Gå til innhold

Hvorfor liker ingen meg?


nexus321

Anbefalte innlegg

Hvorfor liker ingen meg?

Jeg er en 24 år gammel mann, dette bør være den lykkeligst delen av mitt liv, men det er ikke det. Jeg har aldri hatt kjæreste eller sex. Har ikke engang kysset en jente engang.

Skjønner ikke hvorfor alle av vennene mine, en etter en går fra kjæreste til kjæreste men eg fremdeles sliter med å finne noen som helst. Føler at ingen liker meg. Jeg hadde veldig mye selvtillit før men nå etter det siste året, ikke så veldig. Jeg har blitt veldig deprimert.

Jeg var på bussen i går og der var det en ganske ung par som klinte. Jeg ble veldig deprimert, tenkte bare at jeg kommer aldri til å vite hvordan det føles....

Jeg pleide å gå ut på byen veldig ofte. Jeg liker å prate og som regel ville jeg flørte mye med damer, sjeldent fikk nr. Men når eg sendte melding eller ringte ingenting skjedde, fikk aldri svar tilbake.

Jeg synes at jeg ser søt ut men det virker som damer bare hater meg. Hvordan er det mulig at ingen synes eg er tilltrekkende???

Jeg er flink til å lage mat, snakker 4 forskjellige språk liker å trene. Det bør ikke være vanskelig for meg å møte noen???

Kanskje det er pga jeg ser utlandsk ut? Og Norske kvinner sjenerelt pleier å gå for Norske menn? Jeg liker å tro det men jeg ser ofte mixed par ute på gaten så eg vet det er ikke sant....

HJELP! hva bør eg gjøre, jeg er utrolig deprimert disse dager. Føler at livet mitt er håpløst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir vanskelig om du ikke har selvtillit.. men det finnes noen der ute for alle. :) Eksen min var veldig sjenert, ble jeg som måtte ta kontakt:p



Anonymous poster hash: f1a08...7d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt sikkert noen der ute for deg, men noen har det litt vanskeligere med å finne den rette. Har du prøvd nettdating?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt sikkert noen der ute for deg, men noen har det litt vanskeligere med å finne den rette. Har du prøvd nettdating?

Ja men det er sjeldent eg får svar tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like gammel og har samme problem. Er ikke jomfru da men er bare noen ons og korte flinger. Tiltrekker meg stort sett jenter jeg ikke er tiltrukket av og de jeg har vært tiltrukket av har enten bare utnyttet meg eller gått lei. Føles ganske håpløst egentlig. Kanskje jeg bare må finne meg en trygg og fornuftig partner, gjensidige følelser er jo som å vinne i lotto for meg virker det som. Du er ihvertfall ikke den eneste..

Anonymous poster hash: 01f3e...d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er like gammel og har samme problem. Er ikke jomfru da men er bare noen ons og korte flinger. Tiltrekker meg stort sett jenter jeg ikke er tiltrukket av og de jeg har vært tiltrukket av har enten bare utnyttet meg eller gått lei. Føles ganske håpløst egentlig. Kanskje jeg bare må finne meg en trygg og fornuftig partner, gjensidige følelser er jo som å vinne i lotto for meg virker det som. Du er ihvertfall ikke den eneste..

Anonymous poster hash: 01f3e...d67

Takk dude, eg føler meg litt bedre nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør vennene dine om hvorfor du ikke får respons hos dame. Høres veldig rart ut om du ikke fikk respons da du turte å flørte med jentene å byen.

Kan være at du er for feig når du flørter siden du ikke kysset noen av dem.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør vennene dine om hvorfor du ikke får respons hos dame. Høres veldig rart ut om du ikke fikk respons da du turte å flørte med jentene å byen.

Kan være at du er for feig når du flørter siden du ikke kysset noen av dem.

Eventuelt det motsatte av det du sier. Kanskje han var altfor frampå og derfor blir "masete", men det blir jo bare spekulasjoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker ingen meg?

Jeg er en 24 år gammel mann, dette bør være den lykkeligst delen av mitt liv, men det er ikke det. Jeg har aldri hatt kjæreste eller sex. Har ikke engang kysset en jente engang.

Skjønner ikke hvorfor alle av vennene mine, en etter en går fra kjæreste til kjæreste men eg fremdeles sliter med å finne noen som helst. Føler at ingen liker meg. Jeg hadde veldig mye selvtillit før men nå etter det siste året, ikke så veldig. Jeg har blitt veldig deprimert.

Jeg var på bussen i går og der var det en ganske ung par som klinte. Jeg ble veldig deprimert, tenkte bare at jeg kommer aldri til å vite hvordan det føles....

Jeg pleide å gå ut på byen veldig ofte. Jeg liker å prate og som regel ville jeg flørte mye med damer, sjeldent fikk nr. Men når eg sendte melding eller ringte ingenting skjedde, fikk aldri svar tilbake.

Jeg synes at jeg ser søt ut men det virker som damer bare hater meg. Hvordan er det mulig at ingen synes eg er tilltrekkende???

Jeg er flink til å lage mat, snakker 4 forskjellige språk liker å trene. Det bør ikke være vanskelig for meg å møte noen???

Kanskje det er pga jeg ser utlandsk ut? Og Norske kvinner sjenerelt pleier å gå for Norske menn? Jeg liker å tro det men jeg ser ofte mixed par ute på gaten så eg vet det er ikke sant....

HJELP! hva bør eg gjøre, jeg er utrolig deprimert disse dager. Føler at livet mitt er håpløst!

Jeg vet hvordan det føles. Har det veldig likt selv. Jeg har heldigvis vært heldig å fått barn. Men ellers så føler jeg meg ganske ensom. For jeg kunne tenke meg et solid forhold.

Jeg vet hvordan det går på selvtilliten løs. Jeg går rundt å lurer på om jeg ikke ser bra nok ut, om hva som er galt med meg osv. Spesiellt utseende... det er vel det jeg tenker mest på. Er jeg fin? Er jeg stygg? Er jeg okey? . Tankene surrer lett om det. Og så blir man deprimert når man lar dette gå innover seg.

Men jeg vil anbefale deg nettdating, og å trene. Det er utrolig herlig å trene. For det gjør at man føler at man gjør noe som er bra for kroppen, samtidig som man lettere glemmer litt det vanskelige / eller bearbeider det bedre.

Selv om jeg ikke har det helt som deg.. Jeg har blitt kysset mange ganger, jeg har opplevd mye.... så gjør det meg ikke lykkelig når jeg ikke har klart å finne den som vil stå ved min side resten av livet ;). Vit det. Du har fremtiden for deg. Og du er ung!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du deg andre situasjoner enn på byen eller på trening at du treffer og kommer i snakk med damer?

Og disse kompisene dine, har du forsøkt å undersøke hva de gjør som du ikke gjør?

Ellers så er din situasjon litt sånn catch 22. Du blir nedfor og desperat fordi du ikke lykkes på kvinnefronten, og du lykkes ikke på kvinnefronten fordi du er nedfor og desperat. Skal jeg tipse av min egen erfaring: forson deg med livet som det er, og at du faktisk kan leve et godt og lykkelig liv uavhengig av om du har kjæreste eller ikke. Du kan ikke henge din lykke på ei kvinne. Det går bare ikke. Kvinner er en bonus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør vennene dine om hvorfor du ikke får respons hos dame. Høres veldig rart ut om du ikke fikk respons da du turte å flørte med jentene å byen.

Kan være at du er for feig når du flørter siden du ikke kysset noen av dem.

Jeg følte ikke at de likte meg, ellers hadde eg kysset dem. Jeg har prøvd å kysse en jente før men det gikk ikke så bra. Siden da kan man godt si at eg er litt redd for å bli rejected igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du litt for opptatt av deg selv kanskje?

hva prater du med jenter om? Kanskje det kunne hjulpet å slappe av litt, ingen liker de som prøver for hardt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker ingen meg?

Jeg er en 24 år gammel mann, dette bør være den lykkeligst delen av mitt liv, men det er ikke det. Jeg har aldri hatt kjæreste eller sex. Har ikke engang kysset en jente engang.

Skjønner ikke hvorfor alle av vennene mine, en etter en går fra kjæreste til kjæreste men eg fremdeles sliter med å finne noen som helst. Føler at ingen liker meg. Jeg hadde veldig mye selvtillit før men nå etter det siste året, ikke så veldig. Jeg har blitt veldig deprimert.

Jeg var på bussen i går og der var det en ganske ung par som klinte. Jeg ble veldig deprimert, tenkte bare at jeg kommer aldri til å vite hvordan det føles....

Jeg pleide å gå ut på byen veldig ofte. Jeg liker å prate og som regel ville jeg flørte mye med damer, sjeldent fikk nr. Men når eg sendte melding eller ringte ingenting skjedde, fikk aldri svar tilbake.

Jeg synes at jeg ser søt ut men det virker som damer bare hater meg. Hvordan er det mulig at ingen synes eg er tilltrekkende???

Jeg er flink til å lage mat, snakker 4 forskjellige språk liker å trene. Det bør ikke være vanskelig for meg å møte noen???

Kanskje det er pga jeg ser utlandsk ut? Og Norske kvinner sjenerelt pleier å gå for Norske menn? Jeg liker å tro det men jeg ser ofte mixed par ute på gaten så eg vet det er ikke sant....

HJELP! hva bør eg gjøre, jeg er utrolig deprimert disse dager. Føler at livet mitt er håpløst!

1) Take a chill pill! :D

2) Begynn å bli litt mer bevisst på hvilket kroppsspråk du har og eventuelt hvordan du kan forbedre dette? Hvilken utstråling du har. (dette kan man jobbe med)

3) Bli trygg på deg selv, om det er å freshe opp utseendet og trene? eventuelt bare jobbe med selvtilliten? (gjør noe som får deg til å føle deg bra)

4) Øvelse gjør mester, stikk ut og lek deg ved å prøve nye ting når det kommer til jenter enn det du gjør nå (ettersom det du gjør nå sannsynligvis ikke funker for deg)

5) Sjekk hva kompisene dine som er flinke til å sjekke damer gjør. Og prøv de samme strategiene.

Lek deg med det! Og ikke stress ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags utseendet har du da?

Egentlig handler det ikke om utseendet, men om personlighet og væremåte. Selvfølgelig må man like det man ser, men når kjemien stemmer så liker man jo utseendet også.

Hvordan er du sammen med damer, da? Er på veldig påtrengende? Det værste damer (og menn) vet er når en person blir veldig påtrengende og det virker som om alt skal skje imorgen med giftermål og barn og hus.

Lev mer i nuet og ta en dag av gangen. Vær litt spennende samtidig som du gir oppmerksomhet.

Det er vanskelig, men hallo, jeg er selv 33 år og har ikke skjønt dette før nå, og jeg har heller aldri hatt kjæreste før!

Det fins en for alle, men noen har skjønt det allerede når de er 10 år, mens andre må gjerne bli 25 eller 40 før de forstår. Noen forstår aldri...

Det er viktig med selvinnsikt! Kjenner du deg selv godt nok? Er du trygg nok på deg selv? Er du klar for en kjæreste eller ønsker du bare noen der og da? Bare fordi andre har kjæreste betyr ikke det at du må ha. Du skal ønske deg kjæreste når det passer deg, ikke andre...



Anonymous poster hash: 1309c...0eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er like gammel som deg TS og i akkurat samme situasjon, men jeg er så norsk som man kan bli.

Høy er jeg også, men jeg ser ikke ut i måneskinn.



Anonymous poster hash: 59c8d...f74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like gammel som deg TS og i akkurat samme situasjon, men jeg er så norsk som man kan bli.

Høy er jeg også, men jeg ser ikke ut i måneskinn.

Anonymous poster hash: 59c8d...f74

Hvordan ser du ut, da? Så ille er du vel ikke?

Anonymous poster hash: 1309c...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi du går rundt og tenker at ingen liker deg? Og at dette synes på deg, slik at ingen gidder å ta kontakt?

Det kan også være fordi du stresser så mye med å finne noen, kanskje bare ta det litt med ro og tenke at en gang blir det nok din tur. :)

Er selv jente og 22 år, aldri vært sammen med noen, men dette er ikke noe som stresser meg akkurat. Jeg har vel ikke aktivt prøvd å finne noen og er vel opptatt med mine egne ting nå. :fnise:

Det ordner seg nok til slutt også bør du ikke gå rundt å tenke at ingen liker deg!



Anonymous poster hash: da9d1...81e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...