Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herrrlig!!

 

Det ble bare kortløypa i dag også :lillesky: men snart har jeg anledning til å utfolde friskusen i meg litt mer :jepp:

 

 

Så flinke dere er! Blir motivert av å lese!

 

Godt å se deg, Snabeltann :klemmer:  takker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lite skriverier fra meg - men jeg har trent! :-) har til og med deltatt i to løp! De to første løpene i mitt liv! Et på 10 km asfalt og et terrengløp på 4 km motbakke. Så har jeg meldt meg på Oslo Marathon...men bare mila da. I går løp jeg 11 km, hvile i dag:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg løpt en rolig tur på 7 km. Klokka var på 45 min da jeg kom hjem - men da hadde jeg skravla med naboen en stund. Det var deilig å løpe i skogen - og nå bar det begynt å bli en del multer. Namnam. En uke til så er de plukkeklare. Det regnet en del - men det var bare deilig. Litt glatt og gjørmete i de verste motbakkene så der måtte jeg gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har vært lite skriverier fra meg - men jeg har trent! :-) har til og med deltatt i to løp! De to første løpene i mitt liv! Et på 10 km asfalt og et terrengløp på 4 km motbakke. Så har jeg meldt meg på Oslo Marathon...men bare mila da. I går løp jeg 11 km, hvile i dag:-)

 

Jeg tar av meg hatten!! :hoppe:

 

 

 

 

 

- - -

 

I dag ble det endelig en tur - kortløypa :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinke mennesker!

 

Huff, jeg har mistet motivasjonen HELT. Jeg prøvde å trene i forrige uke; løp 40 minutter (1 min løping, 2 min gåing), men i og med at jeg har problemer med leggene kunne jeg ikke gjøre det igjen. Fikk veldig vondt. Har ikke råd til å trene på treningssenter før neste måned.

 

Tenker å trene i stua fram til da. Men da må jeg jo komme i gang... Noe jeg for en eller annen grunn ikke klarer/orker. Jeg er på bunn, og dermed er det tungt når jeg trener. Jeg vet det bare er sånn, men det er vanskelig. Tror mange kjenner seg igjen. :)

 

Jeg har lagt på meg 5 kilo. Ikke det at kiloene betyr så mye for meg, men etter denne sommeren har jeg blitt totalt u-fit. Mistet musklene, lagt litt på meg (ikke så mye, men.. nok til at jeg blir demotivert), mistet motivasjon.

 

Help.... Haha... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Trenger egentlig et svært, digert megaspark i ræva.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinke mennesker!

 

Huff, jeg har mistet motivasjonen HELT. Jeg prøvde å trene i forrige uke; løp 40 minutter (1 min løping, 2 min gåing), men i og med at jeg har problemer med leggene kunne jeg ikke gjøre det igjen. Fikk veldig vondt. Har ikke råd til å trene på treningssenter før neste måned.

 

Tenker å trene i stua fram til da. Men da må jeg jo komme i gang... Noe jeg for en eller annen grunn ikke klarer/orker. Jeg er på bunn, og dermed er det tungt når jeg trener. Jeg vet det bare er sånn, men det er vanskelig. Tror mange kjenner seg igjen. :)

 

Jeg har lagt på meg 5 kilo. Ikke det at kiloene betyr så mye for meg, men etter denne sommeren har jeg blitt totalt u-fit. Mistet musklene, lagt litt på meg (ikke så mye, men.. nok til at jeg blir demotivert), mistet motivasjon.

 

Help.... Haha... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Trenger egentlig et svært, digert megaspark i ræva.  :fnise:

Næmen, kjære kjøttmeis! I kveld skal ingen sparkes :hjerte: Trivelig å høre fra deg :klemmer:

Vær RAUS med deg selv; bruk din kjærlighet til kroppen din og til livet! Livet skal ikke være en kamp - livet er en gave. Når du reflekterer over hvor fantastisk det er å være til, kommer du til å krible av energi! Hvordan går det med lysten til å pleie det flotte kroppsmaskineriet ditt da?

Lykke til, og god helg :biggrin:

- - -

Ser jeg har glemt å være innom i går: kortløypa :cowboy:

I dag: Kortløypa + at jeg SPRANG mellom de to 60-skiltene på tur hjem, og jeg kunne ha fortsatt i ti meter til. Siden jeg var så sjokkert over oppdagelsen, samt at jeg ikke hadde en sint bjørn etter meg, gikk jeg resten av stykket hjem. Men jeg har altså satt meg et nytt mål: fra 60-skiltet og hjem. Jeg skal rapportere nidkjært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortløypa :lillesky:

 

Og jeg sprang sikkert fra 20 meter før 60-skiltet og forbi det neste :jepp: Ikke var jeg blåsebelg heller. Begynner å venne meg til løpe-ubehaget. 70% av løpemotstanden min sitter nok i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

LANGLØYPAAAAAAAA!!

 

Endelig :lol:

 

Jeg hadde musikk på øret, og var midt i en sang, da bena bare bragte meg videre rundt svingen og opp bakken.

"Hæ?", tenkte jeg. "Eh, skulle jeg gå opp her nå?". Og det var nettopp det jeg gjorde :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kortløypa :lillesky:

 

Men jeg sprang mellom de to 60-skiltene på vei ut, for jeg frøs sånn :laugh:

 

Jeg har lagt vekk kortermede topper. Nå er det på med ull :( Men fint vær, da. Refleksvest var i tidligste laget, men mørket kommer fort nå (jeg bor i Troms).

 

Det var ikke nok med ulltopp, så neste gang blir det hals også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LANGLØYPA!

 

Så ingen er i tvil :hoppendeglad:

 

Ull og hals, ja. Nydelig, men kaldt vær. Sne på fjellene.

 

Supertempo opp 10%-bakken. Nøt utsikten på toppen.

 

Sprang mellom 60-skiltene på vei hjem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...