Gå til innhold

EU godkjenning, hvor god tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bilen skal være godkjent innen 1.februar.hvor lenge kan jeg vente før den blir avskiltet eller jeg får purring? Koster noen kroner å fikse den og jeg har ikke råd før o slutten av februar. Må bruke bilen hele tiden,,

Anonymous poster hash: 0bbd8...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan søke om å få utsatt fristen. Normalt sett gir man ikke utsettelse til folk med dårlig råd, men du kan jo forsøke deg på at bilen nettopp ble ødelagt og du har bestilt time på verksted som måtte bestille deler.



Anonymous poster hash: 38b76...d07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen purring, men du har to måneder før avskiltingsbegjæring skrives ut.



Anonymous poster hash: 0cb14...231
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen purring, men du har to måneder før avskiltingsbegjæring skrives ut.

Anonymous poster hash: 0cb14...231

Jeg fikk "purring" , altså brev i postkassa om jeg hadde glemt eu-kontrollen. Det kon vel i postkasse 1-2 mnd etter at bilen skulle vært på kontroll.

Anonymous poster hash: 3877a...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk "purring" , altså brev i postkassa om jeg hadde glemt eu-kontrollen. Det kon vel i postkasse 1-2 mnd etter at bilen skulle vært på kontroll.Anonymous poster hash: 3877a...205

Fikk også purring.

Med ny frist om to måneder.

Anonymous poster hash: fe566...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purring kommer i mnd ETTER at den skulle vært godkjent. Jeg fikk purring enda jeg hadde fått bilen godkjent på verksted. Eneste mulighetene for den glippen, var enten at verkstedet hadde glemt å føre det til rette sted, eller at det ikke hadde kommet gjennom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ingen purring, men du har to måneder før avskiltingsbegjæring skrives ut.

Anonymous poster hash: 0cb14...231

Dette er min erfaring også. Jeg var på EU kontroll en mnd etter fristen og det skjedde ingenting :)

Anonymous poster hash: a2bb8...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min erfaring også. Jeg var på EU kontroll en mnd etter fristen og det skjedde ingenting :)

Anonymous poster hash: a2bb8...865

Nei for da har du jo hatt den inne, selvom det egentlig var for sent rakk de ikke å sende deg purring/påminnelse. Hadde du derimot venter enda lengre enn 1 mnd ville du fått brev om du hadde glemt det og med ny datofrist.

Anonymous poster hash: 3877a...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...