Gå til innhold

Hvilke tråder vil du ha fler av på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker tråder hvor brukerne forteller artige historier f.eks flaueste date, rare ting kunder sier osv :laugh: Jeg liker ikke diskusjoner så godt :sjenert:

Anonymous poster hash: 89601...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tror jeg det finnes tråder om alt som finnes mellom himmel og jord, så jeg kan ikke komme på noe jeg vil ha mer av. Om spørsmålet er hvilke tråder man liker best, liker jeg av en eller annen grunn lange tråder hvor folk blir litt hissige. Jeg skriver sjelden noe i dem selv, men jeg humrer litt for meg selv, rister litt på hodet, får noen ganger hakeslepp, og undrer meg over hvor mange ulike mennesker som finnes her inne.

En tråd kan f.eks begynne med en problemstilling, for så å være innom sju andre tema før den kommer inn på sporet igjen. F.eks så kan det utvikle seg sånn:

TS: "Hva mener dere om folk med barnevogn på bussen"

Tre sider med hissige innlegg for og i mot, før en eller annen kommer med følgende:
A: "Jeg er blitt mobbet selv, det er synd på meg, jeg mobber aldri noen her inne, drittfolk!"

B: "Ta deg sammen....buhuuuu....dette har ikke noe med saken å gjøre"
C: "Folk som får barn uten å ha lappen og bil, er uansvarlige"

D: "Du er ikke riktig skrudd sammen"
E: "Folk med barnevogn på bussen kan gjerne vente to timer på neste buss, selv om det er orkan og snøstorm"
A: "Enig! Da noen mobbet meg på bussen en gang, bare dyttet jeg til barnevogna deres"

Fornøyelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja jeg mener hvilke tråder man liker best :laugh:

Anonymous poster hash: 89601...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Innblikk i Jegern Puahate sitt liv er alltid god underholdning. Likeså med alskens tråder hvor quinder legger frem sine samlivsproblemer som om de skulle være prinsessen på erten. Og det siste der er jo ikke akkurat noen mangelvare på QG.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker mer Fotballfrue og mer bashing av FrP.



Anonymous poster hash: 4029c...26d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolletråder

Det er bare å ta på de rette lesebrillene så finner du rikelig med den slags.

Anonymous poster hash: 5fa71...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte trådene til Iben(og hans andre brukernavn).

Edit: Liker også poster av brukere jeg synes er pene eller tror er pene.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvertfall hva jeg IKKE vil ha, og det er tråder som omhandler silikon. Tror det har blitt opprettet ti stk bare det siste døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags kontaktannonsetråd hadde vært artig. Men skjønner at dette nok er overflødig, og gjenstand for misbruk. :(

* Oops, er vel en hel seksjon for kontaktannoser jeg tenkte på her. :P

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innblikk i Jegern Puahate sitt liv er alltid god underholdning. Likeså med alskens tråder hvor quinder legger frem sine samlivsproblemer som om de skulle være prinsessen på erten. Og det siste der er jo ikke akkurat noen mangelvare på QG.

QG! Jeg humret gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...