Gå til innhold

Har du noensinne vært så forelsket at du ikke vil gi opp en du burde gi opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre historier. Har du noensinne vært såpass forelsket at du ikke vil gi opp en du burde gi opp?

Jeg har hatt det sånn flere ganger i livet mitt. Samtidig så har jeg problemer med å gi slipp selv om jeg tror at det er bare en ting han vil. Jeg er redd å skremme han med følelsene mine, for jeg synes det er bedre å ha han der selv om han player meg, enn å slippe. Høres helt dumt ut, men lurer på om noen andre har hatt det sånn?



Anonymous poster hash: 597f6...25f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har vært så forelsket så det har svartnet for meg.



Anonymous poster hash: 69f20...8fe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der nå. Er fortsatt forelsket og elsker eksen min, selv om fornuften sier meg at han ikke er bra nok for meg! Det går bra enkelte dager, men faller like fort tilbake og er svak som bare det. Han liker vel å ha meg der og liker å føle seg savnet/ønsket for han slipper meg ikke helt fri. Vet det er mitt eget ansvar og sette strek, men enklere sagt enn gjor!

Anonymous poster hash: 86f0c...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja et par ganger. Den ene gangen tok jeg til takke med fuckfriend forhold over to år med ei jeg hadde sterke følelser for. Kan jo tenke dere at det ble mye drama når andre kom inn i bilde osv.

Den andre gangen trodde jeg at vi hadde noe sammen før jeg plutselig ble avvist. Jeg prøvde å fortsette kontakten men fikk bare en kald skulder tilbake uansett.. Kanskje like greit.



Anonymous poster hash: 328d7...308
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Har blitt avvist, men kommer ikke over han...

Anonymous poster hash: 26655...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der nå... glemmer aldri denne spesielle mannen <3



Anonymous poster hash: 81904...fcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er der nå. Har vært forelsket i samme mann i 7 mnd. Vi har blitt bestevenner. Han skal overhodet ikke ha dame eller sex med noen. Han er såret etter et tidligere forhold. Men han sier og gjør ting, som gir meg håp. Vi har aldri hatt sex.

Nå ligger han og sover på sofaen min. Men jeg tenker jeg må bare komme over han. Har uansett blitt veldig glad i han, og vil ikke miste han som venn.



Anonymous poster hash: c0d97...f9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de fleste av oss kommer ved et eller annet tidspunkt i livet til å lide av en slik vemodig forelskelse. Kjærligheten er irrasjonell og ubarmhjertig, men som enhver rose vil forelskelsen før eller siden visne bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja et par ganger. Den ene gangen tok jeg til takke med fuckfriend forhold over to år med ei jeg hadde sterke følelser for. Kan jo tenke dere at det ble mye drama når andre kom inn i bilde osv.

Den andre gangen trodde jeg at vi hadde noe sammen før jeg plutselig ble avvist. Jeg prøvde å fortsette kontakten men fikk bare en kald skulder tilbake uansett.. Kanskje like greit.

Anonymous poster hash: 328d7...308

Det er vondt. Det er utrolig lett å gi seg inn i et slags fuckfriendforhold hvis man blir forelsket eller hektet på personen. Og hvis den går videre, og man selv er vitne til det, gjerne via facebook, så blir det jo skikkelig smertefullt.

Det med forelskelser er ikke enkelt. Jeg føler at jeg har en tendens til å bli hektet, hvis jeg blir interessert i en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der ett par ganger, ja! Jeg skjønte det heldigvis etterhvert, though :) Det skal sies at det gjerne har vært de som har avsluttet det, og jeg har vært sønderknust, men har da skjønt realiteten i ettertid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i ferd med å havne der. Rar situasjon, for det føles ikke vondt enda, men det er et veldig rart forhold vi har. Det verste er at jeg ikke kan snakke med noen om det, for det er en veldig rar greie. Det kan uansett aldri bli oss.



Anonymous poster hash: 8ef4a...c0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

:( Klem til deg!

Anonymous poster hash: 26655...673

Klem tilbake. Har kastet av meg selvmedlidenheten og er tilbake i sadelen.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner meg selv veldig igjen i en slik beskrivelse, både fra tidligere forelskelser og er nok i samme situasjon nå også...

I mer enn fem år følte jeg det slik en gang, var da fortapt i ei som allerede var i et langvarig forhold og en drømmer som jeg var og fortsatt er, så klarte ikke jeg å gi slipp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri vært der selv.. Jeg er altfor stolt.

Men jeg har sett venninner være der, og det er fryktelig trist å se hva de finner seg i for å beholde kjæresten sin. Selv kvinner som jeg har oppfattet som sterke og oppegående.. Ingen ønsker slike partnere! Derfor går det alltid galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Jeg burde virkelig gi opp kjæresten min. Han har snart sitti et år i fengsel, men det er like forbanna vanskelig å gi slipp på den du har brukt de siste 6 åra i livet på.



Anonymous poster hash: 65280...a5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem tilbake. Har kastet av meg selvmedlidenheten og er tilbake i sadelen.

:)

Godt å høre! :)

Anonymous poster hash: 26655...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...