Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å vaske det så lite som mulig, men det varierer etter hvilke planer jeg har. Liker å ha rent hår så jeg vasker det alltid om jeg skal noe der jeg vil være fresh (kunne jo ha brukt tørrshampoo..).

Ellers så prøver jeg å ikke vaske det oftere enn hver tredje dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minst annenhver dag. Får veldig fort fett hår (ja, jeg vet det er en ond sirkel, men jeg sliter med å komme ut av den!) og håret legger seg for veldig rart i skillen bakerst når det ikke er nyvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2 ganger i uken. Det blir ikke like fort fett som før, da jeg vasket det annenhver dag, men håret er ikke akkurat fint dagen før jeg vasker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max to ganger i uka.

Anonym poster: b8e45bbae19b8bd7646b22bb513ea4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må noen forklare litt for meg her, jeg har bare vokst opp og blitt vandt til at håret skal vaskes hver dag så jeg gjør det. Jeg vet jo at hvis man venner håret til det så kan man gjøre det sjeldnere men har liksom aldri villet gjøre det. Men det jeg lurer på er når dere sier at dere vasker hver 3. dag, betyr det at dere da dusjer hver dag, men ikke har vann i håret, eller betyr det at dere bare dusjer og har vann i håret og alt, men ikke tar sjampo i det?

Kanskje jeg skal legge om hår-vanene mine nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjeldent som mulig. Har langt og tykt hår som floker seg veldig lett etter vask og som jeg må tørke (takler ikke å gå med vått hår), føles ut som jeg tørker og grer det i en evighet. Vasker det ca. hver 3 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariann1506:

Jeg setter som regel håret opp i strikk og bare dusjer kroppen.

For dusje gjør jeg hver dag (håret blir ikke vått), mens håret kanskje en gang i uka (hvor håret blir vått...noen ganger med shampo, andre ganger uten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vasker det annenhver dag.

Ei på jobben fortalte meg at hun vasker håret kun en dag pr. uke siden hun har så tørt hår. Ja, det kan jeg skjønne siden hun lukter "våt hund" i slutten av uka :overrasket: Håret hennes ser ikke fett ut, men det lukter av hodebunnen....urk!

Anonym poster: 3bb500d1c77b05a7e4dc6ad6a154884a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...