Gå til innhold

Blir hunden helt ødelagt nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære gutten min har Vært gjennom så mye nå. Først gikk jeg og ekssamboer fra hverandre og da mistet han sin hundevenn gjennom 3 år... så var han alene med meg I 6 mnder, så flyttet jeg inn med en mann som hadde en hund fra før. De ble bestevenner.. Nå er samboers hund svær t syk og vi må nok avlive.. og som at det ikke er vondt nok. Hva kommer til å skje med stakkars hunden min? Han har da mistet to hunder han har bodd sammen med I lange perioder. Og nå blir han helt alene. Jeg er så bekymret.. Hva kan jeg gjøre for at han skal få det lettere? Har noen Vært gjennom det samme?

Anonymous poster hash: c68c1...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hunden blir ikke helt ødelagt. Kommer til å sørge over tapet av vennen sin, men med kjærlighet og omtanke fra dere så vil han få det bedre. Føler med dere og hunden deres :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi skal menneskeliggjøre hundene på den måten. Hunder takler at avkom og familie dør og blir borte i naturen. De forholder seg jo mest til oss som faktisk fòrer de, og selv hunder som har blitt omplassert mange ganger knytter seg rask til nye familie/flokkmedlemmer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en god matmor som deg tror jeg den vil få det helt fint :)



Anonymous poster hash: 62e1a...2e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har ikke de samme følelsene som oss😊vofsa mi fikk 3 valper hvorav den ene var død, den andre var svak og kanskje ikke ville overleve mens den tredje var frisk som en fisk. I stedet for å passe ekstra på den syke, dyttet hun han bare bort fordi den sannsynlig ikke ville overleve mens den friske slikket hun og visste ikke hva godt hun kunne gjøre. Altså sterkeste overlever! Når valpen ble sterk nok tok hun han tilbake og lot han få melk. Når de fikk nye eiere og reiste brydde hun seg ikke et eneste sekund!

Anonymous poster hash: 8ea5e...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har ikke de samme følelsene som ossvofsa mi fikk 3 valper hvorav den ene var død, den andre var svak og kanskje ikke ville overleve mens den tredje var frisk som en fisk. I stedet for å passe ekstra på den syke, dyttet hun han bare bort fordi den sannsynlig ikke ville overleve mens den friske slikket hun og visste ikke hva godt hun kunne gjøre. Altså sterkeste overlever! Når valpen ble sterk nok tok hun han tilbake og lot han få melk. Når de fikk nye eiere og reiste brydde hun seg ikke et eneste sekund!

Anonymous poster hash: 8ea5e...364

Det der individuelt. Har hatt katter som har vært utrolig omsorgsfulle mot alle kattunger, selv de syke.

http://www.abcnyheter.no/livet/2013/12/31/hunden-soerger-over-sin-doede-venn

http://www.dagbladet.no/2015/01/31/nyheter/utenriks/usa/dyr/hund/37465032/

Du bør ikke gå lenger enn til menneskene for å se jævelskap mot sine egne barn. Skjer ikke så rent sjeldent heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...