Gå til innhold

Daten sier at han ikke har tid å kontakte meg, men at han er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, egentlig.

Ja, okay. Da beklager jeg :blomst::blomst::blomst:

Det er kanskje de strenge, skremmende øynene til den middeladrende kvinnen på bildet som er skyld i det, men jeg synes du virker så umåtelig bitter. Spesielt ovenfor menn. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, okay. Da beklager jeg :blomst::blomst::blomst:

Det er kanskje de strenge, skremmende øynene til den middeladrende kvinnen på bildet som er skyld i det, men jeg synes du virker så umåtelig bitter. Spesielt ovenfor menn. :vetikke:

Det frister egentlig å gå totalt mannehater på kg neste uke. De andre skal få skylde på deg siden du var den som satte meg på tanken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister egentlig å gå totalt mannehater på kg neste uke. De andre skal få skylde på deg siden du var den som satte meg på tanken.

Så du er godt over delvis mannehater allerede? Hvorfor? :(

Og jeg tar overhodet ikke noe ansvar ovenfor deg, bare så det er klart :fnise:

Endret av Sommerfugl90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okay. Da beklager jeg :blomst::blomst::blomst:

Det er kanskje de strenge, skremmende øynene til den middeladrende kvinnen på bildet som er skyld i det, men jeg synes du virker så umåtelig bitter. Spesielt ovenfor menn. :vetikke:

Hva er galt i å være bitter? dette har jeg fortsatt ikke fått no ordentlig svar på. Har det noe å si lissom? Og menn er jo teite. De fleste hvertfall, med noen vedig få unntak.

Anonymous poster hash: c6df9...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er godt over delvis mannehater allerede? Hvorfor? :(

Og jeg tar overhodet ikke noe ansvar ovenfor deg, bare så det er klart :fnise:

Pinadø, du skal få betale for pizzaen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg at du har møtt en mann du liker kjempe godt. Men så skjer det noe som gjør at ting blir hektisk for deg. Du må prioritere å få ordnet opp i disse tingene, fordi de skaper en belastning for deg. Denne mannen som du har møtt kjenner du ikke så veldig godt, selv om dere har hatt det hyggelig sammen. Du vil ikke være en belastning for han, og velger derfor å ikke informere han om at du har det vanskelig nå. Så tar han kontakt og forteller deg at han lurer på om du er interessert eller om han skal gå videre med livet sitt. Du forklarer han at du har mye å styre med for tiden men at du vil prioritere å treffe han så fort du kan.

Ville du ha ventet på deg selv?

De eneste gangene jeg har bedt menn vente fordi jeg har det hektisk og stressende er når jeg ikke er så skikkelig interessert i dem og lar de vente på meg. Om en mann jeg virkelig er interessert i dukker opp så kaster jeg alltids fra meg noe i hendene for en date eller et besøk. Ærlig talt, ingen er så opptatt at det ikke går an å holde sms/face/msn/epost kontakt eller whatever i en ellers hektisk hverdag. Ligninga er enkel, er interessen der, er kontakten der.

Ts, ikke vent for lenge, plutselig har han glemt deg slik jeg glemte menn jeg holdt på "kanskje"gresset når jeg var ung og dum.

Anonymous poster hash: 3b5ad...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt i å være bitter? dette har jeg fortsatt ikke fått no ordentlig svar på. Har det noe å si lissom? Og menn er jo teite. De fleste hvertfall, med noen vedig få unntak.

Anonymous poster hash: c6df9...568

Egentlig er det vel mest ødeleggende for en selv om en er bitter, men det kan helt klart også forsure ethvert miljø man oppsøker - som f.eks kvinneguiden :D

Også synes jeg bitre mennesker har en tendens til å trekke altfor raske konklusjoner, og at de tviholder på disse. Sånn som å inneha generaliserende fordommer mot menn.

Menn er vel ikke mer teite enn kvinner? Hvor har du hentet de opplysningene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det vel mest ødeleggende for en selv om en er bitter, men det kan helt klart også forsure ethvert miljø man oppsøker - som f.eks kvinneguiden :D

Også synes jeg bitre mennesker har en tendens til å trekke altfor raske konklusjoner, og at de tviholder på disse. Sånn som å inneha generaliserende fordommer mot menn.

Menn er vel ikke mer teite enn kvinner? Hvor har du hentet de opplysningene? :)

Snart er det skuddpremie på deg inne på singelforumet pga fra mandag av er bitteruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æg har bærre nettopp begynt.

Men du begynner jo ikke før mandag? Det vil jo si at forumet er trygt inntil da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Hva er galt i å være bitter? dette har jeg fortsatt ikke fått no ordentlig svar på. Har det noe å si lissom? Og menn er jo teite. De fleste hvertfall, med noen vedig få unntak.

Anonymous poster hash: c6df9...568

Bitterhet er en destruktiv følelse, og da lever man i fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitterhet er en destruktiv følelse, og da lever man i fortiden.

Ja, so what??

Anonymous poster hash: c6df9...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vile tolket det som at han holder på med ei annen dame, men at han trenger en backup i tilfelle det går galt.

Har du opplevd noe sånn selv gjest? Du virker litt mistenksom ut når det kommer til menn.

Jeg er ganske bitter selv altså, ikke ment som noe angrep....Men finner stor trøst i å tenke på hordene av menn rundt neste sving som jeg kan la være å menge meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du opplevd noe sånn selv gjest? Du virker litt mistenksom ut når det kommer til menn.

Jeg er ganske bitter selv altså, ikke ment som noe angrep....Men finner stor trøst i å tenke på hordene av menn rundt neste sving som jeg kan la være å menge meg med.

Aner ikke, for det er jo ikke sånn at menn annonserer i avisen det at man har en som backup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, for det er jo ikke sånn at menn annonserer i avisen det at man har en som backup.

Men hvordan har du blitt så mistenksom da?

Ellers, husk, det er mye morsommere å spille I don't want you enn å spille hard to get.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har du blitt så mistenksom da?

Ellers, husk, det er mye morsommere å spille I don't want you enn å spille hard to get.

Hvorfor er det morsomt og spille I don't want you?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det morsomt og spille I don't want you?

Fordi man kan fortsette sitt velsignede liv for en i ro og mak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...