Gå til innhold

Ser du ned på folk med stasjonsvogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere av mine drømmebiler er stasjonsvogner. :rodmer:

En eldre klassiker: Audi RS2

8758371051_72a23685a0_z_zpsfbca8a46.jpg

8758371051_72a23685a0_z_zpsfbca8a46.jpg

En ny Audi RS6.

2015-Audi-RS-6-Avant-High-Resolution-Wid

Og en nyere Audi RS4.

01-2012-audi-s4-avant-fd_zps562364c2.jpg

Det er lov å drømme.... :rodmer:

Endret av muffins
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å drømme.... :rodmer:

Jeg drømmer om at alle audioter mister lappen på livstid..

PS.. Dere er ikke alene på veien.. PS.. Veitrafikkloven gjelder for dere også...

Audi er seriøst overrepresentert i trafikken når det gjelder å gjøre idiotiske ting.

Fire nuller foran, fire nuller bak.. Advarsel til andre om at det er et null bak rattet.

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om at alle audioter mister lappen på livstid..

PS.. Dere er ikke alene på veien.. PS.. Veitrafikkloven gjelder for dere også...

Audi er seriøst overrepresentert i trafikken når det gjelder å gjøre idiotiske ting.

Fire nuller foran, fire nuller bak.. Advarsel til andre om at det er et null bak rattet.

Hva du mener om Audi, kunne ikke brydd meg mindre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du må veldig små behov.

Anonymous poster hash: ca16d...267

I så fall gjelder det meg OG ca hele Europa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av mine drømmebiler er stasjonsvogner. :rodmer:

En eldre klassiker: Audi RS2

En ny Audi RS6.

Og en nyere Audi RS4.

Det er lov å drømme.... :rodmer:

Jeg ville tatt til takke med en stasjonsvogn. Men drømme om en..? Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømmer om at alle audioter mister lappen på livstid..

PS.. Dere er ikke alene på veien.. PS.. Veitrafikkloven gjelder for dere også...

Audi er seriøst overrepresentert i trafikken når det gjelder å gjøre idiotiske ting.

Fire nuller foran, fire nuller bak.. Advarsel til andre om at det er et null bak rattet.

Øy!

Denne tråden spør om du ser ned på folk med stasjonsvogn.

Hvis du vil skrive om å se ned på folk som har Audi må du åpne en annen tråd... :jolie:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din mening. Hva slags biler synes du er vakre?

Vi er heldigvis forskjellige og takk Gud for det! Skal ha en SVÆR stasjonsvogn når jeg blir voksen :nigo:

Biler som ikke ligner på en joggesko... ;)

Alt for mange av dagens biler ser ut som karosseriet er tegnet etter designet til en moderne joggesko. :opplyser:

Jeg skal kjøre. Ikke springe bortover veien...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som ikke ligner på en joggesko... ;)

Alt for mange av dagens biler ser ut som karosseriet er tegnet etter designet til en moderne joggesko. :opplyser:

Jeg skal kjøre. Ikke springe bortover veien...

Javel, så hvordan bil vil du kjøre, som du føler deg komfortabel med å bli sett i? Du liker kanskje ikke så godt at det kan gå i +10 over fartsgrensen? Har du lappen, btw?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så hvordan bil vil du kjøre, som du føler deg komfortabel med å bli sett i? Du liker kanskje ikke så godt at det kan gå i +10 over fartsgrensen? Har du lappen, btw?

Spor av et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spor av et annet sted.

Jeg blir jo nysgjerrig når du bare spyr ut en masse ord uten å ha peiling. Og når du snakker om å kjøre og ikke springe, hva legger du i det egentlig? Du sporer greit av du også!

Svært mange av dagens biler er designet for å fåmest mulig ut av bilen, mtp forbruk ,kapasitet og rett og slett pent design for øyet som ser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy!

Denne tråden spør om du ser ned på folk med stasjonsvogn.

Hvis du vil skrive om å se ned på folk som har Audi må du åpne en annen tråd... :jolie:

Hva om jeg ser ned på alle audi stasjonsvogner, er det greit da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Canario

Jeg drømmer om at alle audioter mister lappen på livstid..

PS.. Dere er ikke alene på veien.. PS.. Veitrafikkloven gjelder for dere også...

Audi er seriøst overrepresentert i trafikken når det gjelder å gjøre idiotiske ting.

Fire nuller foran, fire nuller bak.. Advarsel til andre om at det er et null bak rattet.

Du er klar over at det ikke er nuller på Audi eller? At det er fire ringer? :fnise:

Du er så morsom du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på er vel å ta i, men jeg ler litt av dem som kjøper stasjonsvogn eller SUV - særlig hvis du legger på hengerfeste i tillegg :fnise:

De aller fleste klarer seg med en stor sedan eller en kupé i C-segmentet.

Vi klarer oss ikke med sedan og ikke med stasjonsvogn heller, og det er derfor vi har en stor SUV. Med to store hunder, mye utstyr til konkurranse (sport), hundeutstyr, hundemat, bagasje osv, så krever det mye plass når vi skal bort ei helg.

Vi har hengerfeste også, og det er fordi vi har bruk for det mange ganger i løpet av året. Om sommeren trekker vi med oss campingvogn til de stevnene, ettersom de gjerne foregår hele helga.

Du må gjerne le, men vi kjøper bil etter hva som er praktisk for oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg sitter nå ser jeg ikke ned på en med stasjonsvogn. Men fra kontorvinduet mitt i 4 etasje kan jeg se ned på folk med stasjonsvogn. :icon_lol:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville tatt til takke med en stasjonsvogn. Men drømme om en..? Aldri.

Joda, de jeg la inn over er noen av mine MANGE drømmebiler.

Men klart, kunne jeg hatt en bil til hvert sitt bruk, ville jeg nok valgt noe annet. Men å slå sammen "alt i en"-drømmebil, så er en av disse perfekte for meg.

Jeg synes også mange stasjonsvogner er penere enn sedan og coupe-versjonen av samme bil. Sedan har ofte et litt mer "gubbe-preg", mens coupe er ikke alltid like brukervennlig.

Men smaken er jo som baken, og når alt kommer til alt så kjøper man den bilen som man liker best selv, og som fungerer best til sitt eget bruk.

Men å se ned på noen som kjører stasjonsvogn eller spesifikke bilmerker er jo lavmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg sitter nå ser jeg ikke ned på en med stasjonsvogn. Men fra kontorvinduet mitt i 4 etasje kan jeg se ned på folk med stasjonsvogn. :icon_lol:

Hihi... :fnise:

Det gjør vel egentlig jeg også, når jeg tenker meg om. Men jeg har en høy SUV, så jeg raver litt over dem med stasjonsvogner. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de jeg la inn over er noen av mine MANGE drømmebiler.

Men klart, kunne jeg hatt en bil til hvert sitt bruk, ville jeg nok valgt noe annet. Men å slå sammen "alt i en"-drømmebil, så er en av disse perfekte for meg.

Jeg synes også mange stasjonsvogner er penere enn sedan og coupe-versjonen av samme bil. Sedan har ofte et litt mer "gubbe-preg", mens coupe er ikke alltid like brukervennlig.

Men smaken er jo som baken, og når alt kommer til alt så kjøper man den bilen som man liker best selv, og som fungerer best til sitt eget bruk.

Men å se ned på noen som kjører stasjonsvogn eller spesifikke bilmerker er jo lavmål.

Enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at det ikke er nuller på Audi eller? At det er fire ringer? :fnise:

Du er så morsom du :fnise:

Og en null er ikke en ring? Hmmmmm........

Kunne like gjerne vært OOOO eller 0000

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...