Gå til innhold

Change nothing, and nothing will change


Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Kan ikke ha vært mye til venner om de droppet deg fordi du ikke ble med ut lengre. Uff! Vet hvordan det er!

Fikk du tatt en tur til hunden? :)

Jeg vet. Dumme venner.

Jeg gikk en lang tur, men uten bikkja fordi kjæresten til søss var hjemme med henne hele kvelden. Så gikk en tur alene.... Det var hyggelig det og, men var jo ganske ensomt.. "/ Men nå er jeg på jobb og da går jo tiden fort + jeg er sosial. Så det er egentlig ålreight. :) Men merker det hadde vært fint med venner i nærheten som jeg kan gå i skogen med og sånn, og ikke bare sitte på cafe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan det er som sagt, har ingen venner i nærheten selv! Har du prøvd aktivitetsvenner.no? Kanskje du kunne funnet en turvenn der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er som sagt, har ingen venner i nærheten selv! Har du prøvd aktivitetsvenner.no? Kanskje du kunne funnet en turvenn der :)

Jeg syns det virker så kunstig å skulle oppsøke venner sånn, men det må vel nesten bare bli sånn.....? Nå begynner jeg i en ny studieklasse til høsten så kanskje jeg finner noen nye venner med samme interesser der? :)

----

I går var jeg skikkelig flink og gikk til og fra jobb. Det tar ca 50 minutter å gå til og 45 fra, så det ble bra. Jeg fikk ikke vondt i leggen heller, og det var utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel verdt å prøve? Får håpe du finner noen nye venner der da, ja! :Nikke:

Så bra du ikke fikk vondt i leggen! :hoppendeglad: Er deilig å gå til og fra jobb/skole, skulle ønske jeg bodde så jeg kunne gjør det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel verdt å prøve? Får håpe du finner noen nye venner der da, ja! :Nikke:

Så bra du ikke fikk vondt i leggen! :hoppendeglad: Er deilig å gå til og fra jobb/skole, skulle ønske jeg bodde så jeg kunne gjør det jeg og.

Jeg bor ca 5 km unna jobb, så det ble en fin tur på lørdag ja! Søndag ble det dessverre både bane til og fra, men merket det godt at jeg hadde gått dagen før...

Nå har jeg kommet meg hjem til pappa, sitter her og leser frem til eksamen i morgen kl 11. Uæææææ, blir svett bare av tanken. Men nå har mesteparten av pensum falt på plass i hodet mitt, tror jeg. Så lenge jeg står er glad.

Jeg får fortsatt ikke jogget noe. Legetimen er ikke før laaangt utti juni, så jeg får bare holde meg i skinnet innen det. Takk skal KaDust for yoga-filmer, skal prøve meg på det etterpå eller i morgen. Blir spennende og se om jeg klarer å opprettholde dette da.

Ellers fant jeg i notatboken min en side med tittelen "MOTIVASJON TIL Å SLUTTE Å RØYKE". Det var så fint og morsomt og lese den, nå er det 122 dager siden jeg sluttet, og jeg har aldri følt meg bedre. Det aller beste med å lese teksten er at alt som står der der har skjedd. Jeg har mye mer penger, jeg føler meg friskere, jeg slipper å føle meg slapp og ekkel, jeg lukter ikke vondt lenger og kondisen er bedre - og løperen i meg er vekket igjen. Åh, det er så deilig!!

Nå skal jeg nyte denne femte..... koppen med kaffe og se på utsikten før jeg begir meg over siste lesings-økt før jeg tar en laang pause frem til pappa kommer hjem og kan "høre" meg. Har muntlig eksamen så trenger å prate om stoffet. Kryss fingrene for meg da, KåGe!!!!! *nervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 km, så deilig! Jeg bor 61 km fra skolen, så litt drøyt å gå dit :hoho:

Får håpe yoga-filmene faller i smak hos deg da, og lykke til med eksamen i morgen!!

Gratulerer med 122 dager som røykefri :klappe: Har selv vært røykfri i 5 år nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, såpass!!!

Nå har jeg syklet en halvtime - får ikke vondt i leggen! Det er sååå deilig! Det eneste kjipe er at sykkelen står hos pappa.. Såå må bare være flink til å benytte meg av sjansene når jeg er der!

Nå mangler det bare at jeg skaffer meg et slikt balansebrett - og så legetime. Håper leggen blir sterkere etter hvert så jeg får løpe igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt eksamen, og jeg stod med glans, fikk en sterk C! Herregud! Forrige muntlig eksamen fikk jeg en svak D, så jeg har virkelig forbedret meg. Nå var det to forskjellige fag, men jeg har alltid vært redd for muntlig eksamen. Men denne gangen fikk jeg en flott opplevelse, det var ikke noe særlig skummelt og det føles bra.

Jeg er så glad, himmelen er så blå og solen er så gul, gresset er grønt og det kjennes kjempebra. :bolledeig::hoppendeglad: :hoppendeglad:

Nå har jeg bare en eksamen igjen, men den er skriftlig hjemmeeksamen så den stresser meg ikke sååå mye. Har en uke til den begynner så skal bare kose meg med pensumet frem til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hoppsann! Dagene flyr avgårde...!

Nå har jeg syklet 10 km/30 min, og merker ingenting i leggen! :hoppendeglad: Nå tror jeg at jeg tør å ta litt mer i på syklingen når det har gått så bra frem til nå. I tillegg så jeg en episode Supersize vs superskinny mens jeg syklet, og det er den beste ideen jeg har hatt hittil. Fikk liksom ikke noe lyst til å jukse når jeg ser hva som skjer om jeg lar være å gi alt jeg har. Jeg ELSKER det programmet!

Nå er det bare en eksamen igjen(ferdig på torsdag!) og frem til jeg er ferdig konsentrer jeg meg om lesing og litt jobb. Så får kroppen hvile litt, men de daglige gåturene mine får ingen fucke med! :fnise:

Håper alle har en strålende fredag, det er soooool! :sol: Jeg skal på jobb, men før det skal jeg ta en laaang dusj og nyte litt sol før pensumbøkene tar meg. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi heeeisaaann! Jeg trodde at jeg ikke hadde tatt noe i på syklingen i dag, men det var selvfølgelig før jeg skulle gå opp fra kjellerstuen og opp to etasjer til kjøkkenet for å hente toalettmappen min.... Opp trappene er uutholdelig, og ned igjen var tilnærmet umulig.

(jeg skrev forrige innlegg nede i kjellerstuen da jeg tøyde). Er litt usikker på om jeg klarer å stå i dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fordi du er sliten, eller pga leggen? :fnise:

Fordi jeg er sliten i bena, haha! :fnise: Heldigvis ikke leggen, den har det helt fint! Men lårene, rumpa og baksiden av leggene er ganske gele-klumper...! Føles utrolig deilig, da. Nå har jeg dusjet og skal trekke på meg rene klær og spise lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk innom G-Max i dag og fikk kjøpt det balansebrettet. Fikk høre at det kunne hjelpe på å styrke leggen og forbedre balansen. Jeg prøvde det litt på jobb, fyttikatta det er slitsomme saker?! Jeg ble helt overrasket, bena mine BRANT etter kort tid! Så nå skal det hjem og balanseres!

Har funnet noen øvelser som jeg skal prøve meg på slik at jeg kan se fremgang etter hvert. I tillegg brant jeg meg litt på Zalando, jeg har egentlig shoppestopp fordi jeg ønsker å spare mest mulig penger, men fikk to tights (en fra Nike og en fra Puma) som var såå fine for bare 600 kr, så jeg slo meg løs. Jeg har jo mer enn råd, egentlig. Så da blir det fest i postkassen til neste uke, gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er veldig tungt om man har svake balansemuskler. Jeg har ikke noe problemer med de brettene lenger, men det er fordi jeg har måttet trene balansemusklene mine siden jeg har så små føtter i forhold til høyden min. :P haha.

Åh, det er jo koselig å unne seg litt i blant da. Jeg er veldig glad i Nike når det kommer til treningsutstyr. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått eksamensoppgavene, og de er så vanskelige!! Er plutselig usikker på om jeg kommer til å stå. Men jeg har tre dager på meg til å skrive fem sider, så det burde jo gå greit... :(:grine: Åh, nå vil jeg bare bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint skal du se! Ofte virker oppgavene vanskligere enn de er, det løsner som regel når man får startet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint skal du se! Ofte virker oppgavene vanskligere enn de er, det løsner som regel når man får startet :)

Ja, det har løsnet litt nå! Har fått skrevet en side snart, og det hjelper å være på vei. Så jeg har egentlig trua på at dette skal gå. Jeg trenger jo ikke levere noe bra, jeg skal bare levere og stå! Og DET burde jeg få til, for å si det sånn.

Nå skal jeg straks møte en venninne for en kopp kaffe. Jeg stod opp 05.30 i dag, så er på tide med litt frisk luft. Dessuten har jeg ikke sett henne på lenge, hun kom nettopp hjem fra Bergen for sommerferie. Gleder meg så til å fjase med henne igjen. :sol:

Håper dere alle for en flott dag, jeg skal bare skrive skrive skrive...

PS: brukte balansebrettet igjen i går. Er kjempestøl i anklene x) Men godt å merke at det er noe som fungerer. Jeg gikk en lang tur i dag og UTEN å få vondt i leggen, kan det allerede ha begynt å hjelpe, eller er det bare tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...