Gå til innhold

Glatt hår, forbanna dritt.


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Ikke meningen å kuppe tråden KaDust, men vi sliter jo med det samme her ;)

Ja, jeg skjønte ikke en dritt når det var du som svarte meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sophie Magdalene

Tips til volumskum? :)

Anonym poster: a775a34f985ab03ba21d6108d17c9e00

Akkurat nå bruker jeg en fra Wella som jeg kjøpte på Meny. Den er ikke å anbefale, altfor lite hold - men jeg kan anbefale Loreal TecniArt - det er kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint, Draenerys! ;)

Nei, balsammetoden er for at hodebunnen min ikke skal si natta, og for at håret mitt ikke skal være like dødt.

HÅRET MITT ER NEMLIG SLITT! Det er slitt og tørt som faen, men det det er like glatt. Irriterende som faen. Det er stripet, bleket, farget brunt, bleket igjen osv osv osv, så håret mitt sier snart natta og faller av hvis jeg farger det mer.

Redken har jeg prøvd, og det funker ikke, dessuten tester de på dyr så jeg er ikke noe fan av merket. Og jeg prøvde ti tusen forskjellige volumshampoer før jeg starta på balsammetoden, og det funket heller ikke en dritt.

Håret mitt er håpløst, det finnes ikke håp. Kan ikke ha hestehale engang, strikken sklir ut. Eneste jeg kan gjøre er å lage en skikkelig bustete, flokete "bun" som floker seg rundt strikken stramt. Da sitter det. Men jeg kler jo ikke å ha håret på den måten, og jeg kler heller ikke å ha det rett ned. Derfor jeg blir så pissed! HATER MEG SELV, jeg er totalt mislykket på alle områder og håret var toppen av iskremen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint, Draenerys! ;)

Nei, balsammetoden er for at hodebunnen min ikke skal si natta, og for at håret mitt ikke skal være like dødt.

HÅRET MITT ER NEMLIG SLITT! Det er slitt og tørt som faen, men det det er like glatt. Irriterende som faen. Det er stripet, bleket, farget brunt, bleket igjen osv osv osv, så håret mitt sier snart natta og faller av hvis jeg farger det mer.

Redken har jeg prøvd, og det funker ikke, dessuten tester de på dyr så jeg er ikke noe fan av merket. Og jeg prøvde ti tusen forskjellige volumshampoer før jeg starta på balsammetoden, og det funket heller ikke en dritt.

Håret mitt er håpløst, det finnes ikke håp. Kan ikke ha hestehale engang, strikken sklir ut. Eneste jeg kan gjøre er å lage en skikkelig bustete, flokete "bun" som floker seg rundt strikken stramt. Da sitter det. Men jeg kler jo ikke å ha håret på den måten, og jeg kler heller ikke å ha det rett ned. Derfor jeg blir så pissed! HATER MEG SELV, jeg er totalt mislykket på alle områder og håret var toppen av iskremen

Vet du hva, jeg syns du skal skjerpe deg. For noe forbanna tull. Slutt å syte! Syting avler bare mer syting!

Jeg har sett bilder av deg og du er en nydelig jente. Jeg skjønner at det ikke automatisk betyr at du er fornøyd med deg selv, men dette blir for dumt.

Istedet for å messe i vei om at du er så stygg og håpløs så får du heller prøve å si noen positive ting til deg selv hver dag for dette synes jeg rett og slett er barnslig.

Anonym poster: a775a34f985ab03ba21d6108d17c9e00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Bilde Kadust? føler med deg og er veldig opptatt av håret selv. Og så er det jo begrenset for hva stylingprodukter man kan bruke med balsammetoden eller er d bare nopoo, eller er det det samme?

og bruker du det du har prøvd riktig? altså ikke bare sprayer en volumspray i hodebunnen lix? ikke at jeg tror det, men kan ha mye å si.

Men håret ditt er glatt og slitt, kjedelig det. Vet om en bra hårblogg; hairplay.blogg.no. Hun svarer ofte på som i kommentarfeltet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Det går helt fint, Draenerys! ;)

Nei, balsammetoden er for at hodebunnen min ikke skal si natta, og for at håret mitt ikke skal være like dødt.

HÅRET MITT ER NEMLIG SLITT! Det er slitt og tørt som faen, men det det er like glatt. Irriterende som faen. Det er stripet, bleket, farget brunt, bleket igjen osv osv osv, så håret mitt sier snart natta og faller av hvis jeg farger det mer.

Redken har jeg prøvd, og det funker ikke, dessuten tester de på dyr så jeg er ikke noe fan av merket. Og jeg prøvde ti tusen forskjellige volumshampoer før jeg starta på balsammetoden, og det funket heller ikke en dritt.

Håret mitt er håpløst, det finnes ikke håp. Kan ikke ha hestehale engang, strikken sklir ut. Eneste jeg kan gjøre er å lage en skikkelig bustete, flokete "bun" som floker seg rundt strikken stramt. Da sitter det. Men jeg kler jo ikke å ha håret på den måten, og jeg kler heller ikke å ha det rett ned. Derfor jeg blir så pissed! HATER MEG SELV, jeg er totalt mislykket på alle områder og håret var toppen av iskremen

Jeg hadde ihvertfall droppet balsam.

Dersom håret er slitt så ville jeg heller gått til frisøren og få klippet vekk det slitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får synes det er så barnslig som bare faen, du har kanskje sett bilder men bilder viser ikke alltid sannhet. Jeg kan bla opp flere bilder og we forskjellig ut på alle, og jeg er sikker på at flere kan det samme. Dessuten skrev jeg i åpningsinnlegget at dette er en utblåsning, så ikke kom her å si du ikke forventet syting.

Om jeg skal klippe av det slitte, så må jeg klippe av hele håret, og ut igjen vol det komme like glatt og irriterende hår så jeg ser ikke poenget. Glatt hår blir ikke noe bedre av at du holder det sunt.

Beklager kittycat, men jeg har ikke noe bilde å legge ut. Jeg har brukt alt riktig, og selv når frisører har stylet håret mitt med produkter som liksom skal virke på mitt hår, så holder maks 2 min, dvs at alt faller rett ned igjen mens hun holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chayzi

Navn, takk :) :)

Anonym poster: a775a34f985ab03ba21d6108d17c9e00

Vet ikke om den er ny i butikkene, men den er ny for meg :-)

Matrtix Total results, Amplify WonderBoost står det på den :-) Hvis jeg sprayer bittelitt hårspray på etter å ha spraya i den, så holder det seg enda litt lenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem som deg;)

for noen månder siden kjøpte jeg redken 07(og jeg vet at den ikke er til for å holde på krøller eller noe sånt), men etter at jeg begynte å bruke den kan jeg ha krøller i håret hele dagen.

Husker en gang jeg brukte den sprayen, krøllet håret, og dro til byen(det var mye vind i byen den dagen). Når jeg kom hjem hadde jeg like mye krøller i håret som da jeg dro:)

Den er vert og prøve:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...