Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Flott å være i gang igjen ja! :) 1 kg på en uke er jo veldig bra!! :)

Tusen takk! :) Vart litt dårlegare denne veka da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minus 100 gram denne veka, betre enn ingenting, men ikkje bra nok! Har trena, men slit framleis med kostholdet. Når det er sagt, så klarer eg meg ganske bra på dagtid. Eg drikk mykje vatn og har mager cottage cheese + sylte i kjøleskapet på jobb, og polarbrød i skåpa. Mykje betre enn kostholdet då eg jobba i butikk!

Så det er tydeligvis på kveldstid eg slit. Må jobbe med det!

Og så har eg blitt sjuk igjen. Tett i nasen og litt snørrete. I går var eg også kvalm og hadde nok litt feber. Eg bruker alltid å bli forkjøla ein gong på våren (og ein gong på hausten), så det er ikkje overraskande. I tillegg så tørker eg snørrnaser i bhg kvar dag, det hjelp vel på :P

Neste veke blir fullpakka, så det blir berre trening på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har blitt lite trening denne veka, har ikkje vore heilt i form. Byrjar å bli betre no, så eg håper på nokre treningar til veka. Denne veka vart det berre sykling til/frå jobb ein dag..

Fordelen med å ikkje vere heilt i form, er at matlysta ikkje er på topp heller. Så det vart minus 900 gram denne veka, og det er eg fornøgd med :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Minus 100 gram denne veka. Er framleis ikkje heilt i form, og ikkje matlyst på topp heller, så alt blir litt sånn så som så.. Er jo mykje i aktivitet på jobb da, sit lite og står og går mykje. Og eg prøver å ete sunt til lunsj, og avslutte måltidet med ei lita boks med druer, blåbær og bringebær :)

Skal lese gjennom nokre Runner's World eller Shape og finne eit treningsprogram å starte opp med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 600 gram denne veka, godt fornøgd med det :) Prøver å ete sunt på jobb, det er på kveldstid eg må passe mest på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minuss 400 gram denne veka. Er fornøgd så lenge det går nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! Hvor mye har du tenkt å gå ned?

Tusen takk :) Det går litt seint :P Veit ikkje heilt kor mange kg, men ein del! Eg må berre dele det opp i fleire delar, viss ikkje føles det uoverkommeleg :) Første mål er nytt tiertal nedover, 7,2 kg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Det går litt seint :P Veit ikkje heilt kor mange kg, men ein del! Eg må berre dele det opp i fleire delar, viss ikkje føles det uoverkommeleg :) Første mål er nytt tiertal nedover, 7,2 kg til :)

Så bra. Greit å ha delmål. Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gram ned denne veka. Er fornøgd med at det går nedover, sjølv om det ikkje er så mykje i slengen. Har tatt av meg ca 2 kg sidan midten av april, så det hjelp jo på litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 g er en bra og fornuftig vektnedgang. :) Gikk selv ned 400 g og er fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

500 g er en bra og fornuftig vektnedgang. :) Gikk selv ned 400 g og er fornøyd med det. :)

Tusen takk! :) 400 gram er også veldig bra, så det må du vere fornøgd med ja :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dei siste månadane har handla lite om trening og slanking, mest om kontroll av vekta, for min del :) Eg er gravid, er 13 veker på veg, og har dermed ikkje behov for å slanke meg ;) Men vekta bør jo ikkje stige for mykje, det fekk eg beskjed om sist gong eg fekk barn..så eg har notert her mest for å ha litt oversikt :) Det har jo foreløpig gått nedover, og det gjorde det sist gong også. Då var det 5 kg ned til veke 20, og 4 kg oppatt mot fødselen. Håper å klare ca det samme no :)

Har heldigvis god matlyst og ingen kvalme eller plager :) Det einaste (som forsåvidt er positivt) er mindre lyst på søtsaker,  brus og is og sånn, og eg tipper det er difor eg har gått litt nedover hittil.

Så no kjem eg hovudsakleg til å legge inn vekta for å passe litt på, men eg skal jo såklart også skryte av meg sjølv når eg trenar ;) For det er jo ikkje så ofte! :ler: Men i dag sykla eg altså 6 km til/frå jobb :tommelsmil: Det blir nok det samme i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag viste vekta minus 700 gram og tilsaman minus 3,8 kg sidan starten av graviditeten. Då følger eg eit greit skjema, trur eg :) Er 14 veker i dag, og syns å hugse at eg hadde ca samme vektnedgang med M. Då har eg nokre kg å gå på når eg begynner å legge på meg att :P Er framleis ikkje særleg søthungrig..vi har f.eks. hatt ei boks is i frysaren i 2 veker no - den brukte å gå unna på ei helg tidlegare! Så mannen min har også gått ned nokre hundre gram ;) Einaste eg er litt fysen på er lakris, av type saltsild og sånn ;) Må passe blodtrykket mitt :)

 

Søndag gjekk vi 6 km tur, godt fornøgd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opp eit par hundre gram denne veka, første vektoppgang sidan midten av april. Er godt fornøgd med det :) Eg skal ikkje prøve å bortforklare vektoppgangen, men vi åt potetball til middag i går, og eg drakk sikkert minst ein liter væske etter det, så eg er ikkje forbausa om det var det som utgjorde dei hundregramma :P Eller så har eg berre ete for dårleg og vore for lite aktiv, det er jo også ein mulighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ned 100 gram denne veka :) La på meg 400 gram for to veker sidan og har tatt av 100 gram kvar veke sidan, så eg syns eg held meg ganske stabil :) Har på ingen måte tenkt å ta av meg i store mengder no, men prøve å halde meg stabil og ikkje legge på meg før i alle fall i veke 20. Då er eg fornøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Då er eg heime igjen etter 2 veker i Syden :) Vekta viser (som forventa) ein oppgang, har gått opp 1,4 kg. Bruker å legge på meg i feriane, så eg får berre prøve å jobbe med kosthald og aktivitet framover, slik det ikkje blir 1,4 kg opp KVAR veke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 500 gram denne veka, godt å sjå at det ikkje gjekk enda meir oppover. Bør vente nokre veker til før vektoppgangen begynner, slik at eg ikkje blir så himla tung på slutten. Er jo ikkje halvvegs enda!

Skal prøve å komme igang med trening igjen no, men for min del blir det berre gåturar og lette vekter. Trur ikkje eg skal begynne med joggeprogram no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...