Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med? v2.0


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Siden den forrige tråden ble stengt grunnet personangrep og avsporing så lager jeg en ny en. Jeg håper folk kan la være å nevne brukere de misliker her og heller eventuelt ta det via PM med den aktuelle personen :)

Ja da nevner jeg de brukerne som jeg kunne tenkt meg å gå på date med visst jeg kunne velge, det er mange brukere her inne så jeg nevner favorittene mine :)

Sloth, Lilac, Fame, Gypsy22, Frk.K, #Sunrise, Sillicious, Rusapåpus, NoSoul eller Jessica-Oslo :) Alle 10 gode brukere og debattanter. Haha ble mange men jeg liker mange av brukerne her inne så :)

Vanskelig å velge, alt for mange gode brukere her slik at det blir som å være i godteributikken og bare kunne velge en handfull med godteri :)

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat i dag?

Ikke i prioritert rekkefølge, men KateW, Cuntzilla og Lille-Pus er de første jeg kommer på. De skriver godt, holder hodet kaldt og er rettframme.

I positiv forstand noen skikkelige hekser og rivjern - jeg liker sånt. Voksne damer med hodet på rett plass.

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag?

Ikke i prioritert rekkefølge, men KateW, Cuntzilla og Lille-Pus er de første jeg kommer på. De skriver godt, holder hodet kaldt og er rettframme.

I positiv forstand noen skikkelige hekser og rivjern - jeg liker sånt. Voksne damer med hodet på rett plass.

:hjerte:

Nei det kan være en du ville datet om 1 måned, 2 måneder, et halvt år, et år osv :) Ja KateW og Lille-Pus er digge :) De er gode til å svare for seg selv i tråder og debattere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag?

Ikke i prioritert rekkefølge, men KateW, Cuntzilla og Lille-Pus er de første jeg kommer på. De skriver godt, holder hodet kaldt og er rettframme.

I positiv forstand noen skikkelige hekser og rivjern - jeg liker sånt. Voksne damer med hodet på rett plass.

:hjerte:

*brisker seg*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HowardRoark

Disse trådene er forholdsvis meningsløse, men det måtte blitt en av de pene og som er forholdsvis lett på tråden. Les: ligger med meg på første date.

Gi dere til kjenne!

Har dessverre hatt to eller tre kvinner på rad nå som vil bli bedre kjent med meg først og ta ting i et rolig tempo. Orker snart ikke mer.

:(

Endret av HowardRoark
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse tråden er forholdsvis meningsløse, men det måtte blitt en av de pene og som er forholdsvis lett på tråden. Les: ligger med meg på første date.

Gi dere til kjenne!

Har dessverre hatt to eller tre kvinner på rad nå som vil bli bedre kjent med meg først og ta ting i et rolig tempo. Orker snart ikke mer.

:(

Jeg syns ikke dem er meningsløse, hyggelig å vite hvilken brukere som er interessert i hvem ;) Hadde ikke det vært for den kraftige personkrigen i den forrige tråden hadde jeg ikke måttet lage en ny en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Akkurat i dag?

Ikke i prioritert rekkefølge, men KateW, Cuntzilla og Lille-Pus er de første jeg kommer på. De skriver godt, holder hodet kaldt og er rettframme.

I positiv forstand noen skikkelige hekser og rivjern - jeg liker sånt. Voksne damer med hodet på rett plass.

:hjerte:

Du er nå en skjønnas da :hjerte:

Du fortjener å bli gjort litt stats på,... alle tre damene på en gang.. og deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke åssen noen ser ut, så da velger jeg den kvinnen med best utdannelse og tykkest lommebok.

Gullgraver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trådene er forholdsvis meningsløse, men det måtte blitt en av de pene og som er forholdsvis lett på tråden. Les: ligger med meg på første date.

Gi dere til kjenne!

Har dessverre hatt to eller tre kvinner på rad nå som vil bli bedre kjent med meg først og ta ting i et rolig tempo. Orker snart ikke mer.

:(

Tror nok det betinger at du er kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullgraver :fnise:

Hehe :) Egentlig liker jeg ikke penger. Penger er noe dritt vi alle er avhengige av. Tjener greit med penger selv, men hadde ikke sagt nei til mer penger :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Egentlig liker jeg ikke penger. Penger er noe dritt vi alle er avhengige av. Tjener greit med penger selv, men hadde ikke sagt nei til mer penger :biggrin:

Pøv, alle elsker penger, du ville giftet deg med susan boyle for penger

Anonymous poster hash: c28f5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøv, alle elsker penger, du ville giftet deg med susan boyle for penger

Anonymous poster hash: c28f5...047

Jeg kommer aldri til å gifte meg. Selve seremonien er drit kjedelig og totalt meningsløs. Jeg hater å gå i dress!

Jeg hadde ligget med Susan Boyle for en kasse pils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannfolka mellom 34-45 år og som er vettuge.

:grine: Hverken vettug eller innenfor alderen

Akkurat i dag?

Ikke i prioritert rekkefølge, men KateW, Cuntzilla og Lille-Pus er de første jeg kommer på. De skriver godt, holder hodet kaldt og er rettframme.

I positiv forstand noen skikkelige hekser og rivjern - jeg liker sånt. Voksne damer med hodet på rett plass.

:hjerte:

Denne støtter jeg hundre prosent med et mulig tillegg av Marie90.

Må nok legge til et par andre meget interessante damer her: Dirtymimi, Nosoul, Ferny og Jolene. Heartbeat og Pompom hvis de får lov hadde sikkert også vært gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Jeg er ikke lesbisk, men cuntzilla hadde vært en super date tror jeg! Og må ikke glemme brutal mann. Og jo, Timza :fnise:

:opplyser: (ingen spesiell grunn til denne smilyen, syns bare den er så morsom) :laugh: :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...