Gå til innhold

Er du svak for svenske gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn type mild og blond "jag ar så fortjust i dig alskling"

Ikke partysvenske altså.

Anonymous poster hash: 49107...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Og når jeg møter en svensk gutt\mann i Norge (og alle andre steder :fnise: ), tenker jeg automatisk "partysvenske" og det er nok til å gi meg gåsehud - ikke på en positiv måte.



Anonymous poster hash: e8c6d...be0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis han ikke er denne typiske 'partysvensken'. Men de må selvfølgelig være bra personer, det hjelper ikke å være svensk alene(men absolutt en bonus). ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

språket deres er så irriterende og masete og gay og stygt

Tror du forveksler Svensker med Bergensere?

Jeg kan godt falle for en svenske, men ikke fordi han er svensk liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, språket blir altfor mykt og feminint. Jeg har brei vestlandsdialekt, så jeg sliter med at jeg automatisk blir den maskuline bare med østlendinger :fnise: Altså.. "jag elsker dej <3" og så "Jada, elske deg óg" på min flate, sarkastisk-slepende dialekt? Hell no!



Anonymous poster hash: 42e7e...09b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Tror du forveksler Svensker med Bergensere?

Jeg kan godt falle for en svenske, men ikke fordi han er svensk liksom.

De er også irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jada! Sexy språk, spesielt Göteborg og Skåne-dialekt. Blir helt klam i hakket jeg. Men liker ikke blonde menn, kun mørke. Også har svensker stooore tissemenn og det liker vi!



Anonymous poster hash: ee33c...09d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil ikke si meg svak for svenske gutter, er da ikke så mye forskjell på dem fra norske vell?

Elsker at alle norske jenter sier at svensker gutter er deilig, og at alle norske gutter sier svensker jenter er deilig.

Når vi kommer til Sverige blir det akkurat det samme, svenske gutter - norske jenter, svenske jenter - norske gutter osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *dragoon*

Ikke mere svak for en kjekk svenske enn en kjekk nordmann. Men min første kjærlighet var en svensk gutt, så hver gang jeg hører noen snakke svensk, så gnistrer det litt i hjertet mitt. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har jobba mye sammen med svensker, og hørt hva de prater om i lunsjen, og de er ikke like sjarmerende da. )Mye snakk om hvordan de bor 12 stykker på en 2-roms for å spare penger, og praier mindre pene jenter på byen bare for å kunne sove lenge, dusje i fred og får gratis frokost dagen etter.)



Anonymous poster hash: ecd20...5a9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har jobba mye sammen med svensker, og hørt hva de prater om i lunsjen, og de er ikke like sjarmerende da. )Mye snakk om hvordan de bor 12 stykker på en 2-roms for å spare penger, og praier mindre pene jenter på byen bare for å kunne sove lenge, dusje i fred og får gratis frokost dagen etter.)

Anonymous poster hash: ecd20...5a9

Æsj, er de så grådig? Why? Det er så turn off.

Anonymous poster hash: ee33c...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...