Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men som du og Okapi skriver, er det ikke ett gen som bestemmer dette her. Det er selvfølgelig en stor blanding, og det var derfor jeg skrev ting som "genmaterialet" og ikke "et gen". OXTR er det eneste jeg husker at de nevnte, og jeg lurer på om det muligens er det første genet de har funnet, som de veit at kan gi utfall i et menneskes adferdsmønster.

Jeg har ikke skrevet noe særlig om hva jeg mener om dette, men hvis du vil, kan vi godt ta en diskusjon på det.

Liker diskusjoner jeg, så det er bare å kjøre på ;)

Og som svar på det du over her "men jeg syns det virker som at mennesker som har fått veldig mye "så flink du er!" av foreldrene sine, gjennom barndommen, blir veldig opptatt av andres bekreftelse"

Godt mulig du har et poeng her! Jeg tror for mye bekreftelse eller ufortjent bekreftelse kan bidra til å gi et falskt selvbilde i tillegg til et økt bekreftelsesbehov senere i livet.

Jeg tror også at mangel på/for lite bekreftelse vil føre til usikkerhet og også et økt bekreftelsesbehov senere.

Dessuten er det svært viktig at bekreftelsen er rettet mot noe og ikke overfladisk. Hvis man hele tiden får høre setninger som "Så flink du er" uten at det er rettet mot noe man har gjort, tror jeg det kan være vel så destruktivt..

Dette er bare mine meninger, ikke noe forskning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker diskusjoner jeg, så det er bare å kjøre på ;)

Vi kan ikke gjøre det her da, siden det ikke er innenfor temaet til tråden, og kommer til å bli fjerna.

Lag en ny tråd, eller send meg en PM, så skal jeg svare når jeg kommer hjem i natt, eller på dagen i morgen :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke gjøre det her da, siden det ikke er innenfor temaet til tråden, og kommer til å bli fjerna.

Lag en ny tråd, eller send meg en PM, så skal jeg svare når jeg kommer hjem i natt, eller på dagen i morgen :5:

Er det sånn det fungerer altså :P Er "ny" her. Vet ikke hvordan jeg sender noe PM engang, så i så fall får du kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

:scorpis:

DET tror jeg ikke noe på... :sjokkert::hug:

Jo, tusen takk Nosoul, det var hyggelig skrevet av deg!

Jeg brukte så lang tid på å komme meg videre fra forige forhold, men

fra i våres så ble jeg brått og plutselig så langt over han og har siden da blitt mer og mer

klar for et forhold etter en del år som singel. Men når man er på utkikk så er det jo typisk

at det er vanskeligere :Hehe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tusen takk Nosoul, det var hyggelig skrevet av deg!

Jeg brukte så lang tid på å komme meg videre fra forige forhold, men

fra i våres så ble jeg brått og plutselig så langt over han og har siden da blitt mer og mer

klar for et forhold etter en del år som singel. Men når man er på utkikk så er det jo typisk

at det er vanskeligere :Hehe:

:blomst:

Kjenner meg igjen i det ja! Det er ikke bare bare.. Mye som skal klaffe til rett tid liksom.

Men en dag, en vakker dag, så dukker nok den rette opp for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(slett)

Jeg har sett et par bilder, så jeg tror egentlig ikke det var derfor... Folk har jo forskjellig smak da, men jeg mener det er ganske kresent, om det er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Fordi det aldri er noen interesserte :vetikke:

:scorpis:

DET tror jeg ikke noe på... :sjokkert::hug:

Den klasken der ser ut til å svi godt på kinnet Nosoul :fnise: ...ellers helt enig!

Det kan være litt "bakvendt" noen ganger...når man er minst klar for forhold får man interesse rundt seg og når man står der kjempeklar for det, så virker man så alene.

Slik jeg har sett og kjenner dere to bør ikke dette være noe problem for noen av dere. Hyggelige damer!

*plopp* sier det og plutselig havnet dere ilag med hvert deres stykke bra mannfolk :skratte:

Jeg er singel fordi................................................................................... :ninja: ...fortsatt litt usikker egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg sammenligner alle med èn jeg ikke kommer over - halvannet år etter kun noen uker sammen. Jeg ble hodestups forelsket, og følte virkelig jeg hadde skutt gullfuglen.

Jeg får henvendelser fra andre menn, men det føles ikke riktig. Til nå. Jeg har nok en del strenge krav.



Anonymous poster hash: 31904...7c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen interesserte, og jeg interesserer meg sjeldent i noen. Snart på tide å skaffe seg mange katter, for jeg begynner å føle meg ensom :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den klasken der ser ut til å svi godt på kinnet Nosoul :fnise: ...ellers helt enig!

Det kan være litt "bakvendt" noen ganger...når man er minst klar for forhold får man interesse rundt seg og når man står der kjempeklar for det, så virker man så alene.

Slik jeg har sett og kjenner dere to bør ikke dette være noe problem for noen av dere. Hyggelige damer!

*plopp* sier det og plutselig havnet dere ilag med hvert deres stykke bra mannfolk :skratte:

Jeg er singel fordi................................................................................... :ninja: ...fortsatt litt usikker egentlig

Klasker da ikke såå hardt... :sjenert:

Ja dette du nevner med at ting kan være litt "bakvendt" er vel noe vi aller fleste har opplevd. En skikkelig kjip og sur følelse.. :(

Tusen takk :blomst:

Man skal vel aldri si aldri, men så har jeg ingen verdens hast med å finne meg noe mannfolk. Hvis den dagen kommer, så kommer den nok. Har det såpass fint og bra nå, så da gidder jeg ikke å stresse rundt. :)

Det at du er singel, er og blir ett mysterium for meg. Og det vet du! Du er tvers igjennom helt fantastisk, misunner din fremtidlige kjæreste :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det aldri er noen interesserte :vetikke:

Æh... Hvordan får du det til?

Jeg nekter å tro det. Det går ikke an. Løft hodet. :klem:

( :opplyser: Jeg konfronterte ei venninne av meg som kom med den samme påstanden: hun satt på en cafe i lag med søstra en liten time en torsdag kveld (billigølkveld) - hun mente ingen var interessert, men i virkeligheten kom det en ny kar hvert tiende minutt - vis meg den mann som har liknende kø.)

:scorpis:

DET tror jeg ikke noe på... :sjokkert::hug:

:enig:

Ingen interesserte, og jeg interesserer meg sjeldent i noen. Snart på tide å skaffe seg mange katter, for jeg begynner å føle meg ensom :rodmer:

:skratte: Så du er kommet i kattalderen. Vel, jeg har hund. Så vi stiller om lag i samme klasse. :fnise:

Nei hvorfor? "Hva tenker kvinnene her i byen på," fikk jeg til spørsmål da jeg forklarte at jeg var singel. Mye skal passe. Det skal høve med seksuelle preferanser, interesser, hvordan man stiller seg med eksisterende og planlagte barn... Det er liksom ikke nok sist i trettiårene at man ser på hverandre og rødmer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh... Hvordan får du det til?

Jeg nekter å tro det. Det går ikke an. Løft hodet. :klem:

( :opplyser: Jeg konfronterte ei venninne av meg som kom med den samme påstanden: hun satt på en cafe i lag med søstra en liten time en torsdag kveld (billigølkveld) - hun mente ingen var interessert, men i virkeligheten kom det en ny kar hvert tiende minutt - vis meg den mann som har liknende kø.)

:enig:

:skratte: Så du er kommet i kattalderen. Vel, jeg har hund. Så vi stiller om lag i samme klasse. :fnise:

Nei hvorfor? "Hva tenker kvinnene her i byen på," fikk jeg til spørsmål da jeg forklarte at jeg var singel. Mye skal passe. Det skal høve med seksuelle preferanser, interesser, hvordan man stiller seg med eksisterende og planlagte barn... Det er liksom ikke nok sist i trettiårene at man ser på hverandre og rødmer lengre.

At du har hund kan holde lenge for mange. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fordi jeg vil det og ønsker det selv og aldri har det så bra som aleneboing og alenegjøremål FORDI jeg er aseksuell OG FORDI jeg er mer interressert i klær og mat enn sex og fordi det er TOTALT TILFELDIG OG MENINGSLØST HVEM JEG EVENTUElT FALLER FOR.

Jeg har tilsynelatende ingen preferanser overhodet derfor er jeg skadet av tidligere grusomme forhold.

Jeg hopper på første og beste tog alltid. Dette ble et såpass stort problem for meg at jeg kom i hauger av trøbbel og nå har jeg begynt å mistenke psykisk vold og seksuelt misbruk siden jeg føler det så ofte såpass rart inni meg.

Jeg hater gutter og menn og avskyr sosialt samvær unntatt hvis det er med likesinnede altså røykere eller eventuelt andre rusmisbrukende.

Jeg har tom forsøkt alvorlig forhold med en annet likesinnet; altså en rusmisbruker, men tyvarr tyvarr så synes jeg det var super kjedelig. Jeg har 115 i iq det er mitt problem, jeg eier ikke praktisk iq og jeg har fått karakter a i retorikk og skriftlig kommunikasjon allikevel. Allikevel fikk jeg sparken fra flere jobber og ble trakassert i arbeidsmiljøet bare fordi jeg er synshemmet.

Dette er noen av grunnene til at jeg avskyr andres kropper og den egentlige grunnen til at jeg er aseksuell er at jeg er samtidig purist og syns mennesker er avskyelige. LIKE TOTALLY!!!!!!!! AVSKYELIGE!!!!!!!!!



Anonymous poster hash: beedc...066
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi..

-Jeg vil ha en mann som er fysisk attraktiv, ingen av de som ber meg ut/ønsker mer enn vennskap synes jeg er kjekke.

-Jeg bare har menn som venner, de ser på meg som en "guttekompis" og jeg ønsker ikke å gå ut med noen av deres venner i fare for at ting kan gå galt.

- Jeg er 30 år og alle de jeg møter utenom jobb/hobbier har barn og ekskone, eller har hatt sex med 100 jenter.

- Jeg liker ikke nettdating (bare møtt folk som er veldig sære) og jeg er for sjenert til å spørre ut den kjekke fyren som jobber på plantasjen.

Egentlig helt greit å være singel, men skulle ønske jeg hadde en kompis for sex/kos når behovet er der :fnise:



Anonymous poster hash: 40574...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Æh... Hvordan får du det til?

Jeg nekter å tro det. Det går ikke an. Løft hodet. :klem:

( :opplyser: Jeg konfronterte ei venninne av meg som kom med den samme påstanden: hun satt på en cafe i lag med søstra en liten time en torsdag kveld (billigølkveld) - hun mente ingen var interessert, men i virkeligheten kom det en ny kar hvert tiende minutt - vis meg den mann som har liknende kø.)

:skratte: Så du er kommet i kattalderen. Vel, jeg har hund. Så vi stiller om lag i samme klasse. :fnise:

Nei hvorfor? "Hva tenker kvinnene her i byen på," fikk jeg til spørsmål da jeg forklarte at jeg var singel. Mye skal passe. Det skal høve med seksuelle preferanser, interesser, hvordan man stiller seg med eksisterende og planlagte barn... Det er liksom ikke nok sist i trettiårene at man ser på hverandre og rødmer lengre.

Det er ikke så vanskelig å få til det :icon_lol:

Neida, jeg kunne sikkert ha funnet meg en kjæreste, men det som du også er inne på sist i innlegget ditt: Jeg er nok mer kresen nå enn jeg noen gang har vært på partneren nettopp fordi jeg håper på å starte et varig forhold som kanskje kan involvere å skape min egen familie :)

Enn så lenge så har jeg også hunden min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...