Gå til innhold

Daten sier at han ikke har tid å kontakte meg, men at han er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det morsomt og spille I don't want you?

Det skjønner ikke jeg heller: Vi lever bare en gang, hvorfor spille : i dont want you?

Det viktigste er å være seg selv, og vise det. Og å ikke være redd for å tape. Men lettere sagt enn gjort. Men jeg tror at det er selvtilliten man er redd for å bli såret på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner ikke jeg heller: Vi lever bare en gang, hvorfor spille : i dont want you?

Det viktigste er å være seg selv, og vise det. Og å ikke være redd for å tape. Men lettere sagt enn gjort. Men jeg tror at det er selvtilliten man er redd for å bli såret på.

Du må ikke skrive det Meline, for da er du bitter og Linnea kommer og skal absolutt vite hvorfor. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke skrive det Meline, for da er du bitter og Linnea kommer og skal absolutt vite hvorfor. :fnise:

:fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, jeg synes det er litt respektløst/uempatisk av deg å rette fokuset på om hvorvidt daten din virkelig er interessert i deg når han har hatt dødsfall i familien og oppgir dette som en av grunnene til at han er trist for tiden. Du burde vært forståelsesfull og ikke tenke på deg selv.



Anonymous poster hash: f6b38...3ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Høres litt fjortis ut?

Anonymous poster hash: 38bbe...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

TS, jeg synes det er litt respektløst/uempatisk av deg å rette fokuset på om hvorvidt daten din virkelig er interessert i deg når han har hatt dødsfall i familien og oppgir dette som en av grunnene til at han er trist for tiden. Du burde vært forståelsesfull og ikke tenke på deg selv.

Anonymous poster hash: f6b38...3ae

Jeg er enig med deg. Han høres ut som han trenger litt ro/avstand nå og han har jo vært åpen om hva grunnen er så det er jo en god ting.

TS, Flytt fokuset til at du er der hvis han trenger noen å prate med.

Endret av Poirot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han virkelig var interessert ville han vel prioritert å treffe deg. Virker som om han har deg "på gress".

Her er jeg helt enig med Trollbarn. Når man liker en person så prioriterer man personen. Synes du skal gå videre og ikke la deg selv være "på gress" for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg helt enig med Trollbarn. Når man liker en person så prioriterer man personen. Synes du skal gå videre og ikke la deg selv være "på gress" for han.

Han har hatt dødsfall i familien, noe som TS selvfølgelig ventet i det lengste med å opplyse. Hele tråden blir irrelevant når vi har fått den informasjonen.

Anonymous poster hash: f6b38...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...