Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig rastløs, mett og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har fikset på bloppisen min, vurderer nå å enten spille eller programmere litt. Evt se film. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Koser meg i senga med kjæresten :) Driver med hver våre ting men er bare koselig å være i nærheten. Vurderer om jeg skal se på film eller være smart og legge meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Vors på dag to. Men jeg er sliiiiiten. Men samboer er så sinnsykt søt og vil ha meg med ut for å danse, så da finner jeg vel formen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra jobb for litt siden, nå skal jeg se på Skal vi danse, før jeg må legge meg, så jeg er klar for jobb igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ligger i sofaen under pleddet, med iskald bokscola i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Samboer gikk og la seg for en halvtime siden, men det gadd ikke jeg, da blir jo fredagen så kort :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg å kose meg for meg selv i kveld, har ikke noe å gjøre ellers...

Tenkte åpne champagne flaska som jeg har.

Tenkte også lage sjokoladedip for jordbær men det store spørsmålet er hvordan lager man sjokoladedip??

Noen som har enkel oppskrift til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt meg å kose meg for meg selv i kveld, har ikke noe å gjøre ellers...

Tenkte åpne champagne flaska som jeg har.

Tenkte også lage sjokoladedip for jordbær men det store spørsmålet er hvordan lager man sjokoladedip??

Noen som har enkel oppskrift til det :)

Er det ikke bare å smelte sjokolade da? Jeg gjør det i mikroen eller vannbad. Eller bare kjøp sjokoladesaus på tube :P

Jeg holder på å fikse meg, for jeg vurderer en tur ut i dag også. Selv om jeg føler meg litt for gammel for en todagers. Er bare så gøy å dra ut og danse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utsetter til jeg ikke gidder lenger. :fnise: Har i grunn mye jeg skulle ha gjort, blant annet å skrevet litt og fått lest no bøker. Fått ryddet bort litt sko, ligger jo sko overalt i leiligheten av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiii :D det tenkte jeg ikke på :P takk for tips :D

Hysjjjj du er ikke gammel, du må kose deg :)

Er det ikke bare å smelte sjokolade da? Jeg gjør det i mikroen eller vannbad. Eller bare kjøp sjokoladesaus på tube :P

Jeg holder på å fikse meg, for jeg vurderer en tur ut i dag også. Selv om jeg føler meg litt for gammel for en todagers. Er bare så gøy å dra ut og danse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...