Gå til innhold

Bildeserie: Fra INCEL til SLAYER


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Jeg tror du har bommet en del her.

Jeg syntes forresten at Ghandi ble bemerkelsesverdig snarlik Jonas Fjeld etter forvandlingen. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva foreslår du egentlig at menn skal gjøre for å bli like tiltrekkende som Gandhi med termittkjeve? For du forsøker vel bare å være hjelpsom?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Nok et punkt å notere i Den Store Boka om Sjekking, Virkeligheten og Menn og Kvinner:

Hvis Obama og Beckham skal ha noen som helst sjanse til å score en halvtjukk sekser på byen, så må de meisle på seg beinstrukturen til fortidsmennesker.

Men da har vi i hvert fall knust myten om at kvinner går etter penger og status. Så lenge panna di er for høy, så hjelper det ikke en dritt!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har vi i hvert fall knust myten om at kvinner går etter penger og status. Så lenge panna di er for høy, så hjelper det ikke en dritt!

:fnise:

Anonymous poster hash: fb0f7...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Gandhi ser skummel ut på etterbildet :fnise:

Men tusen takk TS for at du forteller oss kvinner hva vi liker og ikke siden vi ikke klarer å bestemme det selv. Jeg skal oppsøke Obama med dette etterbildet av han og be han operere seg slik fordi jeg i følge deg ikke vil like han uten at han gjør det :)



Anonymous poster hash: fb0f7...3e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er dette kvinner vil ha kjære deg.

Ok. Jeg får se til å legge av penger til kirurgen. Det vanskeligste blir vel muligens å senke skalletaket, men det går vel an å tappe noe av spinalvæsken for å få nok plass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Ok. Jeg får se til å legge av penger til kirurgen. Det vanskeligste blir vel muligens å senke skalletaket, men det går vel an å tappe noe av spinalvæsken for å få nok plass.

Hvis du gror pannelugg og myser mye kan du kanskje klare å skape en illusjon om lavere panne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Er jeg den eneste som håpte på en låt av bandet Slayer her eller?

Dessverre har jeg fått med meg hva INCEL er - så jeg skjønte vel egentlig innerst inne tegninga.

Derfor gir jeg deg TS ei Slayer låt så du kan få noe annet å fokusere på. Værsågod:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Jeg får se til å legge av penger til kirurgen. Det vanskeligste blir vel muligens å senke skalletaket, men det går vel an å tappe noe av spinalvæsken for å få nok plass.

Hvordan er kjevesituasjonen din? Har du en vennlig bulldog i nabolaget, som kan fungere som personlig trener og inspirasjon?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo høyt av åpningsinnlegget. Hva faen, dude? :smilorange:

Dette er Slayer:

* redigert: Oops, var visst litt treig. Ser at noen over tenkte samme tanken...

Endret av fullførsetningen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Fornekt så mye dere vil men SANNHETEN er at kvinner ELSKER på bli DOMINERT av en vaskekte SLAYER, maskuline + astestiske trekk = GUD\Allah nivå.

Denne adferden ser en hver kveld på byen, jeg dømmer det ikke bare sier det som det er til de kommende incel generasjoner

hvordan forklarer du dominante kvinner da?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er kjevesituasjonen din? Har du en vennlig bulldog i nabolaget, som kan fungere som personlig trener og inspirasjon?

Jeg har en ustabil kamphund i nærheten. Kanskje jeg kan terge den og få operasjonen gratis. Vinn-vinn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ok. Jeg får se til å legge av penger til kirurgen. Det vanskeligste blir vel muligens å senke skalletaket, men det går vel an å tappe noe av spinalvæsken for å få nok plass.

Ja, jeg får fortelle min samboer når han kommer hjem at han må legge seg under kniven fordi Jegern Puahate på KG har fortalt meg at jeg ikke kan like en mann med høy panne og viker.

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk er seriøs og ikke bare et forumtroll, så må du slutte å lese på det tulleforumet hvor du har hentet disse ideene fra. Det er ikke bra for deg... Hvis du tror en neandertaler er det som damene liker, så begynn å tren styrke eller noe. Da får du store neandertalermuskler og damene kommer til å falle som fluer.

Men altså, seriøst. Det finnes mange bedre ting å bruke tiden din på enn dette. Og noe av det kan faktisk gjøre deg mer attraktiv for det motsatte kjønn. Og jeg snakker ikke om å fikse deg ansiktsform sånn og slik. Du må skaffe deg en ordentlig hobby. Dette som du driver med nå, får deg bare til å se latterlig ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...