Gå til innhold

Jeg har blitt desperat, og jeg skjemmes! Hjelp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne,(23) og jeg har nå idag vært singel i akkurat 3 år. Jeg hadde tidligere vært i et forhold som dessverre gikk til helvete, og jeg har siden den gang reist, festet mye, vært på mange dater, samt bare levd livet. Nå er jeg lei av fest og moro, og jeg kunne ha tenkt meg å finne noen jeg kan finne noe ekte med. Ja, jeg savner rett og slett en kjæreste. Opp i alt dette har jeg lært meg en uvane med å dra på byen hver helg, noe som resulterer i mye ONS samt mye fylleangst. Jeg kan se for meg at jeg utstråler partyløve på byen, men sannheten er at jeg leter overalt uansett hvor jeg er.

Jeg har det siste året sett et mønster jeg ikke liker hos meg selv. Jeg har rett og slett likt så utrolig mange menn på samme tid, samt prøvd veldig hardt å få til noe med nesten alle. Dessverre så har jeg skremt bort mange på veien, samt noen har ikke følt det samme som meg og omvendt. Jeg har også sett at jeg opp i alt dette ikke klarer å kun fokusere på en mann, da jeg hele tiden skal ha flere tilfelle det går til helvete. Nå sist dreiv jeg på med en fyr i en måned, og vi ble nesten sammen helt til han fortalte at han ville leve livet istedenfor å bli sammen med meg. Jeg hadde jobbet med meg selv denne perioden, og hadde derfor satset alt på han. Jeg sitter her igjen nå knust, og tenker at jeg aldri kommer til å finne noen som vil ha meg.

Tilogmed venner av meg har gitt meg klar beskjed om å roe kraftig ned, men de sitter der selv med kjæreste etter kjæreste, og jeg føler det er lett for de å si dette da jeg faktisk har vært singel lengst av alle sammen. (Ja, jeg synes synd på meg selv og det er patetisk, men slik har det blitt)! Jeg begynner nesten å tro at det er noe galt med meg. Kanskje er jeg for stygg, men det vet jeg ikke stemmer.

Flere som føler seg igjen, samt kan gi noen råd til ei skikkelig desperat student!



Anonymous poster hash: fedfb...b99
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er student. Fokuser heller tiden din på det å gjøre det bra der. Menn har nok en liten allergi for kvinner de føler er desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Kjære unge dame, her på forumet er det et godt utvalg av enormt flotte, veltalende og sjarmerende menn som bare venter på å finne ei jente som er god nok for dem. Det er ikke helt enkelt å finne noen som er av høy nok karakter, men kanskje du kan tenkes å være god nok? Næ, bare glem det jeg skrev, det er du nok ikke. Eller?

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er student. Fokuser heller tiden din på det å gjøre det bra der. Menn har nok en liten allergi for kvinner de føler er desperate.

Takk for svar.

Jo, jeg fokuserer som bare det. Men jeg har et savn som er veldig stort.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Kjære unge dame, her på forumet er det et godt utvalg av enormt flotte, veltalende og sjarmerende menn som bare venter på å finne ei jente som er god nok for dem. Det er ikke helt enkelt å finne noen som er av høy nok karakter, men kanskje du kan tenkes å være god nok? Næ, bare glem det jeg skrev, det er du nok ikke. Eller?

Hva tenker du? Jeg er nok litt kresen, men jeg gir veldig mange en sjanse. Dessverre så har jeg datet mange menn på min alder, og det fungerer rett og slett ikke. Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som var litt eldre, som ikke bare var ute etter sex osv.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jo, jeg fokuserer som bare det. Men jeg har et savn som er veldig stort.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Skaff deg et FF forhold istedet da vell for å mette det savnet fremfor å havne på ONS med påfølgende panikk morgenen etterpå? Med en FF så vil du kanskje senke skuldrene slik at du ikke lengre blir desperat, og mannen du egentlig leiter etter faller ned i fanget ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaff deg et FF forhold istedet da vell for å mette det savnet fremfor å havne på ONS med påfølgende panikk morgenen etterpå? Med en FF så vil du kanskje senke skuldrene slik at du ikke lengre blir desperat, og mannen du egentlig leiter etter faller ned i fanget ditt.

Det har jeg også prøvd, men dessverre så vil jeg kun bare ha sex med menn jeg vil bli kjæreste med. Jeg pleier som regel også å bli "forelsket" i menn jeg har sex med.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også prøvd, men dessverre så vil jeg kun bare ha sex med menn jeg vil bli kjæreste med. Jeg pleier som regel også å bli "forelsket" i menn jeg har sex med.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Det er da uansett mye bedre at du risikerer å bli forelsket i én mann du har sex med, enn at du knuller nye folk hver helg med de følelsene du har i ettertid grunnet det?

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da uansett mye bedre at du risikerer å bli forelsket i én mann du har sex med, enn at du knuller nye folk hver helg?

Det er sant!

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du? Jeg er nok litt kresen, men jeg gir veldig mange en sjanse. Dessverre så har jeg datet mange menn på min alder, og det fungerer rett og slett ikke. Jeg skulle ønske jeg møtte en mann som var litt eldre, som ikke bare var ute etter sex osv.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Det har nok ikke bare med alder å gjøre, har en venn som er 23 og er kjæreste med ei jente.

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok ikke bare med alder å gjøre, har en venn som er 23 og er kjæreste med ei jente.

Har dessverre dårlig erfaring med menn på lik alder. De er mer interessert i å feste enn å forplikte seg.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant!

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Om du virkelig er desperat bare etter opplevelsen av å være kjæreste, ikke noe annet. Kunne du bare blitt "venn" med noen av guttene som ser ut som de er alene. Så se om det går videre deretter. Det vil jeg tro vil være ekstremt lett, og så er det jo bare å si etter ferdig utdanning eller noe slikt at du er klar for noe nytt. Og eventuelt finne deg en mann som er litt mer ekstrovert, noe damene ofte liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig er desperat bare etter opplevelsen av å være kjæreste, ikke noe annet. Kunne du bare blitt "venn" med noen av guttene som ser ut som de er alene. Så se om det går videre deretter. Det vil jeg tro vil være ekstremt lett, og så er det jo bare å si etter ferdig utdanning eller noe slikt at du er klar for noe nytt. Og eventuelt finne deg en mann som er litt mer ekstrovert, noe damene ofte liker.

Bli venn med menn som ser ut som er alene?

Litt dårlig forklart, men ja.. Utdyp gjerne mer takk:)

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli venn med menn som ser ut som er alene?

Litt dårlig forklart, men ja.. Utdyp gjerne mer takk:)

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Det er alltid noen gutter/menn som er litt utenfor gjengen. De er mest sannsynlig ikke så kjekke, men av og til kan du nok være heldig. Veldig greie er de som oftest. Det samme gjelder forresten han kompisen min, ganske stillte type, derimot er det ikke noe i veien med utseende hans da. De er neppe vanskelige å bli kjærester med, men det er spørst da om en vil bli det med mindre ekstroverte typer. Men det er jo alltids noen flotte i mengden.

Lette å bli kjent med først. Lette å komme innpå og lette å bli kjæreste med. Litt slik som omvend med jenter og tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen gutter/menn som er litt utenfor gjengen. De er mest sannsynlig ikke så kjekke, men av og til kan du nok være heldig. Veldig greie er de som oftest. Det samme gjelder forresten han kompisen min, ganske stillte type, derimot er det ikke noe i veien med utseende hans da. De er neppe vanskelige å bli kjærester med, men det er spørst da om en vil bli det med mindre ekstroverte typer. Men det er jo alltids noen flotte i mengden.

Lette å bli kjent med først. Lette å komme innpå og lette å bli kjæreste med. Litt slik som omvend med jenter og tror jeg.

Hm, ikke dumt. Selv er jeg alt annet enn rolig, så det høres faktisk ikke så dumt ut.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at høyden min er problemet da jeg bare er 158 høy!



Anonymous poster hash: fedfb...b99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan se for meg at jeg utstråler partyløve på byen, men sannheten er at jeg leter overalt uansett hvor jeg er.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Men er det hele sannheten, eller synes du det er gøy å feste og backer ut om gutten prøver å bli sammen med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det hele sannheten, eller synes du det er gøy å feste og backer ut om gutten prøver å bli sammen med deg?

Jeg har vært slik tidligere, men det siste året har jeg blitt veldig glad om noen kom bort til meg å faktisk ville bli kjent med meg.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært slik tidligere, men det siste året har jeg blitt veldig glad om noen kom bort til meg å faktisk ville bli kjent med meg.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Tenkte ikke på folk som ville bli kjent med deg. Men om du dater en fyr og han faktisk liker deg, blir det da fort at du får forpliktelsesangst eller tenker at han går for fort frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på folk som ville bli kjent med deg. Men om du dater en fyr og han faktisk liker deg, blir det da fort at du får forpliktelsesangst eller tenker at han går for fort frem?

Ja, det har skjedd.

Anonymous poster hash: fedfb...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...