Gå til innhold

Det kommer til å bli vanlig at nordmenn konverterer til islam


Gjest FuturePrimitive

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Spesielt kvinner, som kommer til å gjøre dette i sympati med syte-muslimene.

Jeg tror dette er formålet med "terror-planene", nemlig at myndighetene later som om det skal skje noe, og peker på islamske terrorister. Lagt merke til hvor ofte det nevnes på radioen/nyhetene hele tiden? De går bevisst ut og overdriver fokuset på "islam", "muslimer" og "terror", og samtidig poster de masse artikkler og meninger fra muslimer som føler seg krenket samt artikler og meninger fra nordmenn som mener vi må skille mellom "muslimer" og "terrorister".

Snille rosetog-gående nordmenn vil garantert i stor stil konvertere. Spesielt feministkvinner.

Min spådom!

God helg. Salam Aleikum, god idd!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri i verden om jeg kommer til å hoppe over til den kvinneundertrykkende og middelalderske religionen der.

Anonymous poster hash: f82b9...3c7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg kommer til å hoppe over til den kvinneundertrykkende og middelalderske religionen der.

Anonymous poster hash: f82b9...3c7

Du kommer til å få anklager om rasisme for den kommentaren der.

Anonymous poster hash: ac662...4db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få anklager om rasisme for den kommentaren der.

Anonymous poster hash: ac662...4db

Det er jo sånn religionen er. Støtter den, jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta det første først: "samtidig poster de masse artikkler og meninger fra muslimer som føler seg krenket samt artikler og meninger fra nordmenn som mener vi må skille mellom "muslimer" og "terrorister"."

- Er du ikke enig i at vi må skille mellom muslimer og terrorister?

Eller mener du at "en terrorist er muslim, ergo er alle muslimer terrorister"?

I så fall mener du vel også "en voldsmann er mann, ergro er alle menn voldsmenn"?

Det er jo nøyaktig samme tankegang og ressonement.

Eller kanskje du mener at alle terrorister er muslimer?

Men det stemmer jo ikke, vi har flere tilfeller som motbeviser dette.

---------------------------------

Så, over til konvertering til islam.

"Vi kvinner" behøver ikke konvertere til Islam for å vise sympati, det er nok å være medmenneske for å forstå at hetsing av en person utelukkende på bakgrunn av religion er feil.

Jeg tror du bør ta en ny kikk i spåkula di, for her har du bommet totalt.



Anonymous poster hash: 212ea...b5b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om et valg. Vi kommer til å bli nødt til å konvertere i fremtiden. ISIL i Irak tar jo nå livet av kristne der om de ikke konverterer. Det kommer til å spre seg her også. bare spm om tid. Norge ble tvangskristnet for 1000 år siden. Og vil bli det igjen. Men da som muslimsk stat..



Anonymous poster hash: daabe...22e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer til å få anklager om rasisme for den kommentaren der.

Anonymous poster hash: ac662...4db

Det er helt utrolig naivt at å kritisere en religion sorterer under rasisme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt kvinner, som kommer til å gjøre dette i sympati med syte-muslimene.

Jeg tror dette er formålet med "terror-planene", nemlig at myndighetene later som om det skal skje noe, og peker på islamske terrorister. Lagt merke til hvor ofte det nevnes på radioen/nyhetene hele tiden? De går bevisst ut og overdriver fokuset på "islam", "muslimer" og "terror", og samtidig poster de masse artikkler og meninger fra muslimer som føler seg krenket samt artikler og meninger fra nordmenn som mener vi må skille mellom "muslimer" og "terrorister".

Snille rosetog-gående nordmenn vil garantert i stor stil konvertere. Spesielt feministkvinner.

Min spådom!

God helg. Salam Aleikum, god idd!

Det må være slitsomt med sånne tvangstanker.

Er ikke snakk om et valg. Vi kommer til å bli nødt til å konvertere i fremtiden. ISIL i Irak tar jo nå livet av kristne der om de ikke konverterer. Det kommer til å spre seg her også. bare spm om tid. Norge ble tvangskristnet for 1000 år siden. Og vil bli det igjen. Men da som muslimsk stat.. Anonymous poster hash: daabe...22e

Vi blir tvangskristnet til islam????

Jadda.......

Anonymous poster hash: bbd94...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det må være slitsomt med sånne tvangstanker.

Vi blir tvangskristnet til islam????

Jadda.......

Anonymous poster hash: bbd94...189

Det var....kødd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt kvinner, som kommer til å gjøre dette i sympati med syte-muslimene.

Jeg tror dette er formålet med "terror-planene", nemlig at myndighetene later som om det skal skje noe, og peker på islamske terrorister. Lagt merke til hvor ofte det nevnes på radioen/nyhetene hele tiden? De går bevisst ut og overdriver fokuset på "islam", "muslimer" og "terror", og samtidig poster de masse artikkler og meninger fra muslimer som føler seg krenket samt artikler og meninger fra nordmenn som mener vi må skille mellom "muslimer" og "terrorister".

Snille rosetog-gående nordmenn vil garantert i stor stil konvertere. Spesielt feministkvinner.

Min spådom!

God helg. Salam Aleikum, god idd!

Hvorfor tror du at det blir en flom av kvinner som konverterer til en kvinneundertrykkende religion og gir bort sine frihet og likestilling?

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hvorfor tror du at det blir en flom av kvinner som konverterer til en kvinneundertrykkende religion og gir bort sine frihet og likestilling?

I dont..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg lar meg påvirke! Kommer aldri til å konvertere til islam. Alle religioner er ondskap, men islam tar kaka!

Anonymous poster hash: 8203c...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har alltid hatt lyst til å bli tvangslemlestet, tvangsgift og gå med burka. Også har jeg alltid hatt lyst på en mann som ikke kan tenke selv, men som ene og alene lever livet sitt etter det som står skrevet i en forhistorisk eventyrbok. Så ja, det er nok svært sannsynlig.



Anonymous poster hash: 2277d...3c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener altså at folk kommer til å plutselig begynne å tro på Guder, Profeter og endetids-spådommer fordi de synes synd på muslimer? Logic - not even once



Anonymous poster hash: 61694...fc4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere konspirasjonteorier?

I går på Dagsnytt 18 sa Basim Ghozlam, forstander for Det islamske forbundet, at de færreste muslimer tok dette på alvor, og antydet det at måtte være sammenheng med krigen i Gaza og Mossad stod bak.

Programleder Gry Blekastad Almås fikk det påfallende travelt md å gå videre i saken, slik at Ghozlam ikke fikk presisert dette i klartekst.



Anonymous poster hash: c3fc0...665
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere konspirasjonteorier?

I går på Dagsnytt 18 sa Basim Ghozlam, forstander for Det islamske forbundet, at de færreste muslimer tok dette på alvor, og antydet det at måtte være sammenheng med krigen i Gaza og Mossad stod bak.

Programleder Gry Blekastad Almås fikk det påfallende travelt md å gå videre i saken, slik at Ghozlam ikke fikk presisert dette i klartekst.

Anonymous poster hash: c3fc0...665

Sånn appropå konspirasjonsteorier...

Anonymous poster hash: 2277d...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør heller enn å konvertere meg til den religionen der. Eller noen som helst religion for den saks skyld. Religion er bare piss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn appropå konspirasjonsteorier...

Anonymous poster hash: 2277d...3c0

Du mistet et poeng eller to, eller er du bare dårlig til å gjøre deg forstått?

Anonymous poster hash: c3fc0...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...