Gå til innhold

Stygg bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere bilen min er stygg? Hadde du vært flau om du kjørte rundt i en sånn en?

http://www.mynrma.com.au/motoring-services/reviews/car-reviews/toyota/corolla-19921998-used.htm

Har oppkjøring imorgen, og mamma kjente en som solgte en sånn og bestemte at jeg skulle kjøpe den, siden det var så lite feil osv.

Hva synes dere om den?

Gutt18

Anonymous poster hash: d1fa3...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farge og felger avgjør om den er stygg! Er den spygrønn med stålfelger og hjulkapsler er den stygg. Er den matt grå med gromme felger er den kul!

Gratulerer med bil forresten, og lykke til med lappen :blomst:



Anonymous poster hash: c45be...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg bil, ja. Er bedre enn ingen bil da :)



Anonymous poster hash: e1faa...85c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ser hyggelig ut.

Hvis du henger med folk som ser ned på deg om du kjører en slik bil henger du med feil folk. Det er mulig årgangen er blitt litt ukul, men siden du bare er 18 er ikke det så farlig, for tross alt kommer du til å eie din egen bil.



Anonymous poster hash: 22709...07e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes dere bilen min er stygg? Hadde du vært flau om du kjørte rundt i en sånn en?

http://www.mynrma.com.au/motoring-services/reviews/car-reviews/toyota/corolla-19921998-used.htm

Har oppkjøring imorgen, og mamma kjente en som solgte en sånn og bestemte at jeg skulle kjøpe den, siden det var så lite feil osv.

Hva synes dere om den?

Gutt18

Anonymous poster hash: d1fa3...d0e

Er jo ingen BMW, men du kommer deg fra A til B.

Det kommer helt ann på hva som er viktig for deg. Om bilen kun er et fremkomsmiddel (Ps.. En bil er mer enn dette, man kan si mye om en person ved å se på hva slags bil en kjører) så fungerer sikkert hvilken som helst bil helt fint..

Jeg hadde en VW Golf 2'er som min første bil.. Fy faen så stygg den var, og gjorde maks 150kmh med gassen i bånn.. MEN, jeg kom meg fra A til B. Og det var vel egentlig det viktgiste.. Enkelt å installere basskasse var det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en bil jeg snur meg etter, hverken i positiv eller negativ forstand. Så sant den ikke var totalt ødelagt med spraybokser og rosa stålfelger da.

Men den er i mine øyne en bil som pensjonister kjører rundt i.

Men hvis ikke rusten har tatt den, er det nok en driftsikker og billig bil for en fersk sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere bilen min er stygg? Hadde du vært flau om du kjørte rundt i en sånn en?

http://www.mynrma.com.au/motoring-services/reviews/car-reviews/toyota/corolla-19921998-used.htm

Har oppkjøring imorgen, og mamma kjente en som solgte en sånn og bestemte at jeg skulle kjøpe den, siden det var så lite feil osv.

Hva synes dere om den?

Gutt18

Anonymous poster hash: d1fa3...d0e

Hva synes du om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg svare akkurat på spørsmålet om hva jeg synes om bilden, er svaret så som så, ikke noe spesiell fin, men helt grei.

Hadde aldri overhode ikke vært flau over å kjøre rundt i en sånn bil.

Synes det hadde vært tiltrekkende at en gutt på 18 år hadde en slik bil. Virker fornuftig. Hadde syntes det var flaut på guttens vegne og lite sjarmerende om en gutt på 18 år f.eks hadde en splinter ny BMW eller en annen dyr bil.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Takke meg til den helt nye Mercedes S-klassen vår.



Anonymous poster hash: 042b9...6e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den er helt grei, - og det aller viktigste er jo at du faktisk eier din egen bll som blodfesk sjåfør.

Det vil komme flere biler etterhvert.

Jeg ville ikke tenkt over det ett sekund, Min aller første bil var en bitteliten Audi (Polotypen) som jeg fikk av mine foreldre da jeg hadde tatt lappen og skulle flytte tvers over landet og hadde et reelt behov for egen bil. Det var det året jeg virkelig lærte å kjøre (det lærer du når du har lov til å øve på egenhånd).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...