Gå til innhold

Sånn skal purken tas!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30km over fartsgrensen er aldri "litt". De setter faktisk ikke fartsgrensen bare for moro skyld.

Det kommer helt ann på utgangspunktet.

130 i 110 sonen er bare 20% fortere..

Dagens fartsgrenser er ikke satt mht dagens bilpark og dagens veier.. Mye henger igjen fra gammelt av.

http://www.frp.no/nor/Aktuelt/Rett-fart-paa-rett-vei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ligge "litt" over fartsgrensen =15-30km/t er det samme som å be om å få forelegg/bot :laugh::laugh::laugh::laugh:

Denne stakkaren har ikke skjønt enda at fartsgrenser er satt for å overholdes, og jo lavere fartsgrensen er, jo værre er det faktisk å kjøre borti 30km/t over!!! I en 40 sone blir det faktisk 70km/t ved å ligge 30 over....Men da er vel lappen blitt "borte" også :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Hvor har jeg skrevet at man skal ligge 30 over 40 sonen?

I 40 sonen holder jeg 40, selv om det er en del steder det ikke burde vært 40...

Derimot irriterer det meg GRENSELØST at de lager fartskuler som man må kjøre over i 20, når fartsgrensen er 40.

Gratulerer, du klarer barneskolematte.

Skjer med denne fjortisbruken av smileys egentlig?

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du det!

Løsningen på de fleste trafikkproblemer? Jepp :)

Neida, løsningen på trafikkproblemer, hvertfall i Oslo er å gi FAEN i å bytte felt hele tiden! Vet du at du skal til Drammen? Legg deg i venstre felt.. Vet du at du skal av på lysaker? Se til helvete å hold deg i høyre felt, det er ingen grunn til å bytte felt om du skal av der..

Det burde vært fysisk midtskille på E6/E18 på morgenen og etter jobb. Legger du deg ut i venstre felt får du ikke kjørt av før minst etter 2-3 avkjøringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen på de fleste trafikkproblemer? Jepp :)

Neida, løsningen på trafikkproblemer, hvertfall i Oslo er å gi FAEN i å bytte felt hele tiden! Vet du at du skal til Drammen? Legg deg i venstre felt.. Vet du at du skal av på lysaker? Se til helvete å hold deg i høyre felt, det er ingen grunn til å bytte felt om du skal av der..

Det burde vært fysisk midtskille på E6/E18 på morgenen og etter jobb. Legger du deg ut i venstre felt får du ikke kjørt av før minst etter 2-3 avkjøringer.

Det var jaggu meg litt av et svar på det jeg påpekte over deg, som du selv IKKE hadde sagt :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jaggu meg litt av et svar på det jeg påpekte over deg, som du selv IKKE hadde sagt :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ehh... Wut?

Det holder med en smiley...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...