Gå til innhold

Reisesyk


rosenkål

Anbefalte innlegg

I dag er en "sånn" dag. En dag jeg ikke føler for å gjøre noe som helst, kun reise.

Jeg klarer ikke studere, jeg har ingen konsentrasjon og humøret er på bunn. I dag fikk jeg vite at jeg mest sannsynlig ikke kan være med til Kreta med samboeren min og familien hans fordi jeg har mest sannsynlig obligatorisk undervisning den uken. Jeg vet man ikke kan regne med å ha fri i en uke etter semesteret har begynt men jeg synes det er skikkelig kjipt å sitte igjen hjemme og studere mens han og familien er på Kreta og koser seg. Jeg lengter sånn etter varmere strøk!

Begynner forresten(forhåpentligvis) på nytt studie til høsten. Jeg er 24 år og har fremdeles ikke klart å bestemme meg helt for hva jeg vil bli når jeg blir "stor". Håper jeg har funnet meg riktig studie nå.

Jeg og sambo har lenge planlagt en lengre reise på ca 9 måneder. Denne skulle vi egentlig ha begynt på i fjor men pga at jeg trengte et par operasjoner så ble den reisen utsatt, ikke bare til neste høst(altså kommende høst) men til neste igjen deretter! Sambo vil gjøre ferdig masteren sin før vi reiser noe jeg forsåvidt forstår, han har et år igjen. Jeg er bare så utrolig lei av å vente! Jeg vil reise nå! :hoppe:

Jeg var så reisesyk i dag at jeg fant fram sekken min og lekte litt med den :sjenert:

Puh! Jeg måtte bare få ut dette en eller annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elissima

Skjønner deg godt, er viktig med litt ferie iblant :) Kan du ikke reise med noen i familien din eller en venninne istedet? Etter du er ferdig med undervisningen. Bare ta en billig restplass et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg så utrolig! jeg er skikkelig reisesyk selv, men jeg derimot har en kjæreste som haaater å reise, og det er veldig trist. vil reise til varmere strøk NÅÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...