Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Hihi, det koster visst å bli sexy :fnise: Jeg har ikke trent noe i dag, men håper å rekke det i ettermiddag. Men da er jeg avhengig av at mannen ikke jobber overtid så han kan passe pjokken, jeg skal nemlig bort senere på kvelden. Mitt tips til deg som er ung: få deg sexy kropp FØR du får barn, det er nemlig ikke så lett å få tid til trening etter, det erfarer jeg nå. Et annet problem er jo at den sexye kroppen kan forvinne når man får barn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for mld! Sånt hjelper min motivasjon!

Det er litt tyngre å trene om morningene, men det er SÅ deilig å bli ferdig med det.

Starter forbrenningen 07:00 med frokost. Trener klokken 8, dusjer og steller meg. Fyrer i ovnen, hører på musikk. Og vet at jeg har hele dagen foran meg! :) Dessuten, venter jeg for lenge blir det ikke noe.

Så nå er dagens økt over. Ble ikke mer enn 30 minutter jogging, men det er bedre enn ingenting :)

Jobber eller studerer du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber eller studerer du ikke?

Nei, eller jeg studerer hjemme. Tar ekstra fag som privatist! Så jeg leser som regel etter trening eller på kveldene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det koster visst å bli sexy :fnise: Jeg har ikke trent noe i dag, men håper å rekke det i ettermiddag. Men da er jeg avhengig av at mannen ikke jobber overtid så han kan passe pjokken, jeg skal nemlig bort senere på kvelden. Mitt tips til deg som er ung: få deg sexy kropp FØR du får barn, det er nemlig ikke så lett å få tid til trening etter, det erfarer jeg nå. Et annet problem er jo at den sexye kroppen kan forvinne når man får barn :ler:

Hehe, ja.. Jeg har finni ut at for hvert år som går etter jeg fylte 20 så henger å slenger alt litt mer... :fnise:

Ja, tiden begrenser seg litt mer når en får barn. Men har de ikke barneparkering eller noe på treningsentere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*flinkis*

Jeg skal på spinning med ei venninne i kveld. Merker faktisk at jeg er kommet i bedre form nå. Det er kult :) (ikke at det skulle så mye til da.. alt er bedre enn slapp-formen jeg har vært i lenge nå :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i går;

I går hadde jeg den beste treningsdagen noen sinne! Jeg fylte opp iphonen med masse ny musikk. Og plasserte de i rekkefølge slik at 7, 13, 21 og 29minutt fikk sanger jeg ELSKER!! (det er de minuttene som er værst å presse seg forbi :P )

Uansett; Jeg jogget i et bra tempo i 50 minutter og jeg følte meg utrolig sprek!! :D

*Håååper på å få samme følelsen i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er :klappe: Jogger du ute eller inne? Jeg gleder meg til jeg er så sprek at jeg kan jogge sammenhengende i 50 min. Jeg har mål om å klare å jogge 1 mil innen sommeren. DU er super inspirasjon :)

Har slitt med benhinnebetennelse i leggene i mange år, og derfor må jeg være suuuperforsiktig med opptrapping denne gangen hvis jeg skal klare å unngå å få smerter i beina. Jogger max 2 ganger i uka, og ofte bare 1. Nå kan jeg jogge 20 min, og det er BRA for å være meg. :) Før merket jeg det i leggene om jeg gikk litt raskt til bussen bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er :klappe: Jogger du ute eller inne? Jeg gleder meg til jeg er så sprek at jeg kan jogge sammenhengende i 50 min. Jeg har mål om å klare å jogge 1 mil innen sommeren. DU er super inspirasjon :)

Har slitt med benhinnebetennelse i leggene i mange år, og derfor må jeg være suuuperforsiktig med opptrapping denne gangen hvis jeg skal klare å unngå å få smerter i beina. Jogger max 2 ganger i uka, og ofte bare 1. Nå kan jeg jogge 20 min, og det er BRA for å være meg. :) Før merket jeg det i leggene om jeg gikk litt raskt til bussen bare.

Jeg jogger inne, på "flat" mølle. Det er noe HELT annet å jogge ute. Der får jeg blodsmak med engang. Jeg løper med farten 8, 9 og 9,5. Det er jo ikke så fort, men jeg har ikke så lange ben :P

Jeg har sliti helt til nå med å jogge 30 min, men det var rett og slett musikken i går som fikk meg til å fullføre 50min.

Jeg blir liksom ikke sliten, men mer så lei at jeg innbiller meg selv at jeg ikke orker mer. Det er verken pusten eller beina som er så gåen at ikke jeg klarer med.

Så mitt tips er å ikke starte med for høyt tempo og ha NYDELIG musikk i øra. Jeg har faktisk masse Cascada... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Blir veeelidg fort sliten om jeg jogger ute, men håper jeg klarer det og etterhvert. Er bedre å ta en litt kortere tur istedet.

Jeg må finne frem ipod'en min og lage noen gode lister jeg og. Kanskje jeg rekker det i helgen.

Har du treningsplaner for helgen da? Jeg skal prøve å få til spinning+ styrke 2 dager, også kanskje gå en lang tur den 3. Må se an kulda litt :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFF! I dag var det helt forferdelig på trening! Ikke fordi det var så veldig tungt, men fordi den eneste ledige løpemølla var vedsiden av en tykk gammel mann som luktet en blanding mellom smeltet smør og sæd!!

Jeg klarte såvidt 35 minutter med løping, så måtte jeg rett og slett kaste inn håndkle hvis ikke hadde jeg spydd.....

Jaja, 35 min er bedre enn ingenting! :)

Ønsker alle en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enig. Blir veeelidg fort sliten om jeg jogger ute, men håper jeg klarer det og etterhvert. Er bedre å ta en litt kortere tur istedet.

Jeg må finne frem ipod'en min og lage noen gode lister jeg og. Kanskje jeg rekker det i helgen.

Har du treningsplaner for helgen da? Jeg skal prøve å få til spinning+ styrke 2 dager, også kanskje gå en lang tur den 3. Må se an kulda litt :fryser:

Off, den kulda altså.. Det var 9 minus i dag til morgenen + vind! Savner sommern jeg :(

Har ikke tenkt meg ut noen trening i helgen. Er blitt litt forkjølet og kjenner jeg har litt små vondt i det ene øret (jeg får øreverk HVER vinter). Så vi får se ann formen.

Tips meg gjerne med noe god musikk hvis du kommer over noe :) Også må du ha en finfin helg og god trening :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i November: :trene:

02.11 - Jogget 3km

03.11 - Jogget 20min, Styrke nedre del rygg

04.11 - Jogget 20min, syklet 15 min

09.11 - Styrketrening

10.11 - Jogget 20 min, 4x4 gå/jogg

10.11 - Jogget 30 min

12.11 - Jogget 30 min

16.11 - Jogget 25 min, styrke triceps, skuldre og bryst

17.11 - Jogget 15 min, styrke rumpe og lår

22.11 - Jogget 30 min, styrke ben

24.11 - Jogget 50 min

26.11 - Jogget 35 min

Startvekt; 66 kg - vekt nå; 64 kg.

Tok bilder av meg selv i trusa 09.11 og i dag. Har ikke tatt de inn på pcn enda.. Vil vente en liten stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å tenkte litt på mat. Og lurer på om vekten kanskje står stille fordi jeg spiser for lite??

Et typisk dag:

07:00 1 brødskive med leverpostei + agurk eller makrell i tomat

09:00 1 mandarin

11:00 2 brødskiver med markell i tomat

16:00 Middag

20:00 1 brødskive eller noe frukt

Drikker et par kopper kaffe, som regel ett glass melk (tine ekstra lett) og 2 liter vann

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ser ut som du spiser litt lite ja. Man bør aldri ligge under 1300 kcal, selv om man prøver å gå ned i vekt, iflge min GR-kursleder. Det ser ut som du ligger på rundt 1000 kcal eller under litt avhengig av hva du spiser til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

*roper*

Er du her? Lenge siden jeg har hørt noe fra deg. Trenger treningsbuddyen min ..

Hei! Koselig at ikke du har glemt meg! :D

Jeg har vært kjempesyk og bor i ett byggefelt som er flinke til å grave over internettledninger og div., men jeg skal bli flinkere! Er på bedringens vei :D

Jeg SKAL trene i morgen så da får du full rapport =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...