Gå til innhold

Ser du ned på folk med stasjonsvogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å si det enklere. Stasjonsvogn er JÆVLIG lite sexy.

ts

Anonymous poster hash: 854ef...ea9

Haha, hva er det som gjør at du definerer stasjonsvogn som "lite sexy"? Sett de nye stasjonsvognene til Mercedes, BMW, Audi og Skoda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misunner dem med stasjonsvogn fordi jeg har lyst på det selv. Litt upraktisk med diger hund i baksetet på bilen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes aller mest synd på dem.

Anonymous poster hash: 8fa25...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva er det som gjør at du definerer stasjonsvogn som "lite sexy"? Sett de nye stasjonsvognene til Mercedes, BMW, Audi og Skoda?

Mercedes CLA Shooting Brake :skratte:

Anonymous poster hash: db6d5...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg ser ned på folk med folkevogn. :fnise:



Anonymous poster hash: d1096...7fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg ser ned på folk med folkevogn. :fnise:

Anonymous poster hash: d1096...7fc

:skratte:

Anonymous poster hash: db6d5...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig denne er vakker. Helller den 3-serien enn en SLK fra Mercedes

C-klasse fra Mercedes ser bedre ut! Men begge er penest som sedan. Audi a4 er helt frakjørt!

Min mening:-)

Bild-Vergleich-BMW-3er-Touring-F31-Merce

Anonymous poster hash: db6d5...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ned på dem, men stasjonsvogn er ikke videre dannet



Anonymous poster hash: 46e80...4d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til flere bilder (både fine og stygge stv.) :popcorn:



Anonymous poster hash: db6d5...296
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei. Da har jeg heller en "greie" for disse som hele tiden, tydeligvis av rent prinsipp, skal heve seg over og se overlegent og samtidig litt medlidende ned på alt og alle de ser på som A4, folkelig, gjennomsnittlig eller vanlig. Disse som mener de har revet seg løs fra saueflokken, men som stort sett, og litt paradoksalt, er mer opptatte av å ta avstand fra ting enn å klare å si noe om hva de står for, liker, er opptatte av osv. selv.

Disse oppfatter jeg som en egen form for saueflokk. Bare litt mer pretensiøse, på en veldig lite sjarmerende måte. Greit å tenke sjæl og at man ikke automatisk er av dette kaliberet selv om man ikke drømmer om stakittgjerde og stasjonsvogn, men, ja..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ned på er vel å ta i, men jeg ler litt av dem som kjøper stasjonsvogn eller SUV - særlig hvis du legger på hengerfeste i tillegg :fnise:

De aller fleste klarer seg med en stor sedan eller en kupé i C-segmentet.

Tja, du må veldig små behov.

Anonymous poster hash: ca16d...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei. Da har jeg heller en "greie" for disse som hele tiden, tydeligvis av rent prinsipp, skal heve seg over og se overlegent og samtidig litt medlidende ned på alt og alle de ser på som A4, folkelig, gjennomsnittlig eller vanlig. Disse som mener de har revet seg løs fra saueflokken, men som stort sett, og litt paradoksalt, er mer opptatte av å ta avstand fra ting enn å klare å si noe om hva de står for, liker, er opptatte av osv. selv.

Disse oppfatter jeg som en egen form for saueflokk. Bare litt mer pretensiøse, på en veldig lite sjarmerende måte. Greit å tenke sjæl og at man ikke automatisk er av dette kaliberet selv om man ikke drømmer om stakittgjerde og stasjonsvogn, men, ja..

Signerer!!!

Anonymous poster hash: 95b41...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt. Erter kompissene mine som har stasjonsvogn....... Begge er single, og jeg tenker automatisk "familiefar" når jeg ser en mann kjøre rundt i stasjonsvogn.



Anonymous poster hash: d90d9...c9b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes virkelig denne er vakker. Helller den 3-serien enn en SLK fra Mercedes

:blink:

Det finnes ikke noe vakkert med stasjonsvogner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige A4-folk med 2 unger, hus og tidsklemme?

Anonymous poster hash: 854ef...ea9

Nei, jeg ser ned på dem hvis de har ett barn, eller tre. Men ikke når de har to. To unger er ok.

Jeg ser faktisk opp til dem, med tanke på deres formidlable evner til å rygge ned trange oppkjørsler, snu på en femøring og lukeparkere i bygater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

Det finnes ikke noe vakkert med stasjonsvogner...

Det er din mening. Hva slags biler synes du er vakre?

Vi er heldigvis forskjellige og takk Gud for det! Skal ha en SVÆR stasjonsvogn når jeg blir voksen :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogner er primært for de som har gått i fella.. Les fått unger.
Jeg kjørte en stasjonsvogn av den enkle grunn at den kostet meg 0,- i kjøpskostnader..
Når jeg kjøpte bil ble det selvfølgelig sedan. (Med plass til 3 personer + sjafør)

Sedan med plass til 4... Ikke noe bra.. :P

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...