Gå til innhold

Lett som en plett - treningsdagbok


Lett_plett

Anbefalte innlegg

Litt om meg: Kvinne 27 år. Høyde 168 og 74,5 kg.

 

Mål: 65 kg.  :tommelopp:

 

Var rundt 68 kg i fjor vår, men så kom et år med lite aktivitet og mye jobb. i tillegg har jeg blitt samboer :yvonne:, så det har vært mye kosemat det siste året.

 

Denne sommeren meldte jeg med inn i SATS, og har trent 4-5 ganger i uka i fem uker uten å gå ned noe i vekt. Det er veldig lite motiverende, men sier bare litt om hvor viktig kostholdet er. Nå prøver jeg å ligge på rundt 1600 kcal pr. dag, og spiser ikke treningskaloriene.

 

Jeg er veldig glad i variert trening, og driver med spinning, løping og styrketrening i tillegg til å gå fjellturer. 5 september skal jeg løpe KK-mila, og har som mål å klare det under 60 minutt.

 

Her er mine delmål:

 

Under 25 i BMI:

69,9 kg:

68 kg:

65 kg:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var en dag med litt for mye mat over... Etter å ha vært ute med noen venner ble det et glass rødvin og litt chips og sjokolade. Er ganske fornøyd med å bare drikke et glass, men det er jo midt i uka, så burde holdt meg unna! :vin::vetikke:

 

Tidligere i dag trente jeg pyramideintervall på tredemølle. Det er gøy og motiverende :) Løp fra et halvt minutt til tre minutt på max 14 km/t og min. 12 km/t. I morgen blir det bodypump! :trene:

 

Dagens kcal-inntak: 2272.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sånn passe flink i dag. Bodypump var hardt, men gøy :hoppe:

I morgen skal jeg gå laaang fjelltur :)

 

Dagens kcal-inntak: 1837.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en helg på ferie. Spist litt for mye og drukket ALF for mye! :P Nå er det fem dager til jeg reiser bort igjen, så den kommende uka skal jeg være flink!

 

Trening med typen står på planen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så har en hatt ferie litt for lenge...

 

Var på trening i dag første gang på to uker, og det var hard...

 

På mandag begynner jeg skikkelig med kaloritelling og opplading til kk-mila ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...