Gå til innhold

Sånn skal purken tas!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kult å se ungdommer stå sammen mot purken når purken bare er ute etter å ødelegge for folk som har litt ufarlig moro.



Anonymous poster hash: 23af9...11b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det litt rettferdighet i verden så kjører de idiotene (ungdommene) seg ihjel en vakker dag.



Anonymous poster hash: cbd45...0f8
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det litt rettferdighet i verden så kjører de idiotene (ungdommene) seg ihjel en vakker dag.

Anonymous poster hash: cbd45...0f8

Hva mener du med dette?

Hvem skadet de? Hvem tok skade av det de holdt på med der?

Eneste idiotene på det klippet der er politimennene...

Utifra det jeg kan se, er det en helt rett strekke som de kjører nedover. De ser ut til å ha veistrekningen sperret av, og de hadde sikkert sluppet fram om det kom noen andre bilister.

Dette er i samme gate som når bilister samler seg på en stor øde plass med snø på for å ha det litt morsomt.. Hvem f*** skader det?

Det finnes ikke engang en LOV mot det, politiet må ta ibruk §3.. (Som egentlig bare betyr "Vi har ikke noe annet å ta dere på...")

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dette?

Hvem skadet de? Hvem tok skade av det de holdt på med der?

Eneste idiotene på det klippet der er politimennene...

Utifra det jeg kan se, er det en helt rett strekke som de kjører nedover. De ser ut til å ha veistrekningen sperret av, og de hadde sikkert sluppet fram om det kom noen andre bilister.

Dette er i samme gate som når bilister samler seg på en stor øde plass med snø på for å ha det litt morsomt.. Hvem f*** skader det?

Det finnes ikke engang en LOV mot det, politiet må ta ibruk §3.. (Som egentlig bare betyr "Vi har ikke noe annet å ta dere på...")

Nå har det seg faktisk sånn at loven må håndheves på et punkt, og på offentlig vei så skal man vel ikke drive med råkjøring. Dette er sikkert en gjeng med 18åringer som akkurat har fått lappen som tror at de er verdensmestere på å kjøre bil, men realiteten er vel at de ikke har snøring på hva de holder på med!

Sånt er fullt lovlig å gjøre på bane under sikrede forhold, man er temmelig idiot om man driver med dette på offentlig vei hvor det ferdes biler med familier og i det hele tatt "normale" billister. I de fleste tilfeller går det nok bra, men det krever bare et feiltrinn før det går til helvete.

Men gutta her lærer sikkert det etterhvert når de begynner å få litt mer hår på ballene, de som ikke lærer det må man bare godta at er mindre intelligente.

Endret av ninuska_
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåpelige naive rebeller... politiet vil alltid vinne til slutt uansett, og sånn skal det og bør det være... amen..er de 10, kommer politiet med 40, er de 50, kommer de med 150, og sånn forsetter det... :) thats lifte...

Endret av vannm75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det litt rettferdighet i verden så kjører de idiotene (ungdommene) seg ihjel en vakker dag.

Anonymous poster hash: cbd45...0f8

Jeg vil heller si at om det er rettferdighet i verden, blir de alle straffet for forholdet. Sikkert en nesten umulig oppgave, men jeg ønsker dem ikke dø selv om de bryter loven. Du må huske på at om de dør, er det ikke dem du staffer, men de uskyldige nærmeste av personen, personen som dør merker jo ingenting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem skadet de? Hvem tok skade av det de holdt på med der?

Eneste idiotene på det klippet der er politimennene...

Utifra det jeg kan se, er det en helt rett strekke som de kjører nedover. De ser ut til å ha veistrekningen sperret av, og de hadde sikkert sluppet fram om det kom noen andre bilister.

Dette er i samme gate som når bilister samler seg på en stor øde plass med snø på for å ha det litt morsomt.. Hvem f*** skader det?

Det finnes ikke engang en LOV mot det, politiet må ta ibruk §3.. (Som egentlig bare betyr "Vi har ikke noe annet å ta dere på...")

Er du fullstendig bevisstløs? Hvem de skader ved å råkjøre på veien? Eh, det dør og skades hundrevis på veiene hver eneste år. Herregud, du vinner prisen for dagens mest idiotiske kommentar.

Og så den om § 3 da... Har de § 3 i Sverige? § 3 er uansett en av de viktigste paragrafene i Vegtrafikkloven, så jeg skjønner ikke at du omtaler det som om det liksom er en unødvendig lov som bare blir brukt som siste utvei. Selv politiet har ikke lov til å fravike § 3.

Endret av ninuska_
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se ungdommer stå sammen mot purken når purken bare er ute etter å ødelegge for folk som har litt ufarlig moro.

Anonymous poster hash: 23af9...11b

Ja, det er definitivt ufarlig å kjøre godt over 100 km/t :rolleyes: Dritkult...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Lever man i et samfunn, må man følge de lover og regler som finnes. For de er der for en god grunn. Disse guttevalpene er tydeligvis for umodne og egoistiske til å tenke på noe annet enn seg selv og sine egne behov. Satser på at de skjønner litt mer av hvordan verden fungerer når de er blitt litt eldre, hvis de da ikke innen den tid har kjørt seg selv eller noen andre ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg faktisk sånn at loven må håndheves på et punkt, og på offentlig vei så skal man vel ikke drive med råkjøring. Dette er sikkert en gjeng med 18åringer som akkurat har fått lappen som tror at de er verdensmestere på å kjøre bil, men realiteten er vel at de ikke har snøring på hva de holder på med!

Sånt er fullt lovlig å gjøre på bane under sikrede forhold, man er temmelig idiot om man driver med dette på offentlig vei hvor det ferdes biler med familier og i det hele tatt "normale" billister. I de fleste tilfeller går det nok bra, men det krever bare et feiltrinn før det går til helvete.

Men gutta her lærer sikkert det etterhvert når de begynner å få litt mer hår på ballene, de som ikke lærer det må man bare godta at er mindre intelligente.

Hvor tar du det fra at de er verdensmestre?

De er hvertfall "verdensmestre" nok til å gjøre det på et sted der ingen andre kjører akkurat når de gjør det.. Så nei.. De virker absolutt ikke "verdensmestre" ...

Man er ikke verdensmester bare fordi man har fått lappen, og de færreste tror de er det..

Ikke har snøring? Jo, de vet AKKURAT hva de driver med.. De kjører om kapp nedover en rett strekke.. Til og med du forstår vel dette?

Jeg er delvis uenig i det siste du sier. Man er absolutt ikke idiot om man har sperret av veien i hver ende, og det står folk og passer på om noen kommer kjørende.

Hva får deg til å tro at disse menneskene er "mindre intelligente" ? Er man "mindre intelligent" bare fordi man har et annet synspunkt enn deg, og kanskje ikke samme interesser?

Disse folkene som står på ski ned fjell og hopper ut i fallskjerm de kan ikke være spesielt intelligente ved første øyekast.. Men joda, de er akkurat som deg og meg.. (Ikke at det er noe å rope hurra for utifra hva jeg leser)

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåpelige naive rebeller... politiet vil alltid vinne til slutt uansett, og sånn skal det og bør det være... amen..er de 10, kommer politiet med 40, er de 50, kommer de med 150, og sånn forsetter det... :) thats lifte...

Rebeller? Hva vet du om det? Utifra hva jeg ser er det ingen rebeller der..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at om det er rettferdighet i verden, blir de alle straffet for forholdet. Sikkert en nesten umulig oppgave, men jeg ønsker dem ikke dø selv om de bryter loven. Du må huske på at om de dør, er det ikke dem du staffer, men de uskyldige nærmeste av personen, personen som dør merker jo ingenting.

Om det er rettferdighet i verden, så skjer det ikke en dritt bortsett fra at politiet sier "Tenk over at det er andre på veien også da.."

Jeg vil gjerne ha dokumentasjon på din uttalelse om at den som dør ikke merker noen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fullstendig bevisstløs? Hvem de skader ved å råkjøre på veien? Eh, det dør og skades hundrevis på veiene hver eneste år. Herregud, du vinner prisen for dagens mest idiotiske kommentar.

Og så den om § 3 da... Har de § 3 i Sverige? § 3 er uansett en av de viktigste paragrafene i Vegtrafikkloven, så jeg skjønner ikke at du omtaler det som om det liksom er en unødvendig lov som bare blir brukt som siste utvei. Selv politiet har ikke lov til å fravike § 3.

Kanskje?

Råkjøre? Du må oppdatere deg på hva å råkjøre er.. Vi har tydligvis en ENORM forskjell i hva råkjøring er.. Videoer der biler ferdes nedover veier mellom biler i hastigheter over 150 er råkjøring.

Sperre av en rett strekke i hver ende og kjøre dragrace er ikke akkurat råkjøring...

Men da kan vel du også peke på en slik bane? Og pass på at den er i nærheten, og ikke krever særlig planlegging for å besøkes.

Du mistet akkurat all snev av seriøsitet.. §3 er den teiteste paragrafen i hele veitrafikkloven, og den er utdatert... Det er den paragrafen som politiet bruker når de ikke egentlig vet helt hva de skal ta deg for... Den må fjernes/omskrives umiddelbart slik at politiet ikke lenger kan misbruke den..

Sladding på parkeringsplass f.eks bør de ikke kunne bruke §3 og ta fra en lappen...

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste idiotene på det klippet der er politimennene...

Politi er idioter fordi de håndhever loven som blir utformet av de folkevalgte? For et idiotisk utsagn.

Bare fordi det er en strekning uten mye trafikk så betyr ikke det at det er fritt frem å bryte loven. Om du har tatt teori kurset så har du vel lært at kjøre regler gjelder seg på veier uten trafikk?

Endret av ninuska_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er definitivt ufarlig å kjøre godt over 100 km/t :rolleyes: Dritkult...

Omtrent like farlig som å ligge i 90 vil jeg tro... Kommer selvfølgelig ann på:

- Hvem som kjører

-Hva vedkommende kjører

- HVa slags vei

- Kvalitet på vei

- Føre

- Vær

- Fuktighet i luften

- Hva slags dekk som står på bilen

- Demping på bilen fungerer optimalt

og sikkert flere andre ting.

Det er ikke "farlig" bare fordi det er over 100. Da hadde vi ikke hatt 110 grenser i Norge, eller 120 i Sverige, eller fri fart i Tyskland..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Politi er idioter fordi de håndhever loven som blir utformet av de folkevalgte? For et idiotisk utsagn.

Bare fordi det er en strekning uten mye trafikk så betyr ikke det at det er fritt frem å bryte loven. Om du har tatt teori kurset så har du vel lært at kjøre regler gjelder seg på veier uten trafikk?

Politi er generelt idioter uansett hva de gjør :)

Nei, selvfølgelig er det ikke det, men det at det er en strekning med svært lite trafikk, hvor de antagelig har tatt forholdsregler og sperret av i begge ender, så BØR det ha enormt mye å si for straff/ikke straff.

For eksempel som nevnt tidligere.. Sladding på stor parkeringsplass.. Hvem faen skader det? Jo, det kan være naboer som blir plaget av lyden, og da er jeg helt enig..

Men om det ikke skader noen - Hvem bryr seg?

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg ikke er politi. Hadde definitivt kjørt over hele gjengen.

Sier jo litt om deg, at du er villig til å drepe mennesker bare fordi du hadde vært politi...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever man i et samfunn, må man følge de lover og regler som finnes. For de er der for en god grunn. Disse guttevalpene er tydeligvis for umodne og egoistiske til å tenke på noe annet enn seg selv og sine egne behov. Satser på at de skjønner litt mer av hvordan verden fungerer når de er blitt litt eldre, hvis de da ikke innen den tid har kjørt seg selv eller noen andre ihjel.

Nei, det er de virkelig ikke. Mange av lovene er utdaterte som fy, og har ingen plass i dagens samfunn.

Dere er kanskje for ... gamle? til å kunne se lengre enn nesa, så er ingen overraskelse at dere kommer med tøv hele tiden.

Man kjører ikke ihjel noen bare fordi man har dragrace vettu ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Sier jo litt om deg, at du er villig til å drepe mennesker bare fordi du hadde vært politi...

Det hadde ikke vært ett bevisst valg. Folk som har så lite respekt for lov, orden og regler provoserer meg så fælt at jeg kan klikke. Og, ja, jeg ser dobbeltmoral.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...