Gå til innhold

Min hund har spist lakris!


hina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det går bra, en halv pakke er jo nesten ingenting.. min har spist fjernkontrollen, mobilen, x antall kulepenner, bananer, tyggispakker og sko den siste mnd, og still going strong:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Følg med på allmenntilstanden på hunden og se om den forandrer seg, hvis ikke tror jeg ikke en halv pakke ifa er livsfarlig. Du kan nok regne med en del doturer dog. Ifa har lakserende effekt, også på hunder :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være farlig, men hold øye med hunden din og se om h*n oppfører seg annerledes utover natta og ring veterinærvakta om du ser noen forandringer. Har hørt at lakris kan være farlig i større mengder, aner ikke hvordan det er med en halv pakke ifa, men ville ikke vært nevneverdig bekymret.

champi: ville passet litt bedre på om jeg var deg... – En hund som får i seg tre til fire biter tyggegummi med xylitol, bør behandles hos veterinær. Ett gram xylitol kan være farlig for en middels stor hund. Og jeg går utifra at hunden din er en liten valp?

Endret av Nebel86
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da satser jeg på at det går bra og følger litt med han. :) Det er ikke akkurat første gang han spiser ting som ikke er sitt, men lakris har vi ikke vært til dyrlegen med enda... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...