Gå til innhold

❤️Pinebenken❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, hei dere! Før jeg setter i gang må jeg bare advare dere som ikke orker lese:

Innlegget oser fjortis-faktor, og det er flaut, og jeg vet det. DA setter jeg i gang!:D

Vi er 18 begge to. Jeg har snakket med en fyr på snapchat (bommet allerede på valg av kommunikasjonsplatform ja:)?? MEN helt uskyldig hahaha herregud) ikke lenger enn en uke. Han er skikkelig søt, samtidig som det ikke blir roosa HELE tiden, vi tuller også mye med hverandre, synes det er skikkelig gøy å prate og bli kjent med han!

Vi har tullet en del med hvor bra livet vårt kommer til å bli når vi møtes, noe som er jo spøk fra begges sider. Likevel sa han senest i går at han synes det er så rart, for han likte personligheten min så godt uten å ha møtt meg (😚). Han sier så mye av de rette tingene, føler egentlig han er mer PÅ en meg. Men her kommer altså problemstillingen:

Sendte han snapchat i dag fordi vi drev og tullet om noe i går. Derfor sendte jeg noe som hadde med det å gjøre i dag, og dette er nå 8-9 timer siden. Tingen er at jeg så at snapchat-scoren hans har økt betyydelig bare i dag, etter at jeg sendte snappen, men min snap er ikke en gang åpnet? Det står sendt.

Jeg lurer da på hva jeg gjør nå? Skjer det at snapper ikke kommer fram? Hadde jo tatt et hint hvis den er åpnet, men det er den jo ikke. Eller sier jeg bare hei om 1 dag eller noe, og later som ingenting? Vil IKKE være hun som maser, det er jeg ikke heller! Må også nevne at vi bytter på å ta kontakt, er ikke noe enveis-kjøring heldigvis!

Synes bare det var så rart at snapchaten ikke er åpnet, mens scoren går oppover, som viser at han har vært aktiv i dag? HM

Anonymous poster hash: 61489...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ashanti

Snapchat score?! Hva i all verden? Jeg er kanskje litt for gammel, men går du rundt å pugger scoren på snapchaten hans mellom hver snap du sender? Her har vi et hav av "problemer" og dere har ikke møttes engang. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchatscoren kan øke veldig mye på en dag selv om man ikke er aktiv, tror ikke den er så veldig nøyaktig. Plutselig står den 100 score høyere selv om man har sendt en snap bare, men kan hende mange på listen har sendt til han, og han ikke har åpnet de heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øker om han får snapper og uten å åpne.



Anonymous poster hash: b6907...17e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...