Gå til innhold

Rar drøm om eksen - hva betyr det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og eksen slo opp for rundt 1,5 år siden. Var stormforelsket da vi var sammen, men funket ikke i lengden. Ingen av oss var vonde mot den andre og vi holdt kontakt gjennom de første 9 mnd etter bruddet, før han fikk ny kjæreste. Tenker fortsatt på ham iblant og er usikker på om jeg er helt over ham. I natt hadde jeg en rar drøm hvor vi møttes på et bryllup eller noe sånt, men han var veldig annerledes - så annerledes ut, kledde seg annerledes og hadde flere tatoveringer selv om han ikke har det i virkeligheten. Hadde også litt annerledes personlighet. Lurer bare på hva dette betyr - noen som vet?



Anonymous poster hash: bfeaf...cdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du krysset over i en annen virkelighet til en som lignet din eks, men at det ikke var han?



Anonymous poster hash: b40ea...699
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du krysset over i en annen virkelighet til en som lignet din eks, men at det ikke var han?

Anonymous poster hash: b40ea...699

Takk for svar! Jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener. Jeg tror at det har noe med at jeg muligens har endret følelser for ham i det siste, eller innsett at han egentlig er en annen enn jeg trodde eller noe slikt. Altså at det at utseendet hans endret seg veldig (og personligheten hans også) i drømmen er symbolsk for hvordan noe har endret seg i hvordan jeg ser ham. Men jeg er veldig forvirret.

Anonymous poster hash: bfeaf...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen slo opp for rundt 1,5 år siden. Var stormforelsket da vi var sammen, men funket ikke i lengden. Ingen av oss var vonde mot den andre og vi holdt kontakt gjennom de første 9 mnd etter bruddet, før han fikk ny kjæreste. Tenker fortsatt på ham iblant og er usikker på om jeg er helt over ham. I natt hadde jeg en rar drøm hvor vi møttes på et bryllup eller noe sånt, men han var veldig annerledes - så annerledes ut, kledde seg annerledes og hadde flere tatoveringer selv om han ikke har det i virkeligheten. Hadde også litt annerledes personlighet. Lurer bare på hva dette betyr - noen som vet?

Anonymous poster hash: bfeaf...cdf

Sånn grovt sett vil jeg tro at bryllupet og at han var annerledes representerer enten at livet går videre. Har har gått videre og det trenger du å gjøre også. Eller det kan være at han ikke var den du trodde.. Eller at du ikke er den du forestiller deg. Eller at ting ikke er slik du forestiller deg.

Jeg ville uansett tatt det som et signal til å se på seg selv og hva man har lært av forholdet og bruddet, for så å gå videre.

Dette blir en grov tolkning, som sagt. Det hadde vært lettere å tolke hvis jeg kunne ha pratet med deg :-P. Men siden jeg ikke ønsker å stå frem her, så tror jeg ikke det er noen opsjon.

Sett deg ned og skriv om drømmen. Reflekter over hva du føler i forhold til de forskjellige detaljene. Etter min erfaring henger drømmer sammen med følelser.

Anonymous poster hash: 1ce74...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...