykehuset, og den bittelille babyen har sort hår og babler og får blodoverføring fra meg! Hvorfor meg tenkte jeg. Vi ankommer sykehuset og legen er fornøyd og lar babyen fortsatt få blod fra meg.

Så våkner jeg helt forkava. Det er den særeste og sykeste drømmen jeg har hatt. Ever!

Hjelpe meg å tolke?



Anonymous poster hash: 15254...29e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Btw, andre som har slike drømmer om fødsler?



Anonymous poster hash: 15254...29e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde en drøm om at jeg hadde født en gutt på natten og jeg var utslitt. Så fikk jeg plutselig plassert den lille babyen på brystet, men slet med amming. Deretter spolte drømmen fram i tid og gutten var et par år gammel og klarte å svelge et batteri, skapte mye bekymring altså.

Vet ikke om det er tilfeldig, men nå venter jeg en gutt om ikke så mange uker.

Anonymous poster hash: 35ea1...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde en drøm om at jeg hadde født en gutt på natten og jeg var utslitt. Så fikk jeg plutselig plassert den lille babyen på brystet, men slet med amming. Deretter spolte drømmen fram i tid og gutten var et par år gammel og klarte å svelge et batteri, skapte mye bekymring altså.

Vet ikke om det er tilfeldig, men nå venter jeg en gutt om ikke så mange uker.

Anonymous poster hash: 35ea1...460

Å, hold alle batterier langt unna babyen da! Lykke til og gratulere med baby! :blomst:

Anonymous poster hash: 15254...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som kan hjelpe med å tolke min drøm?



Anonymous poster hash: 15254...29e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du må hjelpe en person med å "forløse"noe. Du virker meget viktig i så henseende (hjelp til fødsel, deretter blodoverføring).

Vann representerer ofte følelser,-mye vann?

Er det noen rundt deg som du har observert at trenger deg?

Den eldre damen kan bety en viktig klok person som har gitt deg kunnskap/erfaring til å hjelpe den fødende.

Eller personer kan representere sider ved en selv eller ens egen person også (føl på stemning og se på sammenheng og detaljer.Hva du forbinder med de).

Dette var bare en sånn umiddelbar, kort tolkning.

Anonymous poster hash: 833f9...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være at du må hjelpe en person med å "forløse"noe. Du virker meget viktig i så henseende (hjelp til fødsel, deretter blodoverføring).

Vann representerer ofte følelser,-mye vann?

Er det noen rundt deg som du har observert at trenger deg?

Den eldre damen kan bety en viktig klok person som har gitt deg kunnskap/erfaring til å hjelpe den fødende.

Eller personer kan representere sider ved en selv eller ens egen person også (føl på stemning og se på sammenheng og detaljer.Hva du forbinder med de).

Dette var bare en sånn umiddelbar, kort tolkning.

Anonymous poster hash: 833f9...e12

Personen jeg drømte om har vært en viktig person i mitt liv. Men jeg vet ikke om det er noe hun sliter med.

Anonymous poster hash: 15254...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...