Gå til innhold

Aura og energi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet du noe om at de har masse "leketøy" med bling? Hvis du ikke har vært hos noen som driver som klarsynt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du noe om at de har masse "leketøy" med bling? Hvis du ikke har vært hos noen som driver som klarsynt?

Hvor kom den klarsynte fra ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien din vil slippes mer ut når du blir mer sikker på deg selv, og den vil bli mer positiv og større når du har det bedre. Finn en psykolog som kan hjelpe deg, det tar litt tid, men det vil ordne seg! Hvis du vil ha fortgang kan du prøve litt selvbehandling, finnes mye tips på internett!

Det henger i hvert fall garantert sammen med hvordan psyken din er, så start der :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Energien din vil slippes mer ut når du blir mer sikker på deg selv, og den vil bli mer positiv og større når du har det bedre. Finn en psykolog som kan hjelpe deg, det tar litt tid, men det vil ordne seg! Hvis du vil ha fortgang kan du prøve litt selvbehandling, finnes mye tips på internett!

Det henger i hvert fall garantert sammen med hvordan psyken din er, så start der :blomst:

Vet du hva energi er for noe?

Energi (fra gresk ενέργεια (energeia), styrke) er evnen til å utføre arbeid, hvor arbeid er definert som kraft anvendt gjennom en strekning."

Hvordan er dette relevant til psykologiske problemer som ts åpenbart har?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva energi er for noe?

Energi (fra gresk ενέργεια (energeia), styrke) er evnen til å utføre arbeid, hvor arbeid er definert som kraft anvendt gjennom en strekning."

Hvordan er dette relevant til psykologiske problemer som ts åpenbart har?

Dette er den definisjonen vi bruker på energi i naturfagene, personlig tror jeg energi er mye mer enn det. Om du aldri har opplevd at humør smitter eller at du blir gladere når det er fint vær etc. så skjønner jeg at det blir vanskelig for deg å forstå hva jeg mener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den definisjonen vi bruker på energi i naturfagene, personlig tror jeg energi er mye mer enn det. Om du aldri har opplevd at humør smitter eller at du blir gladere når det er fint vær etc. så skjønner jeg at det blir vanskelig for deg å forstå hva jeg mener. ;)

Så du sitter med informasjon om at energi er noe mer enn det vitenskapen kjenner til.

Hva er datagrunnlaget ditt ?

Du skjønner vel at du kommer med en påstand som må underbygges. Pr. nå er det bare ønsketenkning og det er svært tynt når man forventer at folk skal bruke millioner av kroner på svadaet.

At humør smitter (godt eller dårlig) har INGEN ting men en revolusjonerende ny energi å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sitter med informasjon om at energi er noe mer enn det vitenskapen kjenner til.

Hva er datagrunnlaget ditt ?

Du skjønner vel at du kommer med en påstand som må underbygges. Pr. nå er det bare ønsketenkning og det er svært tynt når man forventer at folk skal bruke millioner av kroner på svadaet.

At humør smitter (godt eller dårlig) har INGEN ting men en revolusjonerende ny energi å gjøre.

Dette er ikke noe jeg ønsker å diskutere over internett med noen som ikke er åpne for alternativ tankegang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe jeg ønsker å diskutere over internett med noen som ikke er åpne for alternativ tankegang.

Nei, dette er noe du ikke har NOE grunnlag for å diskutere. Du har ingen argumenter som tåler vann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er noe du ikke har NOE grunnlag for å diskutere. Du har ingen argumenter som tåler vann.

Hvis jeg var deg, ville jeg passet meg for å beskylde andre for ting du ikke har peiling på, og kanskje utviklet litt respekt for andres synspunkt og trosretninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg, ville jeg passet meg for å beskylde andre for ting du ikke har peiling på, og kanskje utviklet litt respekt for andres synspunkt og trosretninger.

Det er ikke sånn at all tro og alle meninger er like gode og fine og flotte som andre. Det er dust å tro at jorden er flat, det er ikke bare "annerledes". Det er også dust å tro at "en aura kan balanseres" bare du betaler en tusenlapp.

Anonymous poster hash: cddfe...59b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dumt, det er å tro at vi har alle svarene i dag og at det ikke finnes mer å oppdage. Det er dumt det



Anonymous poster hash: 5d9d6...b61
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er dumt, det er å tro at vi har alle svarene i dag og at det ikke finnes mer å oppdage. Det er dumt det

Anonymous poster hash: 5d9d6...b61

Heldigvis ingen her som har sagt noe sånt. Å kreve massevis av penger for noe uten noen som helst bevist effekt har jo ingenting med å prøve å oppdage nye ting å gjøre. Vitenskap er de fleste store tilhengere av, men det er jo ikke fremskritt å drive med totalt udokumenterte (til og med motbeviste) former for alternativ behandling. Å prøve å finne nye behandlingsmetoder ville vært noe annet.

Anonymous poster hash: cddfe...59b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at all tro og alle meninger er like gode og fine og flotte som andre. Det er dust å tro at jorden er flat, det er ikke bare "annerledes". Det er også dust å tro at "en aura kan balanseres" bare du betaler en tusenlapp.

Anonymous poster hash: cddfe...59b

Og det var heller ikke det jeg prøvde å få fram med innlegget mitt. Hvilket behov er det du prøver å tilfredsstille når du prøver å kverulere med meg om dette? Jeg vet hva jeg tror, og ingen KG-diskusjon kommer til å få meg til å tro noe annet. Du kan synes det er dust hvis du vil, det gjør meg ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var heller ikke det jeg prøvde å få fram med innlegget mitt. Hvilket behov er det du prøver å tilfredsstille når du prøver å kverulere med meg om dette? Jeg vet hva jeg tror, og ingen KG-diskusjon kommer til å få meg til å tro noe annet. Du kan synes det er dust hvis du vil, det gjør meg ikke noe.

Fordi du sier at man bør utvikle "litt respekt for andres synspunkt og trosretninger". Jeg kan godt respektere folk, men jeg trenger jo ikke respektere alle trosretninger de måtte ha av den grunn. Når folk tror på helt irrasjonelle og ulogiske ting trenger jeg jo ikke respektere den troen. Jeg prøver på ingen måte å få deg til å tro noe annet enn du gjør, jeg har vel aldri sagt noe som tilsier det. Men jeg kan jo - med rette - mene at det er greiere å tro på fornuft og vitenskap enn motbevist surr.

Anonymous poster hash: cddfe...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi du sier at man bør utvikle "litt respekt for andres synspunkt og trosretninger". Jeg kan godt respektere folk, men jeg trenger jo ikke respektere alle trosretninger de måtte ha av den grunn. Når folk tror på helt irrasjonelle og ulogiske ting trenger jeg jo ikke respektere den troen. Jeg prøver på ingen måte å få deg til å tro noe annet enn du gjør, jeg har vel aldri sagt noe som tilsier det. Men jeg kan jo - med rette - mene at det er greiere å tro på fornuft og vitenskap enn motbevist surr.

Anonymous poster hash: cddfe...59b

Jeg tror derimot på fornuft og vitenskap og har logiske forklaringer bak alt jeg tror på, uten at det betyr at jeg har lyst til å skrive en avhandling om det til skeptikere på internett. Du kan synes at det du tror er greiere, men for veldig mange er trosretningen en reell redning i livet deres, og derfor er det viktig å ha respekt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg tror, og ingen KG-diskusjon kommer til å få meg til å tro noe annet.

Og der har vi kjernen i det hele. Du har bestemt det for hva som er fakta, du har ingen grunnlag for det annen en det er noe du TROR.

Vel andre trenger et grunnlag, informasjon, bevis for at de gjør opp sin mening.

Og hva vet DU om hva jeg har peiling på eller ikke.

Hvilke fakta om aura er det jeg IKKE vet som DU vet ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror derimot på fornuft og vitenskap og har logiske forklaringer bak alt jeg tror på, uten at det betyr at jeg har lyst til å skrive en avhandling om det til skeptikere på internett.

Ingen krever avhandliger, fakta kan oppsummeres i to setninger, inkludert vitenskapelig referanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke problemet med å la andre tro på hva de vil så lenge de er lykkelige og ikke skader andre...



Anonymous poster hash: 0c64c...840
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...