Gå til innhold

bra kjøreskole i oslo...


monikabrx

Anbefalte innlegg

er det noen som vet om en bra kjøreskole i oslo?

har skikkelig angst for kjøretimer... :icon_frown:

og da mener jeg angst!

har kjørt til og fra i 10 år, men det er noen år siden sist.

har hatt skikkelig uflaks med kjøretimer/kjørelærere...

den første var 75 år, eieren av kjøreskolen og klin gæern, han mista lisensen rett efter att jeg hadde kjørt med han.kjørte bare 5 timer før jeg slutta.

den andre var kjempe hyggelig, men slutta dagen efter att jeg kjørte opp..=(

på oppkjøringa, mista bilen foran meg hjulet! ja, hele julet, jeg støtte på en traktor i en skarp sving under en bru på ringveien.. osv..

har hatt skikkelig uflaks...

så...vet noen om en bra kjøreskole/kjørelærer i oslo.

evt. pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryn & Brynseng trafikkskole. Har masse positive erfaringer fra den selv, og har hørt bare positive ting fra de jeg kjenner som har kjørt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Frogner Kjøreskole. Tok selv lappen der for 3 år siden, stod på første forsøk uten en eneste feil. Kjørelæreren min var flink og nøt tydelig stor respekt fra de andre i bransjen, derfor fikk jeg en del fordeler som jeg så andre ikke fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryn & Brynseng trafikkskole. Har masse positive erfaringer fra den selv, og har hørt bare positive ting fra de jeg kjenner som har kjørt der.

:Nikke:

Spør etter Henrik! Han er ung og veldig veldig flink.

Ellers er Jan også ekstremt dyktig, men han er veldig populær så er ikke sikkert han har noe ledig.

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theo hos Alna Trafikkskole. Nesten alle jeg kjenner tok lappen der. Også de sin hadde fått skrekken etter å ha prøvd andre kjøreskoler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Frogner Kjøreskole. Tok selv lappen der for 3 år siden, stod på første forsøk uten en eneste feil. Kjørelæreren min var flink og nøt tydelig stor respekt fra de andre i bransjen, derfor fikk jeg en del fordeler som jeg så andre ikke fikk.

Helt enig, anbefaler Frogner kjøreskole, driver selv og tar lappen der nå faktisk. Har Nils som lærer, han er dritflink! Og har veldig tørr humor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest lillevit
Theo hos Alna Trafikkskole. Nesten alle jeg kjenner tok lappen der. Også de sin hadde fått skrekken etter å ha prøvd andre kjøreskoler!!

Hvorfor skal man holde seg unna kjøreskolen på Stovner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skoler i nord-Oslo, som f. eks grefsen, sandaker, torshov, noen har noe erfaring med de? :klø:

Ja, det vil jeg også gjerne vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Squill

Alle tiders trafikkskole på Torshov er Annas trafikkskole. Kjørelærer Carsten Ruus er superflink, tålmodig, og først og fremst: Han bryr seg om elevene sine! Han lar deg ikke kjøre opp hvis han selv ikke tror du er klar for det. Han er ikke først og fremst ute etter å tjene penger, men etter at elevene hans skal klare seg.

På oppkjøringsdagen min var han med i bilen sammen med sensor (jeg ville gjerne at han skulle være med) og det var veldig beroligende! Dette gjorde han gratis selv om han kunne sittet på trafikkstasjonen og spist lunsj og hatt pause i stedet. Han anbefales virkelig!

Skolen ligger i Vogtsgate på Torshov. Link:

http://www.annas-trafikkskole.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest

ABS på Ulsrud er ikke å anbefale, lærer ingen ting der, sitter bare i bilen og hører på hva kjørelæreren skal ha til lunsj...jævla dritt skole!

er skikkelig frustrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ulf Espen på Linderud trafikkskole er en suveren kar til å lære bort. Rolig og lun, tørrvittig humor og godt humør. Han diller ikke med deg, men jobber hardt med deg så lenge du gjør din del og ikke bare soser og protesterer. Og er du ikke klar til oppkjøring får du en god forklaring på hvorfor. Også har han orden i sysakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Elisabeth på ABC Trafikkskole på Tøyen er absolutt å anbefale hvis du føler deg usikker - hos henne føler man seg trygg både psykisk og kjøreteknisk. Hun får deg til å yte mer og bedre uten at du føler deg presset. http://www.abctrafikkskole.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke anbefalt Storo og Sannergate skolen ihvertfall, de virker litt lite engasjerte, vel, de to lærere som jeg har truffet så langt. Også prisene er for høye, 1800 bare for mørkekjøring demonstrasjon, 600 for kjøretime etter kl fire.. Tror de er mer interesserte i de som vil ta MC lappen, enn bil.

edit: feil

Endret av RedFox81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Må bare si meg enig i innlegget om Storo og Sannergata trafikkskole. Dessverre.

Hadde et par timer der, men gikk over til en annen skole, noe jeg ikke angret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesten over, hvilken skole gikk du over til? Jeg vurderer nå å gå over til den på Torshov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...