Gå til innhold

La vær med Tinder... Snille!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En app som skaper mer problemer enn den bidrar til det den er ment for...

"Han har fremdeles Tinder, etter to uker med meg, omg!? Hva er galt med meg?? Er han utro?? Burde jeg dumpe han?? Kommer han til å dumpe meg nå?? :( "

"Jeg så at han var pålogget for en time siden!!, Liker han meg ikke?"

"Hun sluttet å svare meg på Tinder, gi opp etter 20 meldinger til henne?"

"Han er aktiv, men svarer meg ikke, hvorfor ikke?"

"Jeg har hatt Tinder i ett minutt, men ingen har vist interesse, er jeg stygg?"

"Jeg har bare hørt fra tre gutter, og alle var stygge, æsj lissom, jeg er da bedre enn det!!?"

Jeg orker ikke flere slike tråder, gråtende telefonsamtaler og sms av venninner som er så lei seg av ulike årsaker på Tinder. Samtaler i pauser og kafébesøk er alltid "Omg Tinder ditt og datt..."

Takk for at dere tok dere tid til å lese min utblåsning og slettet Tinder på vegne av ALLE som ikke bruker det og som ikke kan svare dere på noen av overordnede spørsmål.



Anonymous poster hash: 62f3d...7b8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En app som skaper mer problemer enn den bidrar til det den er ment for...

"Han har fremdeles Tinder, etter to uker med meg, omg!? Hva er galt med meg?? Er han utro?? Burde jeg dumpe han?? Kommer han til å dumpe meg nå?? :( "

"Jeg så at han var pålogget for en time siden!!, Liker han meg ikke?"

"Hun sluttet å svare meg på Tinder, gi opp etter 20 meldinger til henne?"

"Han er aktiv, men svarer meg ikke, hvorfor ikke?"

"Jeg har hatt Tinder i ett minutt, men ingen har vist interesse, er jeg stygg?"

"Jeg har bare hørt fra tre gutter, og alle var stygge, æsj lissom, jeg er da bedre enn det!!?"

Jeg orker ikke flere slike tråder, gråtende telefonsamtaler og sms av venninner som er så lei seg av ulike årsaker på Tinder. Samtaler i pauser og kafébesøk er alltid "Omg Tinder ditt og datt..."

Takk for at dere tok dere tid til å lese min utblåsning og slettet Tinder på vegne av ALLE som ikke bruker det og som ikke kan svare dere på noen av overordnede spørsmål.

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Mye bitterhet her ja. Om ikke du liker Tinder så la vær å bry deg.

Anonymous poster hash: e468a...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholder min Tinder en stund til, hvis det er greit for deg. Det er jo en ren leketøysbutikk - som i tillegg er gratis!! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholder min Tinder en stund til, hvis det er greit for deg. Det er jo en ren leketøysbutikk - som i tillegg er gratis!! :bolledeig:

Hmm... Får godta at du gjør det. Men at det er en leketøysbutikk sier sitt for brukere... akk :plystre:

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En app som skaper mer problemer enn den bidrar til det den er ment for...

"Han har fremdeles Tinder, etter to uker med meg, omg!? Hva er galt med meg?? Er han utro?? Burde jeg dumpe han?? Kommer han til å dumpe meg nå?? :( "

"Jeg så at han var pålogget for en time siden!!, Liker han meg ikke?"

"Hun sluttet å svare meg på Tinder, gi opp etter 20 meldinger til henne?"

"Han er aktiv, men svarer meg ikke, hvorfor ikke?"

"Jeg har hatt Tinder i ett minutt, men ingen har vist interesse, er jeg stygg?"

"Jeg har bare hørt fra tre gutter, og alle var stygge, æsj lissom, jeg er da bedre enn det!!?"

Jeg orker ikke flere slike tråder, gråtende telefonsamtaler og sms av venninner som er så lei seg av ulike årsaker på Tinder. Samtaler i pauser og kafébesøk er alltid "Omg Tinder ditt og datt..."

Takk for at dere tok dere tid til å lese min utblåsning og slettet Tinder på vegne av ALLE som ikke bruker det og som ikke kan svare dere på noen av overordnede spørsmål.

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Har aldri hatt Tinder jeg, aner knapt hva det er. Men tror jeg er enig med deg.

Kan noen forklare meg nøyaktig hva dette tinder er? På forhånd tusen hjertelig takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Får godta at du gjør det. Men at det er en leketøysbutikk sier sitt for brukere... akk :plystre:

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Hvorfor det? Må man ta alt så himla seriøst hele tiden? Det er godt mulig at man treffer mannen i sitt liv der, og jeg har det gjerne gøy på veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Må man ta alt så himla seriøst hele tiden? Det er godt mulig at man treffer mannen i sitt liv der, og jeg har det gjerne gøy på veien.

Neei, det trenger man ikke. Men å treffe mannen i sitt liv med ALLE de problemene brukere av tinder får... Tilliten til hverandre er jo fantastisk...

Håper for all del at du treffer mannen i ditt liv forresten! Har bare ikke en personlig tro på at Tinder er noe positivt for single/"par"/par.

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, det trenger man ikke. Men å treffe mannen i sitt liv med ALLE de problemene brukere av tinder får... Tilliten til hverandre er jo fantastisk...

Håper for all del at du treffer mannen i ditt liv forresten! Har bare ikke en personlig tro på at Tinder er noe positivt for single/"par"/par.

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Jeg tror ikke Tinder er noe bedre eller verre enn noe annet. Men noen tar det kanskje mer alvorlig enn det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare sporadisk innom. Synes det kan være moro å møte nye mennesker og flørte litt uforpliktende. Er egentlig ikke på kjærestejakt, men skulle en helt fantastisk mann dukke opp så kan det hende jeg revurderer det :).

Skal faktisk drikke kaffe med en bekjent en av dagene, og har presisert ovenfor ham at jeg ikke ser på det som en date, men bare tror det kan bli hyggelig.

I går dukket han plukket opp blant mennene på Tinder.

Kjenner ham ikke godt, men han er søt på sin måte, og en oppegående fyr.

Dilemmaet er: Trykker jeg hjerte så har vi kanskje plutselig en date likevel, og jeg vil ikke gi inntrykk av at jeg er mer seriøs enn jeg er heller, det hadde blitt feil ovenfor ham.

Samtidig hadde det vært litt moro å trykke hjerte mens han sitter det og venter også ;).

Haha, nå forutsetter jeg nesten at han har trykket hjerte på meg. Det kan naturligvis tenkes han ikke har det...

Den ene som jeg har vært på date med sender fremdeles meldinger.



Anonymous poster hash: 46448...402
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare sporadisk innom. Synes det kan være moro å møte nye mennesker og flørte litt uforpliktende. Er egentlig ikke på kjærestejakt, men skulle en helt fantastisk mann dukke opp så kan det hende jeg revurderer det :).

Skal faktisk drikke kaffe med en bekjent en av dagene, og har presisert ovenfor ham at jeg ikke ser på det som en date, men bare tror det kan bli hyggelig.

I går dukket han plukket opp blant mennene på Tinder.

Kjenner ham ikke godt, men han er søt på sin måte, og en oppegående fyr.

Dilemmaet er: Trykker jeg hjerte så har vi kanskje plutselig en date likevel, og jeg vil ikke gi inntrykk av at jeg er mer seriøs enn jeg er heller, det hadde blitt feil ovenfor ham.

Samtidig hadde det vært litt moro å trykke hjerte mens han sitter det og venter også ;).

Haha, nå forutsetter jeg nesten at han har trykket hjerte på meg. Det kan naturligvis tenkes han ikke har det...

Den ene som jeg har vært på date med sender fremdeles meldinger.

Hæh...? :klo: Jeg er 24 og føler meg pensjonert.... Trodde det var: "Treffe eller å ikke treffe, det er spørsmålet...": Men dette var kompliserte saker...

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Det var vel masse problemer av samme sorten før Tinder kom ;) det er fortsatt Faebook, Instagram o.l hvor man stadig hører om konflikter i forbindelse med at "en jente har likt bilde hans", "han legger til nye jenter hver uke" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh...? :klo: Jeg er 24 og føler meg pensjonert.... Trodde det var: "Treffe eller å ikke treffe, det er spørsmålet...": Men dette var kompliserte saker...

Anonymous poster hash: 62f3d...7b8

Haha, redigeringsfeil der ser jeg ;). Dukket plutselig opp blant mennene på Tinder, skulle det stå.

Anonymous poster hash: 46448...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...