Gå til innhold

Billån med betalingsanmerkning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips til finansieringsinstitusjoner som gir billån på tross av betalingsanmerkning?

Trenger derimot IKKE tips eller formaninger om hvor dum jeg er som har betalingsanmerkning, eller at jeg burde bli kvitt betalingsanmerkningen før jeg tenker på å ta opp billån etc.

Hvis noen har formaninger, står de fritt til å starte en egen tråd.....

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du råd til bil og billån om du har betalingsanmerkninger?



Anonymous poster hash: 83606...f8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du råd til bil og billån om du har betalingsanmerkninger? Anonymous poster hash: 83606...f8b

Har akkurat begynt å prostituere meg :)

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat begynt å prostituere meg :)

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Aha..ja men da er det ikke noen problem. Om de vil gi deg billån med betalingsanmerkning...er sikkert noen der ute som gjøre det. Lånehaier får man alltid tak i. Dog til litt høyere rente.

Anonymous poster hash: 83606...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. I utgangspunktet vil ingen vil låne penger til folk som har bevist at de ikke ønsker eller kan betale tilbake. Men du kan jo forsøke Santander, Opp finans og de greiene der som har skyhøy rente. Ikke forvent å få penger dersom du ikke har noe EK, for de vil ikke låne deg 100%.



Anonymous poster hash: 4c417...eef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha..ja men da er det ikke noen problem. Om de vil gi deg billån med betalingsanmerkning...er sikkert noen der ute som gjøre det. Lånehaier får man alltid tak i. Dog til litt høyere rente. Anonymous poster hash: 83606...f8b

Synes du skal opprette en tråd på hbor du kan få bilforsikring og, for det blir ditt neste problem med betalingsanmerkninger.

Anonymous poster hash: 6d32a...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm. I utgangspunktet vil ingen vil låne penger til folk som har bevist at de ikke ønsker eller kan betale tilbake. Men du kan jo forsøke Santander, Opp finans og de greiene der som har skyhøy rente. Ikke forvent å få penger dersom du ikke har noe EK, for de vil ikke låne deg 100%. Anonymous poster hash: 4c417...eef

Sukk....

Saken er som følger:

Jeg skal kjøpe bil.

Bilen jeg skal kjøpe må bestilles fra utlandet, og det er 6 mnd leveringstid.

Forhandler vil ikke bestille bil uten å se finansieringsbevis. Men bilen skal ikke betales før den kommer til landet.

Frem til i år hadde jeg 500.000 i årslønn.

Nå har jeg 1.200.000 i årslønn.

Fikk problemer i høst da jeg byttet næringslokaler, og gikk halvannen mnd uten inntekt. Og måtte prioritere forskuddsskatt.

Er jeg like flink fremover som jeg har vært den siste tiden, kan jeg kanskje klare å betale bilen kontant når den kommer. Men jeg trenger finansieringsbevis

Bilen skal ikke fullfinansieres. Jeg har en bil (nedbetalt) verdt 150.000-180.000, som skal brukes som innbyttebil.

Er det kun moralistene som har stått opp?

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg i hvertfall veldig trøtt, igjen, god natt.

Anonymous poster hash: 6d32a...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips til finansieringsinstitusjoner som gir billån på tross av betalingsanmerkning?

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Finnes ikke.

Skjønner heller ikke hvorfor det haster så mye med en spesialbestilt bil, når du allerede har en som virker? Betal ned anmerkningene dine, så kan du få billån innen fem virkedager etter siste registrerte innbetaling. Men inntekt fra prostitusjon gir heller ikke inntektsgrunnlag for billån, så mulig du må belage deg på å spare opp kontanter, med mindre du hadde høy nok inntekt i 2013.

Anonymous poster hash: 03507...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke. Skjønner heller ikke hvorfor det haster så mye med en spesialbestilt bil, når du allerede har en som virker? Betal ned anmerkningene dine, så kan du få billån innen fem virkedager etter siste registrerte innbetaling. Men inntekt fra prostitusjon gir heller ikke inntektsgrunnlag for billån, så mulig du må belage deg på å spare opp kontanter, med mindre du hadde høy nok inntekt i 2013. Anonymous poster hash: 03507...1da

Vel... Haster og haster...

Jeg får den jo tidligst om 6 mnd...

Men hvorfor starter du ikke heller en egen moralisttråd?

Du er jo ikke i nærheten av å svare på det jeg lurer på!

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For å få et finansieringsbevis trenges dokumentasjon på inntekt og eventuell annen gjeld, samt i de aller fleste tilfeller fravær av betalingsanmerkninger.

Du har en inntekt som jeg mistenker du ikke betaler skatt av, eller får lønnsslipper fra?

- det er det første punktet som vil vanskeliggjøre finansieringsbevis.

- punkt nr.2 er betalingsanmerkningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få et finansieringsbevis trenges dokumentasjon på inntekt og eventuell annen gjeld, samt i de aller fleste tilfeller fravær av betalingsanmerkninger.

Du har en inntekt som jeg mistenker du ikke betaler skatt av, eller får lønnsslipper fra?

- det er det første punktet som vil vanskeliggjøre finansieringsbevis.

- punkt nr.2 er betalingsanmerkningen din.

Dette med prostitusjon var bare en spøk :)

Jeg betaler skatt, og kan dokumentere inntekt :)

Jeg vet det er noe som heter bank2... Noen som har erfaring med de?

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Haster og haster...

Jeg får den jo tidligst om 6 mnd...

Men hvorfor starter du ikke heller en egen moralisttråd?

Du er jo ikke i nærheten av å svare på det jeg lurer på!

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Du har jo fått svar av flere. Bare ikke det svare du håper på.

Anonymous poster hash: 4c417...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo fått svar av flere. Bare ikke det svare du håper på. Anonymous poster hash: 4c417...eef

Sikker?

Er vel kun nr 5 som svarer skikkelig....

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk....

Saken er som følger:

Jeg skal kjøpe bil.

Bilen jeg skal kjøpe må bestilles fra utlandet, og det er 6 mnd leveringstid.

Forhandler vil ikke bestille bil uten å se finansieringsbevis. Men bilen skal ikke betales før den kommer til landet.

Frem til i år hadde jeg 500.000 i årslønn.

Nå har jeg 1.200.000 i årslønn.

Fikk problemer i høst da jeg byttet næringslokaler, og gikk halvannen mnd uten inntekt. Og måtte prioritere forskuddsskatt.

Er jeg like flink fremover som jeg har vært den siste tiden, kan jeg kanskje klare å betale bilen kontant når den kommer. Men jeg trenger finansieringsbevis

Bilen skal ikke fullfinansieres. Jeg har en bil (nedbetalt) verdt 150.000-180.000, som skal brukes som innbyttebil.

Er det kun moralistene som har stått opp?

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Millioninntekt og så søker du etter økonomiske råd på KG? Noe som skurrer her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millioninntekt og så søker du etter økonomiske råd på KG? Noe som skurrer her...

Nei, jeg søker ikke økonomiske råd. Selv om det er det alle vil gi meg.....

Jeg leter etter finansieringsinstitusjoner som gir finansieringsbevis på tross av betalingsanmerkninger....

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo ikke i nærheten av å svare på det jeg lurer på!

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Du fikk svar, slike institusjoner finnes ikke. (I hvert fall ikke lovlig, prøv HA eller noe sånt.)

Bank2 ol gir kun lån til folk med anmerkninger mot sikkerhet i feks bolig eller kausjonist.

Anonymous poster hash: 03507...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk svar, slike institusjoner finnes ikke. (I hvert fall ikke lovlig, prøv HA eller noe sånt.)

Bank2 ol gir kun lån til folk med anmerkninger mot sikkerhet i feks bolig eller kausjonist.

Anonymous poster hash: 03507...1da

Så flott!

Jeg har nemlig egen bolig.

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du innfrir lånene forsvinner betalingsanmerkningene. Kanskje du kan gjøre det først?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du innfrir lånene forsvinner betalingsanmerkningene. Kanskje du kan gjøre det først?

Jeg gjør det før jeg skal kjøpe bilen.

Men jeg trenger finansieringsbevis.

Anonymous poster hash: 9c7b9...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...