Gå til innhold

Feilparkert bil som står i veien


Gjest Livmora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

send REGNR <regnr> til 2282 ! Så får du opp informasjon om hvem som eier bilen, så ringer du den personen. Får du ikke svar så ringer du politiet.



Anonymous poster hash: 59004...c14
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til NAF, FALCK, VIKING. :)



Anonymous poster hash: 92ba7...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til NAF, FALCK, VIKING. :)Anonymous poster hash: 92ba7...1fe

Den som ringer blir da den samme som må betale for tauingen. Veldig godt forslag i så måte.

Anonymous poster hash: ec891...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ringer blir da den samme som må betale for tauingen. Veldig godt forslag i så måte.

Anonymous poster hash: ec891...cb7

Det stemmer ikke. Eier av bilen som må betale om årsaken er at eiers bil har vært til hinder/ulempe for annen eiendom. Her har det vært flere tilfeller av biler som har parkert på fortauet foran min innkjørsel (må over fortauet for å komme meg på veien). Ringt viking på samtlige, kun en som kjørte før de kom, og jeg har aldri fått regningen.

Anonymous poster hash: 8d406...443

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ringer blir da den samme som må betale for tauingen. Veldig godt forslag i så måte.

Anonymous poster hash: ec891...cb7

Nei, bileier står ansvarlig for det. Ikke vi som ringer inn fordi noen har blokkert oss. !

Anonymous poster hash: 92ba7...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det mange ganger her på Vestlandet. Da jeg fortsatt hadde en sliten 240 dyttet jeg, rett som det var, idiotene ut av veien. Bare én gang trillet bilen ned en grøft. Husk å legge håndkle imellom slik at ikke skilt/lakk/riper avslører deg.

Anonymous poster hash: c260f...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har opplevd det mange ganger her på Vestlandet. Da jeg fortsatt hadde en sliten 240 dyttet jeg, rett som det var, idiotene ut av veien. Bare én gang trillet bilen ned en grøft. Husk å legge håndkle imellom slik at ikke skilt/lakk/riper avslører deg.

Anonymous poster hash: c260f...3f4

I Frankrike bruker de den metoden for å komme seg ut av parkeringslukene :) :) :) Men de står tett som sild i tønne og da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Frankrike bruker de den metoden for å komme seg ut av parkeringslukene :) :) :) Men de står tett som sild i tønne og da :P

Sett på brekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...