Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Huff, høres ikke bra ut med ryggen din, men bra at det ser ut til å hjelpe med behandling. :) Kroatia høres herlig ut! Deilig med sol og varme med denne sommeren vi har hatt nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Neeis, skal vi dra opp igjen denne her da? :)

Er i gang med ny runde med vektnedgang. :klaske: Men om ikke annet så er jeg for en gangs skyld ganske motivert. Kuttet ut godteri for over 1 måned siden og jeg har følt meg veldig bra siden. 

Spiller fortsatt håndball med tre treninger i uka. Og i går spilte vi sesongens første kamp, men det gikk ikke så bra. Så har jeg startet med yoga en gang i uka. Ryggen er fortsatt skakkjørt, men så lenge jeg er i aktivitet går det greit. Målet er å trene/bevege seg litt hver dag. Jeg er ganske flink å finne sofaen de dagene jeg ikke har fast trening på timeplanen, så det må jeg jobbe litt med. Har funnet litt tilbake til en gammel venninne som jeg fant ut hadde mange av de samme ønskene som meg når det gjelder å prøve nye ting, som fjelltur, klatring og kajakk. Får prøve å være litt på hugget der slik vi kan dra hverandre i gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndballtrening i går. Kroppen kjentes litt tung ut etter søndagens kamp, men fikk nå løpt litt. Ny trening i kveld. 

Er fint vær om dagen så burde absolutt kommet meg litt mer ut og nytt det. Skal prøve på det på fredag og lørdag. 

Hadde rester til middag i går. En hot kyllingsuppe med kokosmelk. Er ikke så glad i å lage middag, så er egentlig fornøyd så lenge vi har noe som er hjemmelaget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer stiv og støl etter gårsdagens trening... :dry: Skulle egentlig på yoga i dag, men instruktøren var blitt syk, så da blir det bare håndball i dag. I morgen er det den månedlige turen til kiropraktor. Skal bli godt å få knekt opp litt kjenner jeg, men usikker på om han er fornøyd med tøyingen jeg skal ha gjort siden sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktoren var som vanlig ikke fornøyd. Det må tøyes mer!

Fikk gått små rusleturer både fredag, søndag og i går, i tillegg til å øve på litt yoga hjemme, så det er jeg fornøyd med. :klappe:

I dag blir det litt skikkelig trening igjen med håndball. Håper jeg er litt mindre sliten enn jeg følte meg sist uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg ikke i kjempeform denne uka heller. Tirsdag gikk greit, da hadde vi ikke særlig hard trening. Onsdag derimot var det stafett. Kjente jeg var litt kvalm under oppvarming og det ble ikke bedre utover i treningen. På ett tidspunkt var jeg sikker på jeg kom til å spy og deretter svime av, men det gjorde jeg altså ikke. I går tok vi høstferie så da ble det bare en yogaøkt. Men den var tung nok for meg! En god del styrke på lår vertfall. 

Ellers hadde jeg en fæl natt i natt. Våknet av en drøm kl. 02:00 og fikk ikke sove igjen. Lå 45 min og vred meg før jeg sto opp og spiste en yoghurt. La meg igjen og da fikk jeg sove etter en liten stund. Men så våknet jeg av en ny drøm kl. 04:30! :kjefte: Litt mer makking, men sovnet igjen. Var ikke klar for å stå opp når klokka ringte 06:30... Så nå er det hodepine og tunge øyelokk på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sløv helg og bortreist på mandag. Treningskamp i går. Irriterer meg grønn over at jeg har så dårlig kondis. Vil bli raskere og holde ut lenger! :grine: 

Nå er jeg sulten. Mannen skal lage middag i dag, men tipper jeg som vanlig kommer hjem først og må starte opp arbeidet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe treninger med håndball onsdag og torsdag og yoga i går. Sovet for lite denne uka, men heldigvis straks helg! 

Ellers kan det se ut til at jeg er gravid. :ohmy: Da må jeg nok etterhvert ta en pause fra håndballen, men ikke heelt ennå, tror jeg.. Håpe jeg kan fortsette frem til jul og da er tiden inne for å fortelle laget og treneren. Så vil jeg være med på treninger så lenge det lar seg gjøre etter dette. Kaste litt ball, løpe litt for meg selv og så kan jeg sikkert være rundingsbøye for de andre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...