Gå til innhold

Surfot's trening og kostholdshjørne


Gjest Gjest_surfot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_surfot

Hehe omtrent som mugcake'n min det! :) De er gode.

De er god ja! Helt til jeg fikk mageknip, leste at noen kan reagerer på proteinpulver som er blitt varmebehandlet, for tviler at det er de andre ingrediensene jeg reagerer på. Meh, får prøve meg litt frem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Back on track!

Trening:

Knebøy

Knebøy til boks

Hiptrust

StepUps med vekter

Planke

Rygghev

Planke ett ben

Avsluttet med intervaller, 8 stk

30 sek på/30 av

En god økt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er god ja! Helt til jeg fikk mageknip, leste at noen kan reagerer på proteinpulver som er blitt varmebehandlet, for tviler at det er de andre ingrediensene jeg reagerer på. Meh, får prøve meg litt frem :P

Det er mange proteinpulvere som inneholder en haug av kjemikalier og kunstig dritt da, kanskje det er det du reagerer på? :P

Så ut som en herlig økt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Det er mange proteinpulvere som inneholder en haug av kjemikalier og kunstig dritt da, kanskje det er det du reagerer på? :P

Så ut som en herlig økt :D

Meget mulig! Får prøve å lage det en gang til og sjekke igjen :P Var en herlig økt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Min mat i dag:

Før trening: Et eple

Etter trening: smoothie med 1/2 boks mager vaniljekesam og 250 g skogsbær

Frokost: eggerøre med kokt skinke og purre

Lunsj: Asiatisk kyllingsalat, spiste ute med en venninne

Middag: Glutenfrie pannekaker lagd på en boks mager kesam og med bær til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_surfot

Nam, nå fikk jeg lyst på eggerøre! Synd jeg ikke har lomper.

Hmm, eggerøre og lompe? Det må jeg nesten prøve! Kanskje røkelaks er mer spiselig da? Prøver å lære meg å like det, men fysj..

Å nå vil jeg ha pannekaker :fnise: Håper helgen din har vært fin surfot! :blomst:

Pannekaker er så godt! Kan spises med GOD samvittighet og når de er sunne ;) Takk du!!

Jeg har hatt så utrolig mye å gjøre med bacheloroppgaven at treningen er satt på vent, om 2 uker da blir det trening igjen :)

Spiser sunt så har fremdeles de vanene :fnise:

Vi fikk heldigvis gode tilbakemeldinger på første utkast av sluttrapporten, og det virker som systemet funker ganske bra og! Måtte sitte og knote med html og css i går, noe jeg ikke har jobbet med siden 1.semester, men kom heldigvis inn i det. :fnise: Får håpe alt blir bra og at vi får godkjent om to uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bedre med røkelaks sammen med eggerøre og lompe, meeeen jeg spiser ikke røkelaks uansett for det er jo sukker i alle sammen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Ja, det er bedre med røkelaks sammen med eggerøre og lompe, meeeen jeg spiser ikke røkelaks uansett for det er jo sukker i alle sammen. :daane:

Seriøst? Er jo sukker i alt nesten, fant ut at det var sukker i makrell i tomat også.. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sukker i leverpostei også! Sendte mail til stabburet når jeg starta på sukkerfri-greia mi og lurte på om de hadde en leverpostei uten sukker. Så fikk jeg mail om at "Nei, det har vi ikke tenkt på før, skal ta det videre opp til diskusjon". HAHAHAH. Særlig at de gjør det når de selger så bra uansett :( Jeg er sikkert den eneste som har sendt sånn mail også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Nikee

Seriøst? Er jo sukker i alt nesten, fant ut at det var sukker i makrell i tomat også.. :sjokkert:

Hvordan går det surfot? :blomst: Har vært stille lenge nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det surfot? :blomst: Har vært stille lenge nå :sjenert:

Beklager!! Jeg lever i beste velgående :fnise: Treningsdagboken gikk visst i glemmeboka :fnise:

MEN jeg trener ennå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...